Drabble – Ekstaza

Czuła jak ciało wymyka się spod kontroli. To było silniejsze od niej. Chciała jeszcze i jeszcze, wiedziała jednak, iż tylko powolne delektowanie się, pozwoli na niekontrolowaną eksplozję uczuć.

 

Niemal zmuszała się, by ręce nie sięgnęły po rozkosz, a tak bardzo pragnęła ponownie poczuć to w ustach. Kropelki potu spływały po ciele, a ona drżała z pożądania. Językiem oblizała swe wargi i zatapiała się w niedawnej rozkoszy.

 

Chciała więcej, więcej, choćby ten ostatni raz, by odpłynąć w krainę marzeń. Już nie miała wolnej woli, nie panowała nad uczuciami, nie obchodziły ją zdziwione oczy Janka. Sięgnęła po ostatni kawałek karpatki i odpłynęła.

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Józef Kemilk 12.06.2020
    To moje pierwsze i pewnie ostatnie drabble. Prośba o wyrozumiałość.
  • kigja 12.06.2020
    Autorze , pozwól czytelnikom poczuć klikat i zmień tytuł , bo tylko psujesz wszystko. Drabble ma być zaskoczeniem , a Ty od razu piszesz , że nie będzie zaskoczenia. Błąd.
    Mnie się podoba treść. Delikatna i zmysłowa. Gratuluję pierwszego drable. 4
    Pozdrawiam
  • Józef Kemilk 12.06.2020
    Zmieniłem
    Pozdrawiam
  • kigja 12.06.2020
    Ekstaza - drabble
    Tak powinno wyglądać.
  • Józef Kemilk 12.06.2020
    Ściągnąłem kolejność od Antoniego. Faktycznie zmienić?
  • kigja 12.06.2020
    Józef Kemilk Nie , przepraszam. Napewno jest dobrze.
    Pozdrawiam
  • Józef Kemilk 12.06.2020
    kigja ok
  • Tjeri 12.06.2020
    A mnie się akurat tytuł przewrotnie podobał. O zaskoczenie, bez względu na tytuł, ciężko, bo takich "myków" było już sporo. Zreatą, z tym zaskoczeniem w stusłówkach też nie do końca tak jest. Zakończenie powinno być gwoździem. Może zaskakiwać, ale może i przestraszyć, uderzać w rzewne tony, czy postawić na poetyckie piękno. Powinno po prostu być efektowne...

    "Chciała więcej i więcej, choćby ten ostatni, by odpłynąć w krainę marzeń." Tu coś nie tak jest, "ostatni" co?
  • Józef Kemilk 12.06.2020
    Ostatni w domyśle kawałek ciasta
  • Tjeri 12.06.2020
    Józef Kemilk - no domyślam się. Ale gdy czytelnik czyta to zdanie, nie wie, że o ciasto chodzi. Gdybyś wspomniał o tym wcześniej, byłoby logicznie. Może zaoszczędzić gdzieś jedno słowo, po to by w tym zdaniu "raz" dopisać? (W sensie "ostatni raz")
  • Józef Kemilk 12.06.2020
    Tjeri Spróbuję.
  • Józef Kemilk 12.06.2020
    Tjeri Zmieniłem. Dzięki za podpowiedzi.
  • Kocwiaczek 12.06.2020
    spot – spod
    cele – ciele

    // całkiem sympatyczne drabble, popraw tylko literówki :)
  • Kocwiaczek 12.06.2020
    I jeszcze "w" przed "niedawnej".
  • Józef Kemilk 12.06.2020
    Kocwiaczek Dzięki skorygowałem.
  • Szpilka 12.06.2020
    Bardzo zmyślne, człeka kosmate myśli nachodzą, a tu zonk! O ciacho chodzi ??
  • Józef Kemilk 12.06.2020
    Dzięki za miły komentarz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania