Pokaż listęUkryj listę

LBnDrabble nr 08 _ W przybytku medytacji

Kochałem jeść!

W zamian dostawałem katusze:

Kiedy ciałem wstrząsała bolesna seria detonacji, wystrzały jak z zapchanej rury wydechowej. Po nich tryskała płynna kaskada, jakby wszystkie flaki spływały do muszli, wciąż nienasyconej.

Zaniepokojony eksplozją pochylałem się, każdy mięsień napinałem jak strunę. Daremny wysiłek, by odzyskać kontrolę. Siarczany odór zgnilizny był niewyobrażalny. Zbierało się na torsje. Fizjologia robiła swoje, a brak władzy nad narządami i odruchami w tej intymnej sprawie, niepokoił, przerażał. Jęczałem wyczerpany, trząsłem się, dyszałem. Odbyt palił sakramencko, a ja nie miałem nic do powiedzenia. Siedziałem i powoli dochodziłem do finału… Wynicowany podniosłem się… Klapa opadła z szumem wodospadu...

Victoria!

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • LBnDrabble 15.06.2020
    Witamy w Bitwie i życzymy fajnej zabawy.
    Literkowa zaprasza
  • Anonim 15.06.2020
    Oj, dawno tak się nie ubawiłem! Powiem krótko: przesrany temat! :)
    W sumie, jak sie bardzo chce, to pasuje do obu tematów, ale trzeba chcieć.

    Pozdrawiam.
  • Pasja 15.06.2020
    Dzięki za uśmiech i doszukanie tematów.
    Pozdrawiam
  • Anonim 15.06.2020
    pasja
    tylko nie rozumiem, dlaczego bohaterem jest facet, myślę, że gdyby była kobieta, robiłoby większe wrażenie.
  • Pasja 15.06.2020
    Antoni Grycuk mężczyzna lepiej się pręży. :-)
  • Anonim 15.06.2020
    pasja
    przepraszam, ale to kobiety mają doświadczenie w wykonywaniu polecenia: przyj! ;)
  • Szpilka 15.06.2020
    No niestety, coś za coś - brzuch do pełna i kiszki też ? Gdzieś czytałam, że można się odoru pozbyć, jedząc tylko jagody.

    Fajny drabbelek ?
  • Pasja 15.06.2020
    No niestety fizjologia jest nieubłagalna i nie wiem co lepsze? Jagody czy schabowy?
    Miłego dnia
  • kigja 15.06.2020
    Czy to opowiadanie jest o czynności w łazience?
    Nie wiem , co napisać. Nie przypadło mi do gustu.
    Pozdrawiam
  • Pasja 15.06.2020
    Takie żarty pod prysznicem. Gusta są różne. Dziękuję i pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 15.06.2020
    Pasjo→Niektóre pomysły na teksty me... to ja właśnie w takim przybytku.
    Fajnie napisane. Tak prężnie i z mocą, jeno mi trochę... dziwnejszej puenty brakuje jakiejś:))
    Pozdrawiam:)↔4+
  • Pasja 16.06.2020
    Dzięki Dekaos. Prawdą jest, że w tym miejscu najlepiej się medytuje. Dziwniejsza puenta? Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 16.06.2020
    Fizjologia też może być na wesoło. Można się pośmiać. Pozdrowionka!
  • Pasja 16.06.2020
    Dzięki za uśmiech Bożenko.
    Pozdrawiam
  • Piotrek P. 1988 17.06.2020
    Hehehe XD! Zabawny tekst. Udało się Ci mnie rozśmieszyć. 5, pozdrawiam :-)
  • Pasja 17.06.2020
    Dzięki za rozwianie chmur na twarzy. Takie rozluźnienie,?
    Pozdrawiam
  • LBnDrabble 21.06.2020
    Zapraszamy na Forum! Głosujemy do środy tj. 24 czerwca /północ/
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
  • Magda1906 22.06.2020
    tak kończą łasuchy
  • Pasja 23.06.2020
    Dzięki za poczytanie i milego
  • Shogun 24.06.2020
    Heh, świetny opis tej jakże ważnej w życiu codziennym czynności :D Można się uśmiechnąć pod nosem. Ciekawe ujęcie tematów.
  • Pasja 25.06.2020
    Pięknie dziękuję za wdepnięcie i uśmiech.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania