Pokaż listęUkryj listę

LBnDrabble nr 26 _ Pierwsze zachłyśnięcie się wiosną

Twoja wola, moim życiem Panie, nieustające brzmienie modlitwy wciąż zastanawia.

A gdyby tak odwrócić i oddać istnienie naszej woli.

To pewnie byłoby bajką, i nie bylibyśmy skazani na pokuszenie. Magia i zapach wiosny zatopione w myślach smakowałyby jak opiaty.

W ogrodzie namiętności w otoczeniu ciemnozielonych rododendronów gnuśna Hortensja budziła się z lenistwa. Zanurzała wzrok z namiętnością w mlecznych pąkach magnolii. Marząc, o śnie pełnym fantazji, w którym główną rolę grałby czarujący Adonis.

Niestety, musiała zadowolić się tylko melancholijnym nastrojem, który falował w jej główce niczym sinusoida. Była tylko nagim krzewem pośród rozwijających się pąków.

 

Nigdy nie rozkwitła… mróz ją zwarzył.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Dekaos Dondi 14.04.2021
    Pasjo↔Bardzo na tak, drabble. Przynajmniej dla mnie. Pozwala się zastanowić, gdy przeczytać dokładnie.
    O ile w czynieniu zła drugiemu człowiekowi, bierze udział↔wolna wola innego człowieka,
    to jest to bardzo złe, ale w pewnym sensie, zrozumiale,
    Lecz co bierze udział w tych różnych zjawiskach naturalnych, które czynią zło, wszystkim jak leci?
    Takie skojarzenie, jeno:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Pasja 15.04.2021
    Dziękuję za ciekawy odbiór i wolną wolę. Pozdrawiam
  • Wrotycz 14.04.2021
    Oddać istnienie naszej woli... tu widzę klucz do przesłania.
    Trochę wiąże się z bajką "Konik polny i mrówka" :)
    Bajkowe życie w marzeniach nie jest dobre, bujającego w obłokach zmrozi dotyk rzeczywistości. Ktoś potrzebny, aby z fantazjowania nas wyrzucać :)
    Pozdrawiam serdecznie.
  • Pasja 15.04.2021
    Witaj
    Czasem życie zabiera nas w krainę bajki. Jednak trzeba szybko powrócić na ziemię. I dobrze jest, kiedy ktoś nad tym czuwa i podaje nam rękę.

    Dziękuję i pozdrawiam
  • LBnDrabble 15.04.2021
    Witamy w Bitwie i życzymy fajnej zabawy ze sto słówkami.

    Literkowa
  • Szpilka 15.04.2021
    Ano, ktoś nam warzy naszą wolę, drabbelek nietypowy i zastanawiający ?
  • Pasja 23.04.2021
    Dzięki piękne za wdepnięcie i za nietypowy. Pozdrawiam
  • LBnDrabble 21.04.2021
    Zapraszamy!
    Rozpoczynamy głosowanie.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Głosujemy do 25 /niedziela/ godz. 23.59
    Liczymy na Autorów na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.

    Literkowa pozdrawia
  • Shogun 25.04.2021
    Co nagle to po diable jak to mówią. Za szybko chciała się znowu narodzić i nie wzięła pod uwagę możliwych przymrozków.
    Ach ta natura nieprzewidywalna.

    Pozdrawiam :)
  • Pasja 25.04.2021
    Pięknie dziękuję za pozostawienie słowa i odwzajemniam pozdrowienia
  • Pan Buczybór 25.04.2021
    Cóż, pragnienia kontra przeznaczenie albo zwyczajnie pech. Całkiem udane drabble.
    Pozdrawiam
  • Pasja 26.04.2021
    Dziękuję za ślad słowami zaznaczony. Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania