Drugi - prolog

Coś wybudziło go z głębokiego snu. Usiadł na łóżku. Zamrugał kilkakrotnie powiekami i potrząsnął głową, by pozbyć się resztek snu. Wciągnął głęboko powietrze.

Nie wyczuwał obecności intruza, ale jednak coś go zaniepokoiło. Wstał z łóżka, by podejść do okna, ale zatrzymał się w pół kroku. Poczuł, że jakaś niewidzialna siła wkrada się do jego umysłu.

„Chodź do mnie, potrzebuję cię!” usłyszał jakiś głos i niemal od razu zgadł, że te słowa nie były skierowane do niego.

Zacisnął dłonie w pięści i skupił się na tym, by pozbyć się tej niewidocznej siły, która próbowała zbuntować tego Drugiego przeciw niemu.

„Wiem, że tam jesteś. Zbudź się i przybądź, by mi pomóc!”, przemówił znów obcy w jego głowie.

Zakręciło mu się w głowie, kiedy uderzyła w niego pierwsza fala bólu. Udało mu się nie krzyknąć; wiedział jednak dobrze, że to był dopiero początek. Zawsze działo się tak, kiedy ten Drugi się budził.

- Nie! - ryknął, z całej siły odpychając Drugiego, który próbował przejąć kontrolę nad jego ciałem. - Idź do diabła, potworze! - krzyczał.

Drugi zawahał się na chwilę, jakby zbierał siły przed atakiem. Jego kolejne uderzenie było tak straszliwie bolesne, że on osunął się na kolana. Zdawało mu się, że to koniec, że Drugi wygrał.

Wtedy dostrzegł nóż leżący na kuchennym blacie. Ostatkiem sił ustał na nogach i chwiejącym się krokiem podszedł do blatu. Drżącą dłonią sięgnął po nóż.

Teraz już nikt nie powstrzyma mnie przed tym, pomyślał, kierując ostrze noża w swoją klatkę piersiową.

Straszliwy huk odbił się w jego głowie. Ostrze zatrzymało się tuż przed zetknięciem się z jego ciałem. Cała jego ręka była jakby zamrożona. Nie mógł już nią poruszyć. Nie należała już do niego.

Chłód objął całe jego ciało; stracił panowanie nad nim. Nóż wyślizgnął z jego ręki i z łoskotem upadł na podłogę.

- Jestem na twoje rozkazy, panie – usłyszał swój głos, lecz to nie on wypowiedział te słowa.

Następne częściDrugi (1) Drugi (2) Drugi (3)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Hi Hidalf 17.01.2015
    Tekst wzbudza lekkie przerażenie, ale czuję, że będzie to coś fajnego :) Zostawiam maksymalną ocenę, trzymaj tak dalej.
  • Sileth 17.01.2015
    Wciągnęło mnie... Żadnych błędów nie zauważyłam. Kieedy pierwszy rozdział? :D
  • wolfie 17.01.2015
    Hi Hidalf, mogę wiedzieć, dlaczego według Ciebie mój tekst wywołuje lekkie przerażenie?
    Sileth, postaram się napisać 1 rozdział jak najszybciej :)
  • Sileth 17.01.2015
    Dziękuję :D A przerażające rzeczy są fajne...
  • NataliaO 17.01.2015
    Świetne ale Ty zawsze masz ciekawe pomysły i dobre pióro 5:) z nie cierpliwością ale bez nacisku czekam na rozdział 1
  • Amy 17.01.2015
    W pierwszych dwóch zdaniach dwa razy powtarza się słowo "snu". To trochę za dużo jak na mój gust, ale poza tym świetne! Wciąga i zaciekawia. Mam nadzieję, że szybko wstawisz kolejny rozdział. Na pewno przeczytam. :)
  • Amy 17.01.2015
    No i nóż chyba wyślizgnął SIĘ z ręki ;)
  • wolfie 17.01.2015
    Wiedziałam, jak zwykle musiałam coś zjeść. Nie byłabym sobą, gdybym tego nie zrobiła :)
  • Gunia 26.02.2015
    Rewelacyjnie sie zapowiada :) Widziałam, że już dużo częsci jest ale mam zamiar przeczytać wszystkie ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania