Poprzednie częściCzytajacy w Myślach część 2

Czytający w Myślach część 20 Beztroska

Kolejny dzień rozpoczął sie w małym miasteczku, gdzie Adam wybrałam się na spacer z Natalia. Był to piękny jesienny dzień, oboje spędzali ze sobą jak najwięcej czasu, jeszcze kilka tygodni wcześniej Adam sprawdzałby okolice myślami, lecz teraz mógł poświęcić całą uwagę tylko Natalii. Dziewczyna podczas spaceru poprosiła go by użył swoich mocy w jakiś fajny sposób i tak też zrobił, nakłaniając kilka osób do kłótni o to kto pierwszy ma wejść do autobusu. Było to dość prymitywne lecz tylko to przyszło mu na myśl. Obecność Natalii bardzo go cieszyła i nie mógł myśleć o niczym innym tylko o niej, byli ze soba praktycznie codziennie od czasu kiedy dziewczyna była wolna, tydzień pozniej Adam dowiedział się że Natalia jest w ciąży z nim, ten fakt całkowicie go zaskoczył, lecz pomimo tego oboje bardzo sie ucieszyli z tego faktu. Byli stosunkowo młodzi na to by mieć dziecko, ale to nie miało dla nich żadnego znaczenia a chcąc wiązać ze sobą dalszą przyszłość dziecko tylko im w tym pomoże. Od tamtego dnia oboje myśleli nad tym jak to powiedzieć ich rodzinom, a nie było to zbyt skomplikowane, ich rodzice w pełni zaakceptowali ten fakt i obiecali im pomoc. Miesiące mijały jeden za drugim, teraz Adam prowadził normalne zycie wraz ze swoją dziewczyną Natalią i oczekiwał pierwszego dziecka które miało sie urodzić w najbliższych tygodniach. Oboje byli tym podekscytowani i czekali tylko na ten moment. Adam coraz mniej czasu poświęcał na treningi ze swoimi nauczycielami, gdyż teraz miał ważniejsze rzeczy na glowie. Jessica i Piotr w pełni to rozumieli i nie naciskali na chlopaka. Teraz gdy Stephan zginął, nie widzieli żadnego zagrożenia dla Adama, choć to nie uśpiło ich czujności bowiem wiedzieli, że inni ludzie też polują na chłopaka.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Olcia<3 21.09.2015
    Czemu takie krótkie ;(
  • Michał 22.09.2015
    Jest już kolejna część :D
  • Jedno, co mi się nasunęło, poza literówkami i interpunkcją, to mieszanie imion polskich z ich angielskimi odpowiednikami i/lub na odwrót. Jeżeli wspominasz Natalię, to również Stephan powinien być polskim Stefanem, albo Natalia - Natalie, według mnie tak należałoby zrobić. Ode mnie 4/5. Zachęcam do zapoznania się z moją twórczością i pozdrawiam!
  • Michał 22.09.2015
    Dzięki za wytyczenie tego błędu, tylko ze nie wiem czy to do końca będzie tak jak Ty mówisz bo tu są postacie różnej narodowości Natalia jest polką Piotr polakiem a John czy Jessica anglikami, Stephan Słowakiem więc nie wiem czy powinienem odmieniać te imiona na polskie bo Stefan będzie kojarzony z polakiem itp

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania