Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Z cyklu "głupotki poranne" – Budowla podstawowa

Zawsze na czasie... :)

 

//

 

– Ileż to da się na mieście kupować? Uboga dieta może zrujnować. Gdzie się podziały dawne starania, dzisiaj od żarcia dostajesz s*rania!

– No i co zrobisz? Jesteś robolem, lekcję pichcenia przespałeś w szkole. A matka mówiła: "ucz się, kałmuku!". No i sam sobie zrobiłeś kuku!

– Cóż, nie ma rady, czas znaleźć babę, co by za chłopa zrobiła strawę.

– Z twoją facjatą marne są trudy. Prędzej byś byka przywiązał do budy!

– W sumie masz rację... Na takie tłuki nie znajdziesz brania, bośmy nieuki. Żadna do cepa nie przyjdzie sama. Stracona sprawa, wtopa i plama!

– A ja tam myślę, że znajdziem metodę... Skoro umiemy podłączyć wodę, to damy radę z sklepowej wyprawki, zbudować najlepsze w świecie kanapki!

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Shogun 28.09.2020
    No no, kanapki to święta rzecz. Ten kto posiadł sekret ich tworzenia, ten z głodu nie umrze haha, a i może dzięki temu "wyrwie" coś przy okazji haha ;)
    Jak zwykle, uśmiech na początek dnia gwarantowany :)
    Merci ;D
  • Kocwiaczek 28.09.2020
    Proszę uprzejmie :)
  • DEMONul1234 28.09.2020
    Very good ^,^
  • Kocwiaczek 28.09.2020
    Dziękować:D Miłego dnia!
  • Dekaos Dondi 28.09.2020
    Kocwiaczkowa jak zwykle, poziomu nie zniżyła. Aż dostałem apetytu:))
    Tak sobie pomyślałem, że były by z tego, także fajne dobranocki:)
    Chyba przez ciemno za oknem, tak rzekłem:))↔Pozdrawiam:)↔5
  • Kocwiaczek 28.09.2020
    Trzeba będzie pomyśleć nad wersją wieczorną;) Inne smaczki znaleźć :D Dzięki za pomysł i wizytę. No i za uśmiech ;)
  • Pasja 28.09.2020
    Kanapki zawsze są na czasie. I najważniejszy jest ich środek. Konstrukcja w zasadzie nie jest wcale taka prosta. Trzeba brać wszystko pod uwagę, począwszy od smaku aż po głębię.
    Pozdrawiam
  • Kocwiaczek 28.09.2020
    A później wszamać z rozkoszą:D Dzięki Pasjo za wizytę i również pozdrawiam:)
  • Pan Buczybór 29.09.2020
    "bomyśmy" - oddzielnie

    No, nieodmiennie sympatyczne. Trudno tu coś więcej pisać tak serio - tak długo jak trzyma się forma, tak długo będą mi się podobać te miniaturki :)
  • Kocwiaczek 29.09.2020
    O, widzisz literówka. Miało być bośmy;)

    Już poprawiam. Dziękuję. Jeat uśmiech więc i mi jest miło, że spełniają swoją funkcję:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania