Z cyklu "bzdetki wieczorne" – Geek Greek

Dla wszystkich zmarzluchów, zasmarkańców i głodomorków :D Łączmy się w jesiennym bólu;)

 

///

 

– Jakoś zimno jest za oknem, tona liści w deszczu moknie i herbaty piję więcej, w nosie również jakoś kręci.

– Pewnie nie masz apetytu, choć pomysłów mam bez liku?

– Sama nie wiem, powiem szczerze, nie chce iść się po talerze. Dobrze całkiem w tym kocyku, nóżki kulić, z pilocikiem.

– Tu ci przyznam, że masz rację, toteż podam dziś kolację, co przeniesie cię do kraju, gdzie się w słońcu wygrzewają.

– Och, ciekawam tej kreacji, może wyjdę ze stagnacji. Zdradź mi zatem główny składnik, będę myśleć kaj ten kraj jest.

– Cóż, są różne, wielkie, małe, lubią z prądem lub pod fale. Mają ości, łuski, płetwy, czasem wygląd ładny, szpetny...

– A niekiedy kolorowy, chociaż oko z boku głowy?

– Tak, zaiste. Różne owe, lecz najlepsze te pod nożem.

– Coś mi świta, jam kobieta, przyrządź zatem coś z fileta!

– Jużci pędzę, jakem Bzdetek, coś posmażę, nieco spiekę. Nic na humor tak nie wpływa, jak rybeńka w greek warzywach!

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Dekaos Dondi 22.11.2020
    Kocwiaczkowa↔ No wreszcie:)↔Rytmicznie i gładko się czyta.
    I znowu fajny dialog.
    Aż mi apetyt w gardle stanął.
    Dobrze że jako filet bawi, bo jeszcze bym ością, przełyk zadławił:)
    ''kaj ten kraj jest''→jeno to nijak mi się rymuje?.
    Pozdrawiam:)↔5↔? ? ? ? ?
  • Kocwiaczek 22.11.2020
    Kurczę, a mi pasowało jakoś tak. Nic to, zostawię. Widocznie przeziębienie mi na mózg wpłynęło dzisiaj:D Dzięki za odwiedzinki.
  • Shogun 22.11.2020
    Jak zawsze zacne, na poprawę humoru :D
    Jak to dobrze, że czasem nie trzeba ruszać i zakłócać swoje małej, ciepłej strefy komfortu, bo ktoś przyniesie jedzonka, do małego królestwa :)
    A filet z dobrej rybki zawsze smaczy ;)

    Ps
    Bym zapomniał, najważniejsze, że w stópki ciepło, a nam się z gotowaniem upiekło ;)
  • Kocwiaczek 22.11.2020
    Racja. A najlepiej, jak ktoś jeszcze nam te stópki pomasuje;) Dzięki za wizytę :)
  • kigja 22.11.2020
    Sympatyczny cykl kulinarny?
    Pozdrawiam
  • Kocwiaczek 22.11.2020
    Dzięki :) również ślę pozdrowienia!
  • Onyx 22.11.2020
    Haha, fajoweeee
    Jest uśmieszek na mordeczce
    Łączymy się!
  • Kocwiaczek 22.11.2020
    :) Dzięki, Onyx!
  • Pan Buczybór 23.11.2020
    Greek warzywa... Fajnie to brzmi. Momentami nieco koślawo, ale w sumie i tak szacun, bo trudno podtrzymać taki rytm i rym w prozie.
    Pozdro
  • Kocwiaczek 23.11.2020
    Dzięki :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania