Z cyklu "głupotki poranne" – Dyskusja z jajem w tle

Kolejna dawka głupotek;)

 

//

 

– Cóżże tam pichcisz, mości Wacławie?

– Szlachetne danie, przyrządzam na parze...

– Parzone jaja? Czyś zmysły postradał? Kto by takowe specjały jadał?

– Jakże tak możesz pyszności obrażać? Przecież z Jajkowskim ostatnioś śniadał?

– Jajca to były, jak wróciłem do żony, potwornie chlaniem jajówki zmęczony...

– Po takiej nocy, to nie dziwota, że jajco pod okiem masz jak miernota.

– Przynajmniej mogę jaja wyłożyć, ty owym pampuchem nie pochędożysz!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • laura123 08.09.2020
    Kocwiaczek się rozszalał. Fajne 5
  • Kocwiaczek 08.09.2020
    Czy ja wiem? Może po prostu szukam odskoczni:) Dzięki za wizytę i pozytywną ocenę.
  • Pan Buczybór 08.09.2020
    Fajne. Naprawdę podoba mi się tak dopracowana, zazębiająca się forma i całkiem sensowny humor oparty na grze słownej.
  • Kocwiaczek 08.09.2020
    Miód na moje serce, czytać taki koment:D Dzięki!
  • Shogun 08.09.2020
    No proszę, kolejne :głupotki poranne" :D I znowu wyszło świetnie, pokrętnie, a co najważniejsze, zabawnie ;D
  • Kocwiaczek 08.09.2020
    Hihi, staram się jak mogę i mam już kilka kolejnych w zanadrzu ;)
  • Shogun 08.09.2020
    Kocwiaczek o proszę, w takim razie czekam z niecierpliwością na kolejną dawkę "głupotek porannych" ;)
  • Dekaos Dondi 08.09.2020
    Kocwiaczku→Ale jaja:)↔Bardzo mi podeszło. Treść i zezębienie rymów:)
    Tylko jedno zastrzeżenie słuszne↔za krótki tekst:)
    Fajnie, że nie tkwisz w ''ramce'':)→Tylko potrafisz inaczej.
    Pozdrawiam:)→0*****0
  • Kocwiaczek 08.09.2020
    Fajnie przede wszystkim, że ktoś to chce w ogóle czytać :D Myślałam, że klapa, dno i kupa mułu z tego będzie tylko. Co do "ramki", nie wiem czy ją miałam kiedykolwiek... Chociaż o "Kocwiaczkowym stylu" też się dowiedziałam od was po czasie. Krótkie będą wszystkie, to takie uśmieszki, pomagające zwlec się rano z wyrka :D A co to za łańcuszek na końcu? Nie znam tego cuda? Od zera do zera? ;)
  • Raven18 08.09.2020
    Głupotki poranne robią się moim ulubionym cyklem powoli :D
  • Kocwiaczek 08.09.2020
    Na poranek głupotki najlepsze ;) Nie ma to jak spłatać sobie samemu figla :D Dzięki za wizytę i zapraszam do kolejnych... niebawem ;)
  • Raven18 09.09.2020
    Kocwiaczek Zapraszam tak w ogóle do zerknięcia na moje nowe drabble !
  • Puchacz 08.09.2020
    Łoj Kocwiaczku -niegrzecznaś :)
    Sympatyczne, a podejrzewam, że filozofii Hegla nie chciałaś w tym tekście przemycić.
  • Kocwiaczek 08.09.2020
    Absolutnie nie, nie przypisuję temu żadnego większego przesłania. To w końcu tylko takie tam głupotki :D Dzięki za odwiedziny :)
  • Puchacz 09.09.2020
    No i fajnie.
    Nie zawsze jest potrzebne zadęcie jakiekolwiek :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania