Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Z cyklu "bzdetki wieczorne" – Soczki na boczki

Czasem cierpienie jest wybawieniem! :)

 

//

 

– Bzdetku, proszę już nie wmuszaj, chcesz bym wyzionęła ducha?

– Czekaj, jeszcze coś wyduszę, przecież chciałaś płaski brzuszek!

– Nawet ręką już nie ruszę, toż to istne są katusze! Patrz, opadłam całkiem z sił! A ty tylko pij i pij!

– Ja nie zmuszam, sama chciałaś. Przypilnować się kazałaś. No więc, o co tutaj biega? Szybko łykaj, siup, nie zwlekaj.

– Niechaj będzie ze mnie beka. Więcej nie dam rady przeca!

– Patrzcie babę, jak narzeka! No i zrozum tu człowieka?! To są jakieś jawne kpiny! Chciałaś schudnąć w urodziny?!

– Matka pulchną mnie powiła. Sama geny mi schrzaniła. Chcesz mieć inną? Zdwój wysiłki! Ze mnie już nie zrobisz pstynki.

– Teraz jeszcze śmiesz biadolić? Zero w tobie silnej woli! A gdzie słowo jest "dziękuję"? Tego też nie praktykujesz?

– Taki z ciebie durny chłop? Masz ochotę na skok w bok? Ja się łatwo tak nie poddam! Moje to jest, co masz w portkach! Patrz, podziwiaj me starania, już niedługo będę łania!

– Brawo, skarbie! Łykaj, trusiu, tylko nie zapomnij siusiu. To podstawą jest w detoksie! Niech cytrynka w wodzie moknie!

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Shogun 10.11.2020
    Nie no, świetne :) Jak zawsze zacne rymy, rytmika i lekkość. Kurcze, no i to zaskoczenie na koniec :) Tego się nie spodziewałem ;)
    Jak zawsze, humor poprawiony, uśmiech z buźki wyłowiony ;)
  • Kocwiaczek 10.11.2020
    Tak życiowo tu nie było, ale tak się mi stworzyło. Nic lepszego na zachętę, na ambicji usiąść pędem:)
  • laura123 10.11.2020
    Zostawiam 5
  • Kocwiaczek 10.11.2020
    Dzięki:)
  • Dekaos Dondi 10.11.2020
    Kocwiaczkowa→Twoje "bzdetki wieczorne'' są w pewnym sensie↔wyborne"
    Aczkolwiek, nie mogę się o lepszy rymowany komplement starać,
    bo jeszcze pomyślisz, żem samochwała:)↔Pozdrawiam chętnie i czekam na więcej:)↔5
  • Kocwiaczek 10.11.2020
    W wyborowym towarzystwie, wszystko bardziej jest soczyste;) A gdy w komentarzach miód, wówczas smaczek –istny cud! Odwiedzinki docenione, teraz detoks i... na stronę;)
  • Onyx 11.11.2020
    Zarąbiste. Jest rymowane, z klimacikiem, humorkiem i lekkością ;)
  • Kocwiaczek 11.11.2020
    Dziękuję, cieszę się, że po przeczytaniu pojawił się uśmiech:)
  • Serdecznie witamy w drzwiach i zapraszam do wspólnej zabawy, która potrwa do 18 listopada.
    Gdy północ wybije w tym ostatnim dniu oczekiwania na Wasze teksty, zamkną się dębowe drzwi i rozpocznie się głosowanie.
    Pierwszy temat to - „DRZWI”
    Drugi temat to - „DRZEWO”
    Liczymy na Ciebie Autorko! Autorze!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania