katharina182

Publikacji
51
Komentarzy
1098
Forum
48
✓ Obserwuj

Ostatnio dodane komentarze

  • Przeczytałam... w końcu. Bardzo Ci fajnie ten rozdział wyszedł. Znów zaciekawiłaś. Zobaczymy jak to pociągniesz dalej. Trochę mi K teraz brakowało ale nawet bez niego było super. 5...
  • W końcu udało mi się do Ciebie zajrzeć;) co prawda czytałam chyba na 5 razy, ale dotarłam do końca. Ciekawie ciągniesz całą historię. Błędy są, ale dla mnie liczy się treść. Jak...
  • 07.12.2017  +
    Bardzo fajny dodatek. Więcej takich:) Kolejna piątka dla Ciebie.
  • ok, przeczytałam. Już od dłuższego czasu mam ochotę po prostu trzepnąć w łeb jednego i drugiego bohatera, żeby się w garść wzięli:D Niech w końcu wyrzucą dumę do kosza, nie wstydzą...
  • 01.12.2017  +
    Ciekawe i wzruszające przemyślenia o mamie. Tekst jak zwykle świetny i pełen emocji, uczuć. Moim zdaniem dobry pomysł żeby dodać do głównego opowiadania. 5 oczywiście i pozdrawiam...
  • 28.11.2017  +
    Wzruszyłam się... no i smutno trochę mi się zrobiło... piszesz z serduchem i tak trzymaj. Wspaniały tekst... ogólnie to brak mi słów, zostawiam 5 i miłego dnia:)
  • Bardzo lubię twoje dialogi... Nie wiem czy już Ci to pisałam ale co tam... napiszę jeszcze raz;) masakra z tą dwójką. Mam nadzieję że się w końcu kiedyś dogadają. oboje mają...
  • Ojej... te sny mnie wykończą. Było gorąco... nie powiem. Fajnie że nie boisz się opisywać takich bardziej intymnych scen. U mnie to kuleje:P jakoś nie mam odwagi i obawiam się że mogłoby to...
  • Długo rozdział ale czytało się, jak zawsze, szybciutko. Bardzo fajne i naturalne dialogi. Moim zdaniem jeden z największych plusów twojego opowiadania. Zostawiam 5 i mam nadzieję że...
  • 14.07.2017  +
    Muszę Ci szczerze napisać, że to opowiadanie jednak o wiele bardziej mi się podoba, od tego fantasy. Nie myśl, że tamto jest złe, czy coś... poprostu moim zdaniem Wrócić na stare śmieci...
  • 11.07.2017  *
    Nadrobilam. Jak zwykle się nie zawiodłam. Trzymasz poziom. Bardzo lubię twoje teksty. Mocne 5
  • Prawie do końca poczytałam, resztę na jutro se zostawię. Znalazłam literówkę: "- Popadli mi. - wzruszyłam ramionami." Jak narazie super. Jak zwykle zresztą. Mówiłam już...
  • Faize Anbare Sultan mam nadzieję, że będziesz pisać kolejne, bo lubię twój styl. Zakończenie bardzo fajnie ci wyszło. teraz tylko czekać, aż wymyślisz kolejne opowiadanie. Co do drugiej...
  • Tyle trupów w jednym rozdziale. Będę sadysta i powiem że mi się bardzo podobało;) ha... Zaskakujące zakończenie. Chyba się nie spodziewałam że tak akcją pokierujesz. Długo kazałaś...
  • 27.06.2017  ......
    ojej, bardzo się cieszę, że zajrzałaś. Dzięki za poprawienie tekstu, zobaczę, czy da się jeszcze nanieść poprawki. Nie zauważyłam tych potknięć... Super, że się rysunki podobają....
  • 26.06.2017  .
    Pierwszej raz u ciebie jestem. Tak z ciekawości zajrzałam i kurczę muszę Ci przyznać że nie żałuję. Od razu poczytałam od początku. Bardzo mi się podobało. Myślę że będę czytać...
  • "Dopiero teraz zadałam sobie sprawę..." zdałam Już myślałam że nie będziesz pisała dalszych rozdziałów. Fajnie że wróciłaś. Troszkę krótko jak dla mnie. Mam nadzieję...
  • 12.06.2017  Brak napełnienia
    Oje... Bardzo pięknie napisane. Zadłużone 5
  • 12.06.2017  nope
    Bardzo ładny wiersz. 5
  • 11.06.2017  Niewidzialna (list)
    Arisu jasne że zostałam. Ciągle zaglądam na obserwowane prze mnie profile. Dzięki za gratulacje;)
  • 11.06.2017  Niewidzialna (list)
    "smukła dłonią" - smukłą "Nie mam odwagi bu spojrzeć" - odwagi, by Świetny tekst. Bardzo mi do gustu przypadł. Zostawiam 5
  • Ja nie mogę... kokosowe z czekoladą... też chcę!!!! Co prawda to prawda... na doła lody zawsze dobre:) Jakby mi ktoś mojego bliskiego zamordował na oczach to chyba też bym wpadła w taką...
  • 28.05.2017  #
    powróciłam i doczytałam. Mocny rozdział. Fajne prowadzisz to opowiadanie. Znów 5 ode mnie
  • 14.05.2017  #
    No i kolejny świetny rozdział. Pogratulować. Znów piąteczka ode mnie poleciała. Jak chcesz, to Ci dodałam ten ostatni rozdział u mnie:) Pozdrawiam serdecznie
  • - Sprawdzę go z powrotem czy ci się to podoba czy nie! Chyba miało być "sprowadze". Interpunkcja trochę kuleje ale sama mam z tym ciągle problemy więc nie będę się wymadrzac;)...
  • 13.05.2017  Falcon
    Mogę dodać. To jest ostatni rozdział jaki tu publikę. Później jakieś urywki z innych opowiadań też będą ale nie Falcon
  • 10.05.2017  nienawiść
    Nie pozostaje mi nic innego jak zgodzić się z poprzednikami. Bardzo ładny przepełniony emocjami wiersz. Oczywiście 5
  • 07.05.2017  #
    Nadrobiłam. Oczywiście każdy rozdział zarobił 5 ode mnie:) Naprawdę dobrze ci idzie pisanie fantasy. Zaciekawiasz. Będę czekać na kolejną część. Sorki za tak krótki komentarz ale jakoś...
  • 07.05.2017  Falcon
    NikoRetka zawsze przez maila możesz napisać;) sprawdzam każdego dnia. Cieszę się że okładka się w miarę podoba. Nom widzisz... mam jakoś problem z tymi napisami:P
  • 07.05.2017  .
    dodane na zyczenie