Poprzednie częściHogwart - nowa historia cz. I
Pokaż listęUkryj listę

Hogwart - nowa historia cz. XII, a w zasadzie jej połowa - listy od nikogo

Podziwiała przez okno Hogwart skąpany w deszczu. Siedziała na szerokim parapecie w starym korytarzu. Na kolanach trzymała puszystą kulkę. Hagrid pozwolił im ją zatrzymać, bo zachowywała się nieznośnie bez ślizgonów.Głaskała ją kolistymi ruchami. W słuchawkach grała smutna melodia, a ona mogła się nareszcie nacieszyć samotnością. Brakowało jej jednak tego czegoś. Tęskniła za tym od ponad tygodnia. Odpędzała każdą myśl, przypomniała sobie jak została przez niego potraktowana...Jak ją traktuje codziennie.

- Intuicja podpowiadała mi dobrze i jednak tu siedzisz. Mam coś dla ciebie. Zostało do mnie dostarczone i ktoś mnie poprosił, bym ci to przyniosła. Jak widać zostałam waszym kurierem - powiedziała Naomi podając list.

- Od kogo to?

- Nie wiem. Zobacz sama - pobiegła do dormitorium.

Ostrożnie otworzyła kopertę:

Dziękuję, za dzisiejsze spotkanie. Za wszystkie dzisiejsze spotkania. Przepraszam za sytuację przed zaklęciami. Z resztą za wszystko czym mogłem Cię urazić. Pomimo mojego dziwnego zachowania przy tobie czuję się świetnie. Będę do Ciebie pisać częściej, obiecuję. Listy odnajdziesz co jakiś czas w toalecie jęczącej Marty na pierwszym piętrze.

Do jutra.

- Do jutra, Ron.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Grubas 29.08.2016
    Ocena w dół odrazu, za fragment "a w słuchawkach grała smutna melodia" ja rozumiem, że są odstępstwa od oryginału, ale żeby aż tak? Żeby elektronika działała w Hogwarcie? Gdzie miała podłączyć MP3/telefon?
  • Grubas 29.08.2016
    Wybacz! Miałobyć razem 4, ale wcisnąłem przypadkiem 3 :/
  • Igi 30.08.2016
    Kto mówił, że to mp3 lub telefon czy też zwykłe słuchawki? :)
  • Grubas 30.08.2016
    Igi Tak czy inaczej powinnaś o takim fakcie wspomnieć, jeśli są jakoś magicznie wzmocnione.
  • Igi 30.08.2016
    Grubas Dobrze, wspomnę o tym w następnej części i dziękuję za słuszną uwagę.
  • Grubas 30.08.2016
    Igi Nie ma sprawy ;) Z reguły nie lubię romansideł, ale to jest ciekawe ;)
  • little girl 29.08.2016
    Kiedy druga polowa? :)
  • Igi 30.08.2016
    Chyba będzie cały rozdział i to dzisiaj :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania