Księga - prolog

PROLOG

 

Był wieczór , kiedy wszedł do tawerny . Rozejrzał się , po czym udał się w stronę baru . Usiadł obok zamaskowanego człowieka . Wiedział że to z nim musiał się spotkać . Zamówił dwa kufle piwa po czym jeden podał nieznajomemu .

-Zlikwidowałeś cel ? – zapytał obcy .

-Tak

-Dobrze więc , słuchaj mnie uważnie , udasz się do najbliższej Strefy , tam dostaniesz kolejne zlecenie – powiedział i wziął duży łyk piwa .

-Czy chodzi o ten przedmiot , który był przedstawiany na ostatnim spotkaniu?

-Tak – odpowiedział i wręczył towarzyszowi woreczek ze pieniędzmi – to wynagrodzenie za ostatnie zlecenie .

-Dzięki , więc ja będę już wyruszał .

-Ravusie , pamiętaj że musisz poinformować resztę załogi .

-Nie zapomnę – odparł i udał się w kierunku wyjścia .

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • wolfie 07.04.2015
    Bardzo króciutki, taki "uszczuplony" ten prolog. Spacji nie stawia się przed znakiem interpunkcyjnym, tylko po. Na razie ode mnie tylko trójka. Mam nadzieję, że kolejna część będzie zdecydowanie bardziej rozbudowana. :)
  • Neli 07.04.2015
    masz błąd. prawidłowo powinno być; z pieniędzmi. A nie; ze pieniędzmi. Czytaj na głos jak piszesz. Wtedy usłyszysz co brzmi nie poprawnie. To pomaga. Ciekawy wstęp. Postaram się śledzić dalszy ciąg Twojego opowiadania. Ode mnie 4 :D
  • Agata547 07.04.2015
    Prolog ciekawy i zachęcający do dalszego czytania. Czekam na pierwszy rozdział :D Daję 4
  • Amy 07.04.2015
    Bardzo krótkie, przez co trudno jest mi cokolwiek powiedzieć. Może być ciekawie, ale, jak wspomniały moje przedmówczynie, są błędy. Popracuj troszkę nad interpunkcją i zastosuj radę Neli, a na pewno będzie lepiej. :)
  • Angela 08.04.2015
    Mało tekstu, ale ciekawie się zapowiada. Na pewno przeczytam pierwszy rozdział : ) 4
  • Nithael 08.04.2015
    Czytając prolog od razu przyszedł mi na myśl : dungeons and dragons :p Szkoda że był tak krótki, mogłeś troszkę bardziej go rozbudować. Ale ma on drzemiący potencjał :) Na razie daje 3, czekam na pierwszy rozdział :)
  • Ktokolwiek 18.04.2015
    Króciutkie, ale i interesujące, a taki powinien być prolog. Ciekawe, idę dalej. Tu zostawiam 4.
  • Vasto Lorde 05.07.2015
    W miarę ciekawa zapowiedź lecę do kolejnego rozdziału :) 4
  • Szalokapel 07.07.2016
    Króciutki kawałek, ale dosyć ciekawie rozpoczął historię. Zostawiam 4.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania