Aiden Księga druga - Odkupienie Prolog

Kiedyś miałem wszystko, o czym mogę jedynie pomarzyć. Miałem ciepły i przytulny dom, w którym mogłem się schronić. Kochającego ojca, który dbał i wychował mnie, abym wyrósł na człowieka wartościowego, przydatnego światu. Wiernych i oddanych przyjaciół z którymi wspólnie, razem ramię w ramię przelewaliśmy pot i krew, walcząc o lepsze, bardziej dostojne życie dla nas wszystkich. No i oczywiście odnalazłem także miłość mojego życia, którą kochałem najbardziej na świecie, i starałem się ją chronić i opiekować najlepiej, jak tylko byłem w stanie. Huh, to były naprawdę dobre czasy, najlepsze jakie kiedykolwiek miałem.

Teraz jednak to wszystko jest niczym więcej, jak garścią wspomnień, nad którymi tak straszliwie ubolewam, kiedy tylko o nich pomyśle. To była moja wina, że do tego doszło. Dałem się oszukać oraz wykorzystać, jak małe dziecko, co kosztowało życia najbliższych mi osób. A teraz jest już za późno. Za późno, by to naprawić. Za późno, by powiedzieć im - przepraszam.

 

Napisał: Heldeus

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Pan Buczybór 05.08.2020
    To prolog? Raczej jeden akapit i to w dodatku bardzo krótki. Takie coś raczej lepiej by się sprawdziło jako zwyczajny opis - nie widzę powodu, by taki świstek był osobną częścią całości.
  • Heldeus 05.08.2020
    Cześć, Pan Buczybór. Właśnie skończyłem pracować nad poprawkami do prologu i z chęcią chciałbym poznać twoją opinię o nim. Patrząc na twoje prace i osiągnięcia trzeba powiedzieć, że musisz być naprawdę dobrym w pisaniu opowiadań. Czy nie miałbyś jakiś uwag albo porad dla początkującego pisarza?
  • Pan Buczybór 05.08.2020
    Heldeus Teraz jest lepiej. Jak znajdę czas zerknę również na następne części...
  • TheRebelliousOne 13.08.2020
    Dosyć krótkie nawet jak na prolog, ale nie jest źle i wygląda obiecująco. Będę czytał dalej :)

    Pozdrawiam ciepło :)
  • Heldeus 14.08.2020
    Naprawdę ciesze się, że spodobały Ci się prolog mojej powieści. Mam też nadzieję, że kolejne opowiadania również będą czytały Ci się przyjemnie i zrozumiałe.

    Pozdrawiam czule i życzę miłego dnia
  • Pasja 13.08.2020
    Ciekawy wstęp do całości. Trochę pesymistyczny obraz przyszłości. Pustka i osamotnienie. Pobiegnę dalej z bohaterem.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Heldeus 14.08.2020
    Dziękuję bardzo za szczery komentarz z Twojej strony. Liczę również, że spodobają Ci się kolejne opowiadania.

    Pozdrawiam czule i życzę miłego dnia.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania