73

***

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • Szudracz 09.09.2018
    Podoba mi się. :)
  • Aisak 09.09.2018
    koniecznie wycofaj sie z tego podobania, napisz, że...nie bardzo zrozumisałaś.
  • Neminem 09.09.2018
    Aisak to nie jest kwestia podobania, ale sympatii do kogoś :) Kiedy kogoś lubimy, trudno byśmy byli obiektywni :) Czasami zamiast czepiać się słówek, warto zobaczyć co za tymi słowami się kryje :) Z tej perspektywy słowa Szudracza są jak najbardziej na miejscu. Krytyka i krytykanctwo to dwie różne rzeczy. Krytyka powinna być konstruktywna i poparta argumentami. Krytykanctwo opiera się na niechęci i nie ma z krytyką nic wspólnego. Warto to odróżnić... choćby ze względu na własne zdrowie psychiczne :)
  • Neminem 09.09.2018
    Nie jestem osobą wierzącą, ale to jest zbyt obrazoburcze. Zwykle coś takiego używa się w celu przekazania jakiejś wartości. Pokazania kontrastu. W tym wierszu nie wiem gdzie się tego kontrastu doszukać. Samo sparodiowanie "Modlitwy Pańskiej" nie jest zbyt dobrym pomysłem, jeżeli ma to tylko wzbudzić emocje. Bo jakby nie patrzeć religia chrześcijańska to kawał historii i literatury. Od "Boskiej Komedii" Dantego, po legendy o Królu Arturze i poszukiwaniu świętego Grala. Pewne tabu można łamać, ale musi mieć to sens. Tu go nie ma.
  • betti 09.09.2018
    Żałosne, Aisak. Czyżbyś tylko w ten sposób starała się zaistnieć? Myślisz, że plując na religię jesteś wielka? Śmieszne...
  • Mruk 09.09.2018
    betti Całkiem niedawno w chciałaś wyściskać Aisak za podobną parodię modlitwy. Coś się zmieniło w twoim postrzeganiu?
  • betti 09.09.2018
    Tak, jeżeli nie potrafisz dostrzec różnicy, nie mój problem.
  • Neurotyk 09.09.2018
    pała
  • Aisak 09.09.2018
    Szu, apeluję do twojego zdrowego rozsądku:

    koniecznie napisz, że pomyliłaś tekst,
    bo..
    pomyliłaś, i nie wiesz, co tu robisz.
    Żądasz, żeby Admin usunął twój komentarz!
    i precz z Szatanem i coś tam jeszcze.
    Badź kreatywna.
  • betti 09.09.2018
    Ośmieszasz się...
  • Szudracz 09.09.2018
    Aisak To jest Twoja modlitwa, nie porównuję jej do oryginału. Zdania nie zmienię, nie interesuje mnie zdane innych w tym przypadku.
  • Aisak 09.09.2018
    Śmiech jest najważniejszy.
    i zdrowie.
    i Rodzina - najważniejszy pakiet ever.

    reszta , to tylko tylko dodatek do życia.
    :)
  • Pan Buczybór 09.09.2018
    Amen!
  • Ja jestem na nie.
    Lubię Cię, twoją osobowość, ale moim zdaniem oczywiście, to jest słabe i pewnie trafi do grona odbiorców, ale bedą to głownie zatwardziali przeciwnicy Kościoła i religii, proszę nie mylić z ateistami. Można być ateistą i być ponad czystą nienawiść i niechęć, przez zwyczajne zachowanie dobrego smaku w wyrażaniu swoich opinii, nawet negatywnych. Tu, jak dla mnie, jest przesolone i to bardzo.
    To moja opinia, jeśli ktoś ma inną jego prawo.
    Pozdrawiam.
  • Canulas 09.09.2018
    Podoba mi się bardzo. Prześmiewczość jest tutaj stonowana i tylko ortodoks uzna ją za obrażę na symbol. Kto obcuje z Aisellą, wie, że ona gra światami. Jest barwna i kolorowa ale i w tym wszystkim niezwykle konsekwentna. Utwór nie piętnuje wiary, a tylko zapozycza z niej melodię do podstawienia własnych słów.

    Ile osób, tyle opinii będzie. Ja cenię każdy kolorowy obrazek na szafę ścianie tego smutnego życia, więc dla mnie very git.
    Pozdrox
  • Violet 09.09.2018
    Wybacz, że nie uzasadnię.
    Jestem na tak. Ocenę zostawiłam trochę wcześniej.
    Pozdrawiam.
  • ausek 09.09.2018
    Opinie będą różne. Dla osoby wierzącej to, co zrobiłaś - jest najzwyczajniej grzechem. Przyznaję, że nie rozumiem, co chciałaś tym tekstem osiągnąć. No, chyba że chodziło Ci o kolejną burzę. Kpienie z jakiejkolwiek religii jest dla mnie totalnym nieporozumieniem.
    Maurycy ma rację, twierdząc, że zachowanie dobrego smaku w wyrażaniu opinii jest tu jak najbardziej pożądane. Tolerancja to takie magiczne słowo, które znają wszyscy, ale tylko niektórzy potrafią go stosować w życiu codziennym.
  • Aisak 09.09.2018
    Dziękuję za ubogacone komentarze. Dziękuję za negatywny, jak i pozytywny odbiór. Najbardziej cieszą mnie negatywne opinie, świadczące o zachowaniu harmonii.

    Wykorzystałam znaną w kk modlitwę, by przedstawić pewien problem, który (teraz to widzę) został zupełnie pominięty przez odbiorców - stając się rażąco nieważny.

    Zgadzam się, że trzeba rozgraniczyć wiarę w boga, od ślepego, wręcz baraniego pędu za kk, któremu jestem z całego serca przeciwna.

    bóg nie stanowi dla mnie problemu (jest nie ma), ale cała otoczka z nim związana, już tak.

    Canó, wykorzystam twoje słowa, jako epitafium.
    Bardzo dziękuję :)

    Szu, dziękuję :)

    Violet, dziękuję :)

    Neminem, komentarze prima :)
  • Neminem 09.09.2018
    Nie wiem co to miałbyć za problem, ale tak jest, kiedy widoczny jest przerost formy nad treścią. Skupia uwagę tam gdzie tego nie chcemy.
  • Aisak 10.09.2018
    Men i Men, jaki masz nick?
    Powiedz.
  • Nerd 10.09.2018
    Nerd
  • Nerd 10.09.2018
    Neminem to Nerd :)
  • Aisak 10.09.2018
    Nerd a wiesz, że twój nick wspak, to dreN.
    Oby Zdróweczko dopisywało.
    :)


    (uwielbiam rozszyfrować)
  • Nerd 10.09.2018
    Aisak Nerd to po prostu kujon :)
  • Aisak 10.09.2018
    Nerd, Aisak to starsza pani, ale coś nie coś czai :)
  • Aisak 09.09.2018
    Żadnych burz, chociaż uwielbiam deszcz i wyładowania atmosferyczne.
  • riggs 10.09.2018
    Dobreeeeeee!!! Mnie się podoba taki tekst z jadem. Piona
  • Aisak 10.09.2018
    Dziękuję.
  • sensol 10.09.2018
    świeszne nawet. niezbyt obrazoburcze. zwolennicy k. katol. strasznie się zapowietrzają. a nie ma powodu. nawet nie ma Jezusa Chytrusa tu. więc o co krzyk?
  • betti 10.09.2018
    Uśmiałam się...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania