19

***

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Nieidealna 25.03.2018
    Gratuluję chujowego poczucia humoru :) w sensie żałośnie prześmiewczym :D
  • Nieidealna 25.03.2018
    Nadal nie potrafię się opanować wystarczy wpisać w tytuł sex a wyświetlenia biją rekordy popularności :))) tyle sexu w sexie jeszcze nikt nie widział hahahaha
  • Pan Buczybór 26.03.2018
    heh, niezłe całkiem, choć poziom lekko niższy niż zazwyczaj. Mimo wszystko, całkiem fajne. Pozdro
  • Aisak 26.03.2018
    Bó...poziom lekko niższy?

    Tytuł - trawestacja sztuki Szekspira Sen nocy letniej.

    Treść - dwoje starych bezdomnych ludzi Ona i On, krążących po mieście w poszukiwaniu skarbów, czyli jedzenia, ubrań, rzeczy materialnych. Ona ciągnie zepsuty wózek na zakupy, w którym mieści się całe jej życie, cały dobytek. On trzyma w torbie Poły, czyli paprotkę łac. Polypidium - motyw zaczerpnięty z Leona Zawodowca.

    Więc chodzą sobie po mieście, lecz oto wściekły Perun zaatakował, więc nasi bohaterowie musieli się gdzieś schować, tak oto przyjął ich - dobry buk - tego chyba nie muszę tłumaczyć.

    Pod parasolem drzewa nie byli sami. Mieli dość osobliwe towarzystwo.... dalej już nie opowiem.

    To jest dobry poziom. Tylko trzeba się znać.

    Ale czego można spodziewać się po portalu, na którym powodzenie ma Barbi(tu rany) że sznurami na łapkach.
    Tutaj lubią disco wierszyki.

    Także nie ma co sobie dupy zawracać, wstawię jeszcze jeden bardziej liryczny, żeby nie było, że nie potrafię, i koniec z Poezją na opowi.
  • Była rockmana 29.03.2018
    Witaj. Mnie ten wiersz zaintrygował. Z pozoru, rzeczywiście, można by było pominąć parę stwierdzeń. Gdy jednak wczytałam się w niego dalej, ma w sobie wątek, wyraźny, zarysowany właśnie ciemną ulicą i szarym oddechem miasta. Co wyraźnie mi się rzuciało w oczy to ich nieodłączność i dziwna relacja... Jest coś więcej niż tylko dwoje bezdomnych ludzi. Ciekawe. A co to Perun? Podoba mi się pomysł z bukiem :) Może ten seks mi tu nie gra do końca, ale rozumiem, że jest to takie z przymrużeniem oka :)
    Pozdrawiam
  • Aisak 29.03.2018
    Perun? Ale pytasz o Peruna? Naprawdę?
    Perun - słowiańskie bóstwo gromowładne, deszcz pioruny, błyskawice, wtedy Perun ma swą chcice xD


    Dziękuję ex Rockmenka :)
  • Była rockmana 29.03.2018
    Aisak
    Aha, okej. Słowiańskimi bóstwami nie do końca się gdzies po drodze mojego życia interesowałam, to też nie znam ich wszystkich.
    Już nie ex rockmenka, ale nie ma możliwości zmiany nazwy, niestety. Trochę bezsensownie wybrany nick, ale trudno.
  • Aisak 29.03.2018
    Była rockmana, to wymyśl sobie 2 nick, i działaj raz na tym, raz na tamtym. Skoro nieaktualne, to bez sensu w nim tkwić.
  • Była rockmana 29.03.2018
    Aisak
    Kiedys tak zrobiłam, ale nie mam czasu na utrzymywanie dwóch kont, po za tym tak traci się czytelników. Z resztą, nick to tylko nick.
  • Canulas 29.03.2018
    Ok. Przeczytałem to jakiś czas temu, potem se jeszcze przez dziurkę od klucza przypomniałem. To (w mojej bardzo skromnej) ocenie, zdecydowanie Twój najlepszy utwór. Minimalizm treści, pełna gama wielobarwnych emocji.
    Bije stąd dystans, inteligencjia i wrażliwość.
    Bardzo mi się to Aisku podoba.
    Przepraszam za lakonicznosć, ale jestem emocjonalnie "ubity".
  • Aisak 29.03.2018
    Ok.
    Wiersz jest niezły.
    Ale ie jest to mój Najlepszy utwór :)

    Can, miło mi, że wpadłeś.
    Bardzo dziękuję.
    Każdemu poświęcasz zbyt drogocenny czas, wszystkich czytasz, piszesz, i układasz gry.

    Normalnie Człowiek Orkiestra :)
  • Canulas 29.03.2018
    Aisak - nie wszystkich. Sporo, ale nie wszystkich. WIesz, czy najlepszy czy nie, to...
    Jak to ocenić? Jak wyeliminować pierwiastek subiektywności?
    Fakt, nie znam wszystkich, ale... Z tym co znam, tak i to zdecydowanie najlepszy.
    Albo po prostu trafiło akurat w mój rdzeń. Po ostatnim Tw jestem trochę zraniony. I, mimo że się pochlastałem własnymi dłońmi, uwiera tak samo ;)
  • Aisak 30.03.2018
    Canulas, zraniony czy wypalony?
    Szkoda, że nie piszecie wierszy.
    Trudno.
    Pełna jestem, pełna podziwu dla WAS
    ist
    das
    albo
    bas.

    PaPaPa.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania