LBnD 22 Ponad granicami...

Delikatnie zachęcałam go do rozmów. Wciąż milczał. Nic dziwnego! Musiał uczyć się zupełnie nowego życia, którego nie przeczuwał nawet w snach... „Powolutku, wszystko wymaga czasu!”— wierzyłam.

*

Pewnego dnia nadeszła niezwykła chwila! Wypowiedział słowa: „Ty — piękny człowiek. Ja — tęsknić ciebie i kochać, bardzo!”

Zapłakał cicho. Dostrzegłam, z jaką czułością głaskał naszą wspólną fotografię. Słyszałam bicie jego serca, na wskroś przepełnionego dobrem i wrażliwością…

„Wybacz! Nie mogę ci odpowiedzieć ani jednym słowem. Mojego wzruszenia — także nie ujrzysz... Już mnie nie widujesz, lecz zawsze jestem i będę przy tobie. Kiedyś się spotkamy — w tym samym niebie, a wtedy znów wspólnie opowiemy sobie świat. Po swojemu — językiem najpiękniejszych uczuć…”

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Zapraszamy do wzięcia udziału w Bitwie na Prozę
    Dwa tematy i ogromny wachlarz twórczej wyobraźni.
    Można umieścić dwa tematy w jednym opowiadaniu lub pisać na jeden.
    # DWA POZIOMY SUMIENIA
    # W SUMIE NIE
    Czas do 23 stycznia 2021, godzina 23:59.
    Liczymy na Ciebie!!!
  • Ocalić Myśl 19.01.2021
    Dziękuję bardzo za zaproszenie. :)
  • LBnDrabble 15.01.2021
    Witamy w Bitwie i życzymy fajnej zabawy. Prosimy o link!
    Literkowa
  • Ocalić Myśl 19.01.2021
    Dziękuję bardzo. :)
  • Dekaos Dondi 16.01.2021
    Ocalić Myśl↔Bardzo na tak, ów tekst jest. Niejednoznaczny jednak.
    A zatem każdy pomyśleć, różnie może
    Jakby ona już w innym świecie była, gdzie umarła śmierć i już nic nie rozdzieli ''najpiękniejszych uczuć"
    Pozdrawiam:)↔5
  • Ocalić Myśl 19.01.2021
    Dekaosie, jestem bardzo wdzięczna za Twój komentarz i ocenę.:)
    Niejednoznaczność nie dawała i nie daje mi spokoju, bo nie wiem, czy w tekście wybrzmiały sensy, które chciałam przekazać. Z drugiej strony, to dla mnie interesujące, gdy czytelnik zobaczy w tekście coś zupełnie innego. Pozdrawiam serdecznie. :)
  • LBnDrabble 18.01.2021
    Rozpoczynamy głosowanie: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 23 stycznia /sobota/ godz. 23.59
    Dziękujemy za udział i zapraszamy do zagłosowania i liczymy na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarza
    Literkowa pozdrawia
  • Ocalić Myśl 19.01.2021
    Literkowa, dziękuję za informację. :) Pozdrawiam.
  • Anonim 19.01.2021
    Dla mnie to nauka słuchania sumienia. Tak to widzę.

    Poza tym jak dla mnie temat snów bardzo naciągany. Chyba że czegoś nie rozumiem.

    Pozdrawiam
  • Ocalić Myśl 19.01.2021
    Antoni,
    dziękuję. Bardzo się cieszę z Twojej interpretacji, chciałabym ją poznać szerzej, bo bardzo mnie zainteresowała.

    Nie chodziło mi o sen. W chwili, gdy on odważył się wypowiadać słowa, wspominał wspólne chwile — ona już nie żyła, spoglądała na niego z nieba...

    Pozdrawiam.
  • Anonim 19.01.2021
    Ocalić Myśl
    wiesz co, coś mi w głowie nie pykło i uparłem się, że teksty mają być o snach, a przecież był drugi temat - tykanie uczuć. Sorry, moje niedopatrzenie.
  • Ocalić Myśl 19.01.2021
    Antoni, nie ma sprawy. :)
    Gdy wiesz, że to nie miał być sen, czy to coś zmieniło w odbiorze tekstu?
  • Anonim 19.01.2021
    Ocalić Myśl
    nie wiem. Raczej nie.
  • Ocalić Myśl 19.01.2021
    Antoni, ok, dzięki za odpowiedź. :)
  • Pasja 23.01.2021
    Przejście w snach do czasu przeszłego i do bliskich którzy odeszli jest normalnością. Tęsknota w naszym rzeczywistym życiu przenosi się w sny i daje nam możliwość spotkania się z ukochaną osobą. Uczucie tyka nieprzerywalnie i czeka na spotkanie.

    Pozdrawiam
  • Ocalić Myśl 23.01.2021
    Pasjo, dziękuję za bardzo cenną i interesującą interpretację. Pozdrawiam serdecznie. :)
  • LBnDrabble 23.01.2021
    Szanowna Autorko! Ostatnie godziny pozostały do zagłosowania.
    Wziąłeś udział w Bitwie to - no weź: Przeczytaj! Skomentuj! Zagłosuj!
    Liczymy na Ciebie!

    Literkowa.
  • Shogun 23.01.2021
    Dwa ostanie zdania, piękne. Poetyckie jakby :)
    Cóż, strata boli, ale jeśli nadal wierzy się w to, co czuło się, co czuje się nadal do tej osoby, to śmierć nie jest żadną barierą.

    Pozdrawiam :)
  • Ocalić Myśl 01.02.2021
    Shogunie, dziękuję za Twój komentarz i odwiedziny. :)
    Również pozdrawiam. :)
  • Pan Buczybór 23.01.2021
    Niezłe
  • Ocalić Myśl 01.02.2021
    Panie Buczyborze, dzięki za komentarz i wizytę. Pozdrawiam. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania