Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

LBnD 37 Przypomnij o miłości

Nadszedł świt. Mimo to majestatyczny, bezlitosny mróz nie schodzi z piedestału. Unieruchamia serca, odbiera nadzieję na odrobinę ciepła. Już nie ma sensu płakać!

W głębi lasu słychać ciche dźwięki. Kruche dziecię czeka na szczery, równie bezzębny uśmiech. Nieskalane jeszcze wstydem ani ugrzecznieniem — domaga się iskry zatroskania w oczach, delikatnej opieki, bezwarunkowego bezpieczeństwa.

Wszelkie wysiłki, w gąszczu pustych, nieruchomych spojrzeń, okazują się daremne. Malec skrywa w sobie skarb, którego nikt nie dostrzega, nie chroni. Czasami dorośli zapominają, że istnieje miłość. Niekiedy — zbyt mało o niej wiedzą. Przyjmują pozę manekinów, by nikt ich już nie zranił. Jeszcze chwila, a dzieciątko stanie się jednym z nich...

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Dekaos Dondi 11.01.2022
    Ocalić Myśl↔Takie trochę baśniowe nawet drabble i jak zwykle... niesprecyzowane do końca zrozumienia:)
    Najbardziej tajemne jest ostatnie zdanie↔''Jeszcze chwila, a dzieciątko stanie się jednym z nich... "
    gdyż nie jest powiedziane... jakim jednym z nich... podobnym... czy podobnym, tylko z wyglądu, lecz w diametralnie innym, wpojęciu... itd... można snuć. Ale lepiej nie tłumacz, zdaniem mym. Niech każdy ujrzy, co zobaczy :))?↔Pozdrawiam:)↔%
  • Ocalić Myśl 11.01.2022
    Dekaosie, miło, że tu zajrzałeś. Dzięki za Twoje refleksje. :)
  • LBnDrabble 11.01.2022
    Witamy kolejne drabble w Bitwie i...

    Zapraszamy!
    Rozpoczynamy głosowanie. Osiem drabble i tylko 800 słówek do zaczytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 16 stycznia /niedziela/ godz. 23.59
    Dziękujemy wszystkim za udział i liczymy na Autorów - na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.
    Literkowa
  • Pan Buczybór 13.01.2022
    Czemu to ma kategorię +18?
    Rozpala się nowy ogień, a jednak zaraz zgaśnie... Jednakże warunki też nie wydają się być łatwe, by go powstrzymać, bo widocznie ludzie stają się równie zimni, co świat, w którym egzystują.
  • Pasja 13.01.2022
    Przemijanie i coroczne czekanie na przyjście zbawienia. Plastikowy blichtr, światła i brzęczące pozytywki przykrywają blask znaczenia chwili. Pomiędzy słowami zakamuflowałaś ludzkie popędy i zniszczenie dziecięcej miłości już na skrzyżowaniu drogi.
    Smutne, ale prawdziwe.

    Pozdrawiam
  • Cicho_sza 15.01.2022
    Ludzie jak manekiny. Dobre stwierdzenie. Upodabniamy się do siebie, jak te sztuczne głowy z wystaw. Smutne. Coraz więcej sposobów komunikacji ludzkość wymyśla, a tak na prawdę komunikuje się coraz mniej. Dziwne, prawda?
    Smutne drabble, ale do bólu prawdziwe
  • LBnDrabble 16.01.2022
    Zapomniałeś zagłosować!
    Jeszcze do północy możesz to zrobić.
    Przeczytaj, skomentuj i głosuj według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Liczymy na twój głos
    Literkowa
  • LBnDrabble 26.01.2022
    Zapraszamy do zabawy ze stusłówkami!
    Piszemy jedno drabble na poniższe tematy (można na jeden,
    czy na drugi, albo połączyć obydwa)
    1) Technologiczny zgred
    2) Wisienka
    Czas pisania: 31.01.2022 do 23:59
    Liczymy na Ciebie!
    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania