LBnD 24 Panaceum

Twa delikatność jest jak balsam dla duszy, koi udręczone zmartwieniami zmysły. Niezwykle piękna kruchość — wzrusza, pozostawiając w sercu jeszcze więcej miłości. Subtelnie otulasz mnie swym rozkosznym dotykiem. Nie pytasz, nie żądasz wyjaśnień, a jednak wszystko rozumiesz. Pomagasz niemal natychmiast. Jesteś zawsze, gdy cię potrzebuję…

 

Wciąż obiecuję sobie, że to już naprawdę ostatni kawałek* czekolady….

 

♡♡♡

 

— Nic się nie zmieniasz… Tylko na twarzy… jesteś jakby grubsza...

— …

 

I tak oto słodka niedola przekształca się w gorzką klęskę... Nauczona doświadczeniem — przez pewien czas nie zaakceptuję żadnej wideorozmowy i jeszcze długo nie pokażę się ludziom, będącym nawet po drugiej stronie ulicy... :)

 

______________

* Co prawda, powinno to brzmieć troszkę inaczej: „ostatnia tabliczka”, ale nie mówcie nikomu. :)

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • LBnDrabble 14.02.2021
    Witamy kolejne sto słówek w Bitwie. Życzymy fajnej zabawy ze słowem

    Literkowa
  • LBnDrabble 14.02.2021
    Jeszcze prosimy o link na Forum
  • Ocalić Myśl 14.02.2021
    Literkowa, dziękuję. :)
  • Anonim 14.02.2021
    Mnie się skojarzyła krowa. Tyle że fioletowa krowa ;)

    Pozdrawiam.
  • Ocalić Myśl 14.02.2021
    O, ciekawe skojarzenie. :))
    Antoni, dzięki za komentarz. Również pozdrawiam. :)
  • Vincent Vega 14.02.2021
    Ciężko się oprzeć smakołyką i ciężko odmówić tym drabblą słodkości oraz dostojności. Godnej eleganckiej pralinki. 5 i pozdrawiam serdecznie:)
  • Ocalić Myśl 14.02.2021
    Vincencie, dziękuję bardzo za Twoje odwiedziny, komentarz i ocenę. Bardzo mi miło. Również pozdrawiam serdecznie. :)
  • Trzy Cztery 15.02.2021
    "I tak oto słodka niedola przekształca się w gorzką klęskę..."
    Sympatyczna lektura. Czytałam kiedyś, że czekolada wspomaga odchudzanie. Lecz musi być czarna i gorzka, a nie mleczna.
    I tylko dwie kostki dziennie. To nie do przyjęcia.
  • LBnDrabble 15.02.2021
    Rozpoczynamy głosowanie. Osiem drabbli i tylko 800 słów do czytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 18 luty /czwartek/ godz. 23.59
    Liczymy na Autorów na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.

    Literkowa pozdrawia
  • Pasja 15.02.2021
    Po drugiej stronie ulicy można rozbić wszystkie lampy i ujrzeć mroczna rzeczywistość. Czekolada ma niewiele do powiedzenia, kiedy zaczyna szeleścić sreberko.

    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 15.02.2021
    Ocalić Myśl↔Mam skojarzenie z kobietą, która tak jest wpatrzona w ekran,
    że nawet nie wie, ile tej czekolady pochłania i nagle... wie... i przestaje gadać,
    bo zdaje sobie sprawę, że coś nie tak. Jakby kusząca czekolada, wytworzyła taką właśnie sytuację.
    a to wszystko, można metaforycznie zrozumieć:)↔Pozdrawiam:)↔5
    P.S↔Najbardziej lubię czekoladę, ze słonikami na kostkach, ale trudno chyba dostać :))
  • Bajkopisarz 15.02.2021
    Problem rzeczywiście dotyczy drugiej strony ulicy. Otóż żadna ilość czekolady nie byłaby groźna dla naszej wagi, jeśli tylko trzeba by było po kolejną tabliczkę odpowiednio daleko iść, za siedem gór, rzek i lasów na przykład. Natomiast kiedy można sobie smakołyk kupic już po drugiej stronie ulicy, bilans energetyczny jest przesadnie dodatni i wychodzi, jak wychodzi – co zresztą przewidzieli producenci telefonów i skoro jesteśmy coraz szersi to i ekrany mają coraz dłuższe przekątne ?
  • Narrator 16.02.2021
    Trzy słowa za mało — chyba, że za takie uważać pauzy i symbole (serduszka).
  • Zapraszamy do zabawy z LBnP.
    # Temat pierwszy - RZUT MONETĄ
    # Temat drugi - KOŁDRA ZE SŁÓW
    Piszemy jeno opowiadanie: zamieszczamy jeden lub drugi lub obydwa tematy.
    Olbrzymi wachlarz pomysłów i myśli pozostawiamy Autorom.
    Termin do 25 lutego. Jednak to nie jest wyścig i nikt nas nie goni, jeśli będzie potrzeba przedłużymy.
    Do piór!!!
    Liczymy na ciebie!!!

    Literkowa
  • LBnDrabble 19.02.2021
    Dzisiaj do północy można jeszcze zagłosować. Autorko liczymy na ciebie!!!

    Literkowa
  • Shogun 19.02.2021
    Ano, czekolada dobra na wszystko, tylko nie na wagę, bo jakoś tak ją rozregulowuje, że ta cholera więcej pokazuje! haha :)
    Kurcze, kostka? Coś nierealistycznie haha ;) Taka najtańsza tabliczka czekolady i przez to najmniejsza, to jest jak batonik, nawet się nie trzeba się wysilać, aby zjeść całą. No chyba, że się porządną kupi, wtedy już trzeba w to energii trochę włożyć, a przez to schudnąć.

    KUPUJCIE WIĘC PORZĄDNE CZEKOLADY!!!! haha ;)

    Zabawne drabble :)

    Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania