LBnD 57 W kroplach przemilczanych

Jestem. Ot, zwyczajna. Któż nie zaznał smaku życiowych porażek? Odpowiedz, proszę. Jak najdokładniej, jak najciszej… W chwili, gdy zima wyrywa mi z rąk resztki ciepła, nie poddaję się. Dlaczego? Obiecałam to sobie!

Kiedy nadejdzie zgryzota, udam, że mnie nie ma. Wyszłam na momencik. W kierunku marzeń... Ale których!? Tych zapomnianych, zatartych przez superego? Czy przyszłych? Otulonych kruchą nadzieją, że MOŻE będzie lepiej… I na powrót zacznę istnieć. Prawdziwie.

Wszystko stopniało. Znowuż popłynęły… W stronę wiosennych poranków oraz długich letnich wieczorów, pod niebem tego samego, a zarazem odmienionego świata.

*

Śnieżynka poczuła się wreszcie potrzebna i na tyle silna, by przemówić… Inaczej.

Następne częściLBnD 60 Wielka próba

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Grafomanka 4 miesiące temu
    ''Jestem. Ot, zwyczajna.''
    Umieściłabym te słowa na końcu, skoro coś ma powiedzieć Śnieżynka. Dla mnie byłoby ciut lepiej.

    Pojechałaś oczywistością, no poza nadaniem duszy kropelce wody, bo tyle zostaje z płatka śniegu. Ale czy to odpowiedni kierunek?

    Z drugiej strony, my też jesteśmy tutaj na chwilę... jak płatki śniegu, więc może to dobry kierunek?

    Zostawiam 5
  • Ocalić Myśl 4 miesiące temu
    Dziękuję za cenną refleksję! :) Pozdrawiam.
  • zsrrknight 4 miesiące temu
    bardzo dobrze napisane
  • Ocalić Myśl 4 miesiące temu
    Dzięki za komentarz i odwiedziny. Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 4 miesiące temu
    Ocalić Myśl↔Czasami w kruchości siła. Śnieżynka nigdy nie zniknie. Jedynie może zmienić swoją formę, lecz całkiem możliwe, że powróci na marzeniach, ku zamrożeniu, swojej – w pewnym sensie – nieprzerwanej tożsamości.
    P.S↔A czemu nie wrzuciłaś na Bitwę?
    Pozdrawiam🥰
  • Ocalić Myśl 4 miesiące temu
    Dekaos Dondi, dzięki za Twój komentarz i, jak zwykle, ciekawą interpretację. Być może wrzucę na Bitwę, ale jeszcze nie wiem.:) Chodził mi po głowie też inny pomysł na tekst. :) Pozdrawiam.
  • Poncki 4 miesiące temu
    Dekaos Dondi nawet gdzieś o tym pisałem 😉
  • LBnDrabble 4 miesiące temu
    Rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy!
    Komentujemy i zostawiamy ślad. Głosuj fair play!
    Głosujemy do 05 grudnia /piątek/ godz. 23.59

    Literkowa
  • il cuore 4 miesiące temu
    Tego nie komentowałem, więc teraz...
    Tekst jest sprawnie napisany, ale brakuje w nim jakiegoś mocnego, zaskakującego końcowego akcentu, który stanowi swoistą konwencję formatu drabble.
    Zapewne miała tym być decyzja śnieżynki, żeby przemówić... Powinna ryknąć basem i pierdolnąć lawiną...
    cul8r
  • Ocalić Myśl 4 miesiące temu
    Dzięki za odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam. :)
  • Poncki 4 miesiące temu
    Ciekawy tekst. Mam wrażenie, że jest to perspektywa nastolatki próbującej mentalnie przetrwać dorastanie. Śnieżynka jej imię.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania