LBnD 26 Więzy prz_szłości

Mimo lęku, weszłam do środka. Wewnątrz małej izdebki siedziała kobieta w wieku mojej ukochanej babci. W otoczeniu książek i porozrzucanych, wyblakłych fotografii unosiła się przejmująca cisza. Mocno pomarszczona twarz, niczym mapa doczesnej wędrówki, ukazywała niekończące się rozczarowanie, wszelkie trudności, małe i wielkie tęsknoty.

Staruszka spojrzała na mnie z wyrzutem i bezbronnością dziecka. Dostrzegłam przerażający obraz samotności, wzruszający do głębi. Zrozumiałam, że jej oczy skrywają znajome oblicze — moje własne...

Od tamtej pory miałam już tylko jedno marzenie. Pragnęłam, by każdy wiosenny pąk stał się dla mnie źródłem radości — zawsze nowej, pięknej i trwałej. Wiedziałam, że muszę poszukać wiosny w sobie. Dopóki nie jest za późno...

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Dekaos Dondi 20.04.2021
    Miała to szczęście zobaczyć, co może stracić lub zrobić za późno.
    Trochę jak we fizyce kwantowej. Zobaczyć skutek, by zapobiec przyczynie, powstania tego skutku.
    Tekst wiele mówiący. jestem na tak:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Ocalić Myśl 22.04.2021
    Dekaosie, bardzo dziękuję za Twój komentarz i odwiedziny. Pozdrawiam. :)
  • LBnDrabble 21.04.2021
    Witamy kolejne drabble w Bitwie. Powodzenia
    Literkowa
  • Ocalić Myśl 22.04.2021
    Literkowa, dziękuję i pozdrawiam. :)
  • Baba Szora 21.04.2021
    Bardzo malownicze, nostalgiczne, pełne uroku.
    Podoba mi się ta wizja :-)
    Pozdrawiam,
  • Ocalić Myśl 22.04.2021
    Babo Szora, dziękuję serdecznie za Twój komentarz i odwiedziny. Bardzo się cieszę, jeśli tekst Ci się podoba. :) Pozdrawiam. :)
  • LBnDrabble 21.04.2021
    Zapraszamy!
    Rozpoczynamy głosowanie.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Głosujemy do 25 /niedziela/ godz. 23.59
    Liczymy na Autorów na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.

    Literkowa pozdrawia
  • Bajkopisarz 21.04.2021
    Nie ma to jak przejrzeć się w zwierciadle czasu. Nie każdy jednak ma świadomość, że się w nim przegląda, nie każdy potrafi wysnuć z tego konstruktywny wniosek. Czasami być może trudno też w to uwierzyć, co się widzi. Bardzo mądre drabble.
  • Ocalić Myśl 22.04.2021
    Bajkopisarzu, bardzo dziękuję za odwiedziny i ciekawy komentarz. Pozdrawiam. :)
  • Pasja 25.04.2021
    Pragnęłam, by każdy wiosenny pąk stał się dla mnie źródłem radości — zawsze nowej, pięknej i trwałej. Wiedziałam, że muszę poszukać wiosny w sobie. Dopóki nie jest za późno... piękna maksyma na życie. Przemijanie jest nieuchronne i każdego z nas dogania, jednak wiosna może zakwitać w nas przez cale życie.

    Pozdrawiam
  • Ocalić Myśl 25.04.2021
    „Wiosna może zakwitać w nas przez cale życie" — pięknie to ujęłaś! :) Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie. :)
  • LBnDrabble 25.04.2021
    Autorko!
    Ostatnie godziny aby przeczytać, skomentować i zagłosować na najlepsze drabble.
    Zapraszamy na Forum pod linki: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/

    Literkowa liczy na Ciebie!
  • Vincent Vega 25.04.2021
    Czas to siła, która sprowadzi jesień do naszego życia mimo wszystko. Ale serce pączujące, pełne młodzieńczej energii możemy zatopić w formalnie i pielęgnować niczym grudniki w doniczkach. 5 i pozodwiam serdecznie. :)
  • Ocalić Myśl 25.04.2021
    Zgadza się, możemy pielęgnować radość w swoim sercu, mimo upływającego i na każdym etapie życia. Dziękuje za cenny komentarz i pozdrawiam serdecznie. :)

    Zerknij na głosowanie. :) Chyba wkradła się pomyłka i 3 punkty, zgodnie z Twoim komentarzem, powinien otrzymać Shogun, nie ja. :)
  • Shogun 25.04.2021
    Delikatne i subtelne drabble. Troski to część życia, ale nie zapominajmy, aby w tym życiu po prostu żyć, bo potem może się okazać na to za późno. Szukajmy szczęścia z każdą wiosną, z każdym nowym początkiem, aby na końcu móc powiedzieć przeżyłem/łam życie.

    Pozdrawiam :)
  • Ocalić Myśl 25.04.2021
    Dziękuję za bardzo trafny komentarz. Zgadza się, troski, upływ czasu — to sprawy nieuniknienie, lecz skupiając się wyłącznie na trudnościach, tracimy z oczu to, co w naszym życiu ważne i piękne. Warto odnaleźć, doceniać i pielęgnować w sobie radość na każdym etapie życiowej drogi. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)
  • Pan Buczybór 25.04.2021
    Bardzo spoko
  • Ocalić Myśl 25.04.2021
    Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania