Poprzednie częściprzebłyski... (letnie koncerty)

przebłyski... (w słonecznej aurze)

w słonecznej aurze

spada soczysta klapsa

szemrzące pszczoły

 

***

magia jesieni

tka w filiżance smaki

zielona sencha

 

***

jak w bajkowym śnie

pęka złota skorupa

myszy harcują

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Bożena Joanna 12.09.2021
    Najbardziej przypadła mi do gustu jedynka, dwójka też, ale nie rozumiem słowa "sencha". Czyżby to była zielona herbata?

    Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 15.09.2021
    Dziękuję za wybór o obecność. Tak herbata.

    Pozdrawiam
  • drohobysz 12.09.2021
    Oj te myszy...
  • Pasja 15.09.2021
    Myszy lubią orzechy. Pozdrawiam
  • Piotrek P. 1988 12.09.2021
    Bardzo piękne, nastrojowe i pobudzające wyobraźnię, a także przywołujące wspomnienia. 5, pozdrawiam :-)
  • Pasja 15.09.2021
    Dzięki Piotrze za pobudzenie wyobraźni.

    Pozdrawiam
  • MarBe 12.09.2021
    Powoli zaczyna mi brakować mowy pszczół i innych zapylających owadów.
    Już niedługo dźwięki te zamilkną na pół roku.
    Pozdrawiam
  • Pasja 15.09.2021
    Ale jeszcze możemy posłuchać letnich odgłosów.
    Dziękuję i pozdrawiam
  • Trzy Cztery 12.09.2021
    Dzisiaj byłam na długim spacerze z Barym. Mijaliśmy kępy złocistej, a raczej prawdziwie żółtej, głęboko żółtej nawłoci.
    Na nawłoć mówi się mimoza. "Mimozami jesień się zaczyna/ Złotawa, krucha i miła". Kiedyś ciężko mi było zapamiętać tę nazwę: nawłoć. Ale znalazłam sposób. Ile razy zapomniałam, przypominałam sobie Roberta Gawlińskiego (Wilki), jak śpiewał "Nazywam się N'Avoie, N'Avoie, N'Avoie", i zaraz wiedziałam, że mimoza to nawłoć.
    Dlaczego o tym piszę? Bo dzisiaj, gdy się zatrzymałam przy tej nawłoci, zobaczyłam, że wśród tych ziarnistych, żółtych baldachów pracują pszczoły! Dawno nie widziałam pszczół z tak bliska, i nie słyszałam ich szemrzącego bzyczenia.

    w słonecznej aurze
    spada soczysta klapsa
    szemrzące pszczoły

    Pięknie, słonecznie. Wszystkie dzisiejsze Twoje miniatury są jak te szemrzące pszczoły, które chcą naprawiać świat.
  • Pasja 15.09.2021
    Ładnie opisałaś swój spacer i złotodajny pył nawłoci. Dziękuję i pozdrawiam.
  • Szpilka 13.09.2021
    Samo soczyste lato w pierwszej pestce, kocham lato, lato, lalalalalala, lato ?

    Wszystkie ładniusie ?
  • Pasja 15.09.2021
    Dzięki za ładniusie! Tez lubię lato, ale inne pory roku też mają swój czar.

    Miłego wieczoru
  • Wertyt 13.09.2021
    Z największą przyjemnością. Wpadłem w Twoje haiku po uszy. I trafiłem w piątkę ;).
  • Pasja 15.09.2021
    A ja z największą przyjemnością witam ciebie u siebie. Dziękuje :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania