Poprzednie częściprzebłyski... (letnie koncerty)

przebłyski... (jeszcze nie pora)

jeszcze nie pora

naboje w kieszeniach tkwią

wystrzeli w marcu

 

***

strzelają krzewy

szal słomiany spada z róż

przebłysk zieleni

 

***

jasne świtanie

bielmo śniegu spływa z rzęs

myli z magnolią

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Narrator 21.02.2021
    Bardzo nastrojowe, obrazowe, kontrastujące (śnieg-magnolie). Jeszcze nie pora, a przecież czuć ją wszędzie, już tu jest! Podobają mi się takie wiersze. Nie rozumiem tylko co oznaczają trzy gwiazdki w tytule, a później przed każdą strofą. Zwykłe ozdobniki, czy może mają jakieś ukryte znaczenie?
  • Pasja 21.02.2021
    Witam i dziękuję za spojrzenie. Poprawiłam w tytule i naprowadziłam czytelnika z czym się to ma. Są to trzy miniaturki pisane na kanwie haiku... nie nazywam je haiku. Dlatego gwiazdki oddzielają jedną mini od drugiej.
    Cieszę sie z podobania.

    Miłej niedzieli
  • Mnie kojarzę się z „przrdwczesnością”. Czasem w środku zimy jest „wiosenne okno pogodowe” i wtedy można dostrzec jak rośliny ścigają się i próbują rozwijać pąki. U nas w ogrodzie w tym roku niemal zakwitła biała róża. Niemal... Kibicowałem jej bardzo, ale „spalił” ją mróz i sczerniała po kolejnym z ataków zimy.
    Takie tam moje obserwacje mi się nasunęły po tych Twoich haiku-niehaiku :)
    Pozdrawiam!
  • Pasja 21.02.2021
    Och Maurycy jak miło w niedzielny poranek ujrzeć ciebie! Tak zbyt wczesne wybudzenie prowadzi do niewyspania. Ale natura pewnie poradzi sobie z tymi anomaliami i twe róże zakwitna pieknie.

    Pozdrawiam
  • pansowa 21.02.2021
    Bardzo dobre, klimatyczne i obrazowe, miniaturki.
  • Pasja 22.02.2021
    Dzięki za klimatyczny odbiór.

    Pozdrawiam
  • Angela 21.02.2021
    Śliczne, bardzo zwiewne miniaturki. Chyba nie tylko ja tęsknię już za wiosną.
  • Pasja 22.02.2021
    Witam i dziękuję za zwiewność twojej opini.

    Serdecznie pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 21.02.2021
    Pasjo↔Tym razem trudno mi wybrać, który przebłysk szczególnie.
    Chyba jednak pierwszy:))↔Pozdrawiam:)→5
  • Pasja 22.02.2021
    Przebłyski tak mają, Wszystkie są złudne.

    Pozdrawiam wiosennie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania