Poprzednie częściFormy krótkie #1 SAMOBÓJCA?
Pokaż listęUkryj listę

Formy krótkie #9 SOLENIZANT

Siedzą, jedzą, piją i śmieją się. Solenizant otwiera kolejną butelkę wódki. Wie, że nie powinien, jest pijany, ale przez to przestaje myśleć. Polewa. Piją jego zdrowie. Następna kolejka. Piją. Goście zaczynają się nudzić. Jeden wpada na pomysł, aby zrobić coś „śmiesznego”...

Wyrzucają z dziesiątego piętra krzesło. Śmieją się.

Piją dalej. Solenizant ledwo trzyma się na nogach, ale usiłuje się trzymać. Goście nadal się nudzą...

Wyrzucają z dziesiątego piętra telewizor. Śmieją się.

Jest wesoło. Solenizant bawi się w najlepsze. To nic, że starcił krzesło, kupi nowe, nic że stracił telewizor, kupi nowy. Goście nadal się nudzą...

Wyrzucają z dziesiątego piętra Solenizanta. Śmieją się.

Solenizant leci i śmieje się. Jutro się obudzi i będzie jak zawsze. Uderza o ziemię.

Nie budzi się. Goście śmieją się i bawią dalej.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • KrejzOlaXD 22.04.2016
    XD
    O Jezu, to było świetne XD Na prawdę fajnie ci wyszło, zasłurzyłeś na 5 :)
    Proszę o więcej ;D
  • TeodorMaj 22.04.2016
    Dzięki ;)
  • Neurotyk 23.04.2016
    Piątka, abstrakcja i gorycz z powodu takich przyjaciół:)
  • Nazareth 25.04.2016
    Tak mi sie skojarzyło z weselem w atomicach. Absurd, groteska, niczym niezmącona zabawa :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania