Poprzednie częściFormy krótkie #1 SAMOBÓJCA?
Pokaż listęUkryj listę

Formy krótkie #48 WAJCHA

Zima była sroga, mróz nie odpuszczał nawet na chwilę, śnieg sypał niemiłosiernie. Kobieta z dzieckiem usiłowała wsiąść do samochodu, ale wychodziło jej to nieporadnie. Stara nexia postanowiła się zbuntować i drzwi od strony kierowcy za żadne skarby nie chciały się otworzyć. Kobieta podeszła z prawej strony, dziecko usadowiła na tylnym siedzeniu i gramoli się przez drzwi pasażera. Tu się zgina, tutaj jęczy. Jedna noga w środku, teraz lewa noga ponad wajchą, prawą się zapiera. Już prawie siedzi, ale dywanik starej nexii postanowił być równie złośliwy co drzwi i przesunął się wraz z kobietą. Noga prawa pojechała, kobieta się rozjechała, rozkraczyła i na dźwignię się nabiła. Stęka, jęczy, ale siedzi. Mina jej bezcenna. A dziecko siedzi i nie zawija niczego w te sreberka. Patrzy jeno zadziwione na starą ciotkę...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Ritha 07.11.2016
    Już sam tytuł mnie przyciągnął :D 5!
    Wajcha xD
  • TeodorMaj 08.11.2016
    Dzięki ;)
  • Violet 07.11.2016
    Masz pomysły, czy Twoja wyobraźnia ma jakieś ograniczenia? 5 za nowe zastosowanie dla drążka dźwigni zmiany biegów.
  • TeodorMaj 08.11.2016
    Bardzo dziękuję Violet :)
  • KarolaKorman 07.11.2016
    ,,Kobieta podeszła z prawej strony, '' - tu wywaliłabym tą kobietę
    ,, i gramoli się przez drzwi pasażera.'' - gramoliła
    Ha, ha dobre, 5 :)
  • TeodorMaj 08.11.2016
    Dziękuję za uwagi :) Cieszę się, że się spodobało :)
  • Pan Buczybór 08.11.2016
    Teodorze, to jest świetne. 5
  • TeodorMaj 08.11.2016
    Dzięki Buczyborze :)
  • Neurotyk 08.11.2016
    Brawo, 5 :)

    Bardzo zabawnie opisujesz prozaiczne stacje - czujesz slapstick. Już Tobie to kiedyś mówiłem, Teodorze.

    Zakończenie - nie wiem, czy dobrze interpretuję – było puentą stereotypu grubej, niezdarnej ciotki :)

    Jesteś KOMIK:)
  • Neurotyk 08.11.2016
    *sytuacje
  • TeodorMaj 08.11.2016
    Neurotyku, dziękuje :) Miło mi, że przeczytałeś i cieszę się, że się spodobało :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania