Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Grain dwa lata temu
    Czekam, na ,,mój ci on, nie oddam go katu"
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Ha ha, dobre, ale chyba w Ludii nie ma takiego zwyczaju, szkoda...
  • Grain dwa lata temu
    Spotkałem się gdzieś ze zdaniem, że Henryk Sienkiewicz uczył się pisania od matki, która choć wprawdzie niczego nie wydała, ale stanowiła dla niego niedościgniony wzór, pomimo uznania jakie zdobył,
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    O, nie wiedziałem o tym. Trylogia jest uznana przez Andrzeja Żuławskiego i Cata Mackiewicza za najlepiej napisaną polską książkę... Ja miałem wątpliwości, muszę sięgnąć ponownie.
  • Marek Żak dwa lata temu
    Pobóg Welebor Zgadzam się, a jako dziecko przeczytałem całość mnóstwo razy, po czym niczego z pisania wypracowań, już się nie musiałem uczyć. Już pierwsza strona Ogniem i mieczem to pełna magia. Na drugim miejscu Aecjusz Parnickiego. Też magiczna książka. .
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Marek Żak, znalazłem u siebie drugi tom Ogniem i mieczem, będę całość czytał chyba. Parnickiego też w bibljotece poszukam, dzięki.
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Piekne pierwsze zdanie. Cały odcinek bardzo ciekawy. Fajny myk ze smugą kondensacyjną odmierzającą sekundy. W ogóle - odrzutowiec , jakby zatrzymany na niebie, bardzo na miejscu w tej sytuacji, gdy tak szybko ogląda się swoje życie, od urodzin, poprzez kolejne, odkopywane z zapomnienia chwile.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dziękuję, też jestem zadowolony ?
    Gdy zaczynałem pierwszy odcinek, nawet nie śniła mi się ta scena, a jest. Sam bardzo ciekawy jestem, co będzie dalej, bo nie mam zielonego pojęcia, jak Welebor się z tego wykaraska ?
    Ale następny w każdym razie będzie rozmyślaniem Jego...
    Pozdrawiam ?
  • Marek Żak dwa lata temu
    Fajny opis, nawiązujący do Zeusa gromowładnego, ale też do narodzin Chrystusa i jego skazania i ukrzyżowania, walki dobra ze złem i jeszcze innych spraw. Dla mnie najlepsza część. <
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Super, bardzo się cieszę ?
    Pozdrawiam ?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    „to wszystko trwało, chyba chwilę tylko, bo odrzutowiec nadal niebo ciął”, tutaj ładnie zainicjowałeś czas.5. Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dziękuję ?
    Pozdrawiam również !
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    P.W↔Plastyczno→psychiczny opis doznań i przemyśleń, co się może w głowie kołować,
    w związku, z dotychczasowym życiem. Tym bardziej, że wie kim jest.
    Faktycznie ciekawy myk z tym odrzutowcem – jeno nazwa, normalna. Tak jakby zachwiał... upływem czasu.
    Tam i tu. Płynął jakoś inaczej. Co by mogło być przydatne.
    Pomimo "ścian tekstu" czytać będę dalej?↔Pozdrawiam:))
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Cieszę się z tego, że czytać będziesz ?
    Pozdrawiam również ?
  • Poncki dwa lata temu
    Kościej, który wcześniej wypuścił całą chmarę dronow, za pewne już wie co.jest grane. A na pewno już pojął, że prądem niewiele zdziała.
    Przyznam, że jes tem delikatnie zawiedziony ale z drugiej strony to może być ze względu na dzisiejszą kinematografię. Przewidywalną i pełną wodotrysków.
    Tak jak przedmówcy zaznaczyli bardzo ciekawie pokazałeś upływ czasu, bądź jego brak ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dzięki. Chcę kiedyś innych półbogów wprowadzić, co będą się lali na supermoce ?
    Pozdrawiam ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania