Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • rozwiazanie dwa lata temu
    Rozważania na temat śmierci są wyzwaniem dla wyobraźni. Podoba mi się. Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dziękuję, zapomniałem jednak o duszy-tchnieniu. Cień idzie do Krainy Zmarłych, tchnienie łączy się z atmosferą, a jest naszą codzienną świadomością, wymienianą z każdym oddechem; dusza przeznaczenia to z kolei boska jaźń, najważniejsza, ale nie wiem jeszcze, jaka jest jej relacja z tą wcielającą się, bo przeznaczenie może trwać po śmierci... Mędrcy zresztą mnożą byty ponad potrzebę, bo jeszcze dusza-życie, jakby ciało energetyczne... Szamani syberyjscy wyróżniają nawet do siedmiu dusz o ile pamiętam, ale to chyba dlatego, że jest siedem nieb... Ale 3-4 to minimum... Pamięć mieści się w duszy-cieniu, o tym jeszcze będzie.
    Pozdrawiam również ?
  • Marek Żak dwa lata temu
    Fajne te dywagacje, a uwięzienie śmierci jest pomysłem:).
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dzięki, tak, to najlepszy sposób ?
    U Castanedy czarownicy poprzez "rewizję życia" tworzyli kopię swoich wspomnień i ofiarowywali śmierci zamiast siebie... Nadal to robią na całym świecie adepci sztuki magicznej Indian Mexyku, ale na to trzeba lat całych, procedura jest niewiarygodna, bo trzeba sobie przypomnieć całe życie, nawet to, czego się już nie pamięta, i przeżyć niejako jeszcze raz...
    Pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pobóg Welebor↔Zajmująca rozkminka z tą↔śmiercią i duszami. I pomysł sam w sobie. Uwięzienia i śmierć śmierci, co daje życie... jeżeli dobrze zrozumiałem, ową konwersację.Pobóg Welebor lekko nie ma, ale na nudy narzekać nie może:)↔To wzmacnia:)↔Pozdrawiam?:)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dziękuję. Tak, sam chciał takie życie, nawet śmierć. Część druga trzydziestego odcinka chyba będzie ostatnią tego opowiadania, chciałem jeszcze dać opis bujania duszy (którejś) Welebora między ciałem i zaświatami, ale pozwolę jemu samemu to spisać później. Tak, że chyba jeszcze jeden tylko odcinek będzie "tego sezonu".
    Pozdrawiam również ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania