Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • rozwiazanie dwa lata temu
    Można wpaść w tą lekturę po uszy. Czytam z całą przyjemnością.5. Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Bardzo się cieszę ?
    Pozdrawiam również ?
  • Marek Żak dwa lata temu
    Świetnie się rozwija, no i te polityczno-religijne smaczki:).. Info z wyroczni też fajne. Tak trzymaj:). Ilość do czytania na raz tez w sam raz:).
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Super, cieszę się ?
  • Grain dwa lata temu
    Lubię teksty o współczesności, ten też jest, choćby w ostatnim wierszu.
    Lubiany przez nas Sapkowski/Sagę czytałem kilka razy/, poza dialogami, albo narracją któregoś z bohaterów, używał języka współczesnego. Może obawiasz się, że pisząc językiem współczesnych, pozbawisz się jakiegoś swojego głównego atutu - otóż nie. Namawiam do zapodania jakiejś próby - współczesnym narzeczem.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Możliwe, że masz rację. Też przemyśliwuję nad tym.
    Dzięki.
  • Poncki dwa lata temu
    Grain a czy Ty mógłbyś coś po śląsku napisać?
    Ja ze śląska nie jestem godki za mało słyszałem, żeby coś pisać choć wystarczająco, żeby zrozumieć, ale Ciebie podejrzewam o takie umiejętności.
  • Grain dwa lata temu
    Poncki nie wiem, ale to ciekawe.
    Karol Musioł jest zanany jako animator i patron festiwalu piosenki. Miejscowi wolą go z powitania pierwszej polskiej jednostki w OPPELN w tysiąc dziewięćset czterdziestym czwartym roku.
    Witom Wos , wszystkie ciule i serdecznie pozdrawiam oficjerów, unterfijerów i cołki poski Wehrnacht.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    P.W↔A jednak żalu trochę, iż owe słownictwo bogate, tudzież styl, tak mało wyeksponowane jest.
    Zaginione w jednolitym gąszczu długich zdań, gdzie człek na końcu zdania, nie zawsze pamięta,
    co na początku było. Piękno ciurkiem podawane, spowszednieć może.
    Pomarudziłem szczerze, ale czytać będę. Inne takie!:)↔Pozdrawiam?:)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Fajne to Twoje marudzenie ?
    Pozdrawiam również ?
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Opis "strzelistej świątyni" - czarowny. "Czołganki z liści dębowych w kamieniu wyobrażone" szczególnie mnie zachwyciły.
    Czyta się dobrze, i z zaciekawieniem.
  • Poncki dwa lata temu
    Wyrocznia jak zawsze bardzo przydatna...
    "Ten kogo szukasz
    Jest tym kogo szukasz."
    i wiesz za co płacisz...
    "Mówiono również, że czary, które zabronione były w ojczyźnie Welebora, tam były zwykłym zatrudnieniem Morców"
    To zdanie nasunęło mi myśl, że powinienem Ci polecić (wg mnie świetną) Trylogia Czarnego Maga autorstwa Trudi Canavan. (o ile nie czytałeś)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Coś czytałem Canavan, chyba pierwszy tom tegoż. Dobre było, ale nie aż tak, magia zbyt naukowa.
    Pozdrawiam ?
  • Poncki dwa lata temu
    Pobóg Welebor To jak czytałeś pierwszą "Gidia Magów" to przeczytaj do końca trylogię?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Poncki, dobrze, spróbuję wcisnąć tę książkę do grafiku.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania