Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Sorry opuściłem chyba kawał textu, zaraz poprawię
  • Grain dwa lata temu
    Rusznikarz w moim pułku nawiał: po to idziesz na przepustkę i ścigasz z dziewuchy jedwabne majtki. żebyś miał czym odpowiednim czyścić delikatną lufę.Howgh.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    ?
  • Poncki dwa lata temu
    ?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Z wyobraźnią prowadzony tekst trzyma w napięciu.5. Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dzięki, chociaż czuję, że trochę obniżyłem się. Poprawiałem też dużo po wrzuceniu.
    Pozdrawiam również ?
  • Grain dwa lata temu
    Nie wie jak tam było z dodatkami pasmanteryjnymi do konfekcji, ale jakiś wątek o wielkiej Pani na zamku od opinających ją szat. Poproszę.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Raczej będę unikał wątków pasmanteryjnych, chyba że w osobnym tomie dla dorosłych ?
  • Marek Żak dwa lata temu
    Przygotowania trwają, czekamy na starcie z Kościejem. <
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Ja też, będzie grubo. Pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    P.W↔Faktycznie. Można sobie to co się czyta, wyobrażać. Ciekawa kwestia z tymi kulami. Szkoda trochę, że nie ma też spojrzenia na sprawę, z różnych punktów widzenia. Np: Kościeja. No ale, to kwestia narracji. I tak czytam dalej.
    Pozdrawiam?:)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Wiesz, to jest właściwie opowiadanie, nie powieść. Jakieś Howarda miało powyżej stu stron grubo, moje dopiero 60...
    Pozdrawiam również ?
  • Poncki dwa lata temu
    Czy czasem Brama to nie ta królowa z przepowiedni z samego początku będzie? A Szczerbiec to poprzedni Kościej mógłby być... Czytam dalej...
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Brama chyba umożliwiła przeniknięcie do snu Welebora, tak sobie myślę... Koty mają większą moc niż ludzie...
    Pozdrawiam ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania