Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • rozwiazanie dwa lata temu
    Dramaturgia w opowieści i wnioskowanie Welebora jak zawsze ciekawe. Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Zachwyca mnie niezmiennie Twój avatar ?
    Cieszę się, bo nie jestem pewien tego odcinka, trochę się spieszyłem.
    Pozdrawiam również ?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Przysiadał na nosku Bramy, rozprasza sen na odległość lotu, przybliża perspektywę pomiędzy nic a wszystkim. Weleborze pozdrowienia od owada ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    rozwiazanie, cudownie, dziękuję ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pobóg Welebor↔Trza czytać niespieszno, by niuanse słowne wszystkie wychwycić. Zaiste ciekawie z tym wielkim drzewem i z tym, co Welebor tam przeżył, choć raczej przyjemne i jednoznaczne nie było. Zakończenie zaciekawia, oględnie prawiąc:)↔Pozdrawiam?:)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Super, trochę nie jest w tym odcinku taka proza, jaka chciałbym, żeby była. Trochę pośpiech. Zakończeniem byłem przerażony trochę, bo nie dałem żadnej nadziei bohaterowi i sobie, żeby go wydobyć z tego. Ale oświeciło mnie dzisiaj, że rozwiązanie jest trywialne. Wieczorem napiszę ?
    Pozdrawiam również ?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Pobóg Welebor To też spoko.
    https://www.magicznyogrod.pl/maczek_kalifornijski_ziele.html
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Łukaszenko, dzięki, też wypróbuję. W ogóle ten magiczny ogród to świetny namiar ?
  • Marek Żak dwa lata temu
    Ciekawie w ogóle i w detalach, jak te zdrewniałe stwory, czy bardziej ku filozofii: "ludzie niewolni czy zwierzęta, spełniają przeznaczenie marząc o wolności, ale nie wypełniają go swoim jestestwem", co jest świetne.
    Pozdrawiam
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Bardzo mi miło. Cieszę się.
    Pozdrawiam również ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania