Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Grain dwa lata temu
    na tym przykładzie jak można skracać

    Co mógł zrobić niewinny Welebor, będąc dłużnym wagę złota równą dziesięciu latom pracy w swoim robotniszczu?

    Co mógł zrobić niewinny Welebor, dłużny złota jak za dziesięć lat pracy.

    robotniszcze - wg mnie przechajpowane określenie.

    To ćwiczebny tekst?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Po co skracać? A robotniszcze, bo nie mogłem użyć "fabryka".
  • Grain dwa lata temu
    Pobóg Welebor a po co? ja bym to uwspółcześnił jeszcze tak

    Co mógł zrobić niewinny Welebor, dłużny złota jak za dziesięć lat tyrki.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Grain, oto chodzi, że to nie ma być język współczesny...
  • Grain dwa lata temu
    Pobóg Welebor - twoja brosza
  • Marek Żak dwa lata temu
    Czyta się dobrze, no i fajny matrix od Zeusa gromowładnego po dzisiejsze czasy z wp...m się wszelakich kapłanów do polityki. Czekam na c.d. M
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Cieszę się. Myślę, że jutro będzie.
    Pozdrawiam ?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Masz fajny plastyczny styl. Z zainteresowaniem podążam za Weleborem do Świątyni Gorma.5. Pozdrawiam.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Cieszę się. Ja również ?
    Pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    P.W↔Jakoś żem się przyzwyczaił do Twego stylu i przeczytawszy, już mniej marudzić będę.
    Jam na Tak!!↔Pozdrawiam?:)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Cieszę się.
    Pozdrawiam również ?
  • Poncki dwa lata temu
    Welebor dotychczas jest przedstawiony jako osoba mająca w społeczeństwie nikłe znaczenie.
    Nie zdziwi mnie, jeżeli to właśnie władza (Król albo wyżej opisany Kościej) stoi za kradzieżą od osoby, po której nikt nie zapłacze i nikt nie zapyta co się z nią stało. Wszak w rzeczywistości władza łupie społeczeństwo bez najmniejszych skrupułów... Nie patrząc 200 000 trupów w jedną czy w drugą. Piniądź musi się zgadzać.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Myślę, że podatki są dużo niższe w ojczyźnie Welebora, ale płace robotnika również... Te 10 lat pracy jego to nie jest duża suma, w sumie.
    Pozdrawiam ?
  • Poncki dwa lata temu
    Pobóg Welebor
    Więc jeżeli pieniądze nie były przyczyną ataku personalnego (bo tak uważam, że należy odbierać to co się bohaterowi przytrafiło) to w grę wchodzi jeszcze "kobieta" (towarzyszka, którą ktoś nie chce się dzielić z Weleborem lub zazdrości Weleborowi jej towarzystwa). Tak mi się wydaje.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Poncki, dzięki za podpowiedź, ale kobiet na razie w życiu Welebora nie ma, a co naprawdę miało miejsce jest w 21 odcinku dopiero, ale bez wielkiego zaskoczenia chyba, choć pokrętne to bardzo machinacje.
    Pozdrawiam i fajnie, że czytasz ?
  • Poncki dwa lata temu
    Pobóg Welebor
    Samo się czyta ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania