Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    P.W↔Tu mniej marudzę, bo mnie więcej zainteresował tekst i co będzie dalej (co nie oznacza, że mnie się opisy nie podobają) w poprzednich. Całość jest bardziej klarowna i coś zaczyna się dziać↔Pozdrawiam?:)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Fajnie, cieszę się bardzo.
    Pozdrawiam również ?
  • Marek Żak dwa lata temu
    Akcja się rozwija, a uwielbiam te nowe słowa i wtręty, wyjaśniające tło wydarzeń. Też ta przepowiednia jest super. M
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Cieszę się ?
    Materiał liczy w tej chwili 15 stron maszynopisu, co skrzętnie liczę, ha ha. Nie wygląda, żebym wkrótce zwolnił tempo, cudownie, że czytacie.
    Pozdrawiam ?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Dramatyczność wydarzeń wokół bohatera trzyma czytelnika w napięciu.5. Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    To super, cieszę się ?
    Pozdrawiam również !!
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Smutna jest scena ze sprzedawaniem książek.
    Przekłama, która pojawia się w światowidzie brzmi jak drwina. Dobrze wkomponowałeś to "błyśnięcie" w tekst.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Niestety, dalej Welebor traci wszystkie swoje książki... Mam nadzieję, że je odzyska.
    Dzięki, pozdrawiam ?
  • Poncki dwa lata temu
    "do kroćset!" - hahaha, ale z niego wulgarny Welebor ?

    Po śnie wracając do przepowiedni, może on nie szuka siebie jako siebie tylko siebie jako tego, którym ma się stać?
    Co znaczy, że przepowiednia może wcale nie jest taka niemądra...
    Oczywistym kierunkiem jest rozdwojenie jaźni, ale oczywistym jest też, że to nie jest ten właściwy kierunek ?

    Czy mówiąc o prądzie piorunowym mamy tu na myśli prąd stały czy zmienny? ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dobre pytanie zadałeś, nie kłopotałem się tą kwestią, muszę chyba się dokształcić w prądzie, bo już gafę strzeliłem, co Narrator dostrzegł.
    Pozdrawiam ?
  • Poncki dwa lata temu
    Pobóg Welebor
    Stały bo to ten, który niesie bardziej przerażające skutki w kontakcie z żywym organizmem.
    Równie dobrze może zamiast wykresu sinusoidalnego (prąd przemienny - AC) lub linii prostej (prąd stały - DC) może mieć na przykład sygnał trójkątny lub inny piłokształtny (przy czym taki prąd również będzie prądem przemiennym). Moim zdaniem, nie stoi nic na przeszkodzie, żeby tak zostało. Kwestią jest tylko czy są odbiorniki działające przy takim prądzie, a ewidentnie autor opisuje ich działanie więc są - nawet jeżeli jedynie w wyobraźni.

    Poza tym jaki by ten prąd nie był, kwestią odmienną jest to jak go nazwałeś.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania