Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • rozwiazanie dwa lata temu
    Welebor pracując dla króla w dalszym ciągu pozostaje samodzielnym agentem.5. Pozdrawiam ?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Dobrze by było, gdyby Welebor spotkał na zamku obznajomioną w księgozbiorach damę. Powieść zyskałaby na dynamice ?
  • Grain dwa lata temu
    I żeby znała Kamasutrę..
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Grain, wszyscy znają Kamasutrę ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Wymyślaliśmy kiedyś z kolegą kolejne tomy Conana; jednym z nich był Conan Bibliotekarz ?
    Ciekawe persony na pewno spotkać można w Bibliotece Królewskiej, ale Welebor zakochać się jeszcze nie może... Dzięki,
    Pozdrawiam ?
  • Grain dwa lata temu
    Pobóg Welebor wklejam tekst, moją wprawkę, może nieodległą twojemu pisaniu.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Grain fajnie, zerknę.
  • Marek Żak dwa lata temu
    Ciekawie i te wtręty choćby o życzeniach, nauce i wierze. Nie wiem, czy ziemia nie powinna być kulista, bo napisałeś kolista. Pozdrawiam
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Masz rację, już zmieniam. Dzięki,
    Pozdrawiam również ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    P.W↔Fajne też o tej igle, gdzie schowana, oraz rozważania o kształcie Ziemi, Drzewie, oraz inne. Zaciekawia, co zaiste z tym kościejem wyniknie. Welebor, jak już rzekłem, swój rozum ma. Albo raczej więcej.
    Księżyc jak widzę, został w oryginalnej nazwie.↔Pozdrawiam?:)
  • Poncki dwa lata temu
    "na samochodzie łapę liżąca siedziała "
    Podoba mi się, że cały czas mi przypominasz, że wszystko się dzieje w czasach alt-współczesnych.
    Przez świątynię, gospody i rozmowy z królem notorycznie pakuje myśli w średniowiecze.

    "ludzie i zwierzęta mnożyć się przestały, szczęściem tylko swoim zajęci na miejscu tkwiące"
    Kojarzysz eksperyment z dwoma klatkami szczorów? Jedne żyjące w dostatku a drugie w niedostatku?

    O kulistości ziemi rozumiem wywód tak, że wszechświat jest podzielony na sferę, materialną i duchową. Pomimo, że planeta Ziemia jest kulą to świat - duchowy nośnik dusz jest płaszczyzną bezkresną.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Był experyment ze szczurami z elektrodą w ośrodku szczęścia w mózgu i przyciskiem, którym mogły go stymulować... Nie robiły nic oprócz wciskania przycisku, nawet nie jadły... Więc właściwie mogłem napisać, że umierali z głodu!
    O kulistości to dokładnie jest sytuacja w katolicyźmie, gdzie uznaje się ewolucję, JEDNOCZEŚNIE nakazuje wiarę w Adama i Ewę, to chyba dogmat jest, że to postacie historyczne były... Bardzo mi się to podoba.
    Pozdrawiam ?
  • Poncki dwa lata temu
    Pobóg Welebor chyba dokładnie tak jest, że Adam i Ewa po prostu musieli być pierwszymi istotami sapiens jeżeli miało.by to być w zgodzie z teorią ewolucji. Co również może znaczyć, że byli bardzo brzydcy a nie tak jak na obrazkach. .. ?
  • Poncki dwa lata temu
    Pobóg Welebor
    A wynik eksperymentu, o którym wspomniałem był taki, że szczury żyjące w niedostatku zaczęły się rozmnażać. Najprawdopodobniej mechanizm obronny populacji mający na celu migrację z terenu jałowego i znalezienie obszaru żyznego.
    Z kolei szczurki, którym nie brakowało nic, zmieniły się tal, że samice stały się agresywne i przestały dopuszczać samców a samce opasłe pisały ciągle swoje futro i też zrobiły się zbyt leniwe na potomstwo. Populacja wymarła.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Poncki, tak, także homoseksualizm stał się modny wśród tych szczurów zdaje się... Jak mawiał Kiepski, "w dupach się poprzewracało z tego dobrobytu" ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania