Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Marek Żak dwa lata temu
    Akcja zatoczyła krąg i teraz PW już na wozie. Konflikt władzy świeckiej z duchową,. jak świat światem. w Faraonie też taki był, i zobaczymy co z tego wyniknie. Takich magicznych szwajcarskich nożyków "Swiss army" miałem co niemiara z firmy i wszystkie porozdawałem:). Nie wiem, czy to dobre, ze ten król ma się co noc w przebraniu wałęsać, bo to jednak niebezpieczne. Pozdrawiam
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Słuszna uwaga, co do króla, jednak z pewnością jest uzbrojony. Cholera wie zresztą, jakie przybytki jeszcze w tym przebraniu odwiedza ?
    Pozdrawiam również ?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Intrygi na dworze królewskim są zapowiedzią zmian, gdzie Wlebor ma służyć jako motor do obezwładnienia groźnego przeciwnika. Akcja jak na francuskim dworze.5. Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dzięki. Z Welebora intrygant jest słaby, ale zobaczymy co w księgach wyczyta w bibliotece królewskiej ?
    Pozdrawiam również ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    P.W↔No ciekawy jestem, co z tych poczynań, duetu→ królewsko-boskiego wyniknie. Klimat pewnych zawiłości.
    Jak to bywa, w takich sytuacjach, gdzie każdy, chce ugrać swoje?
    Pozdrawiam?:)
  • Poncki dwa lata temu
    A nóż ten nadzwyczajny wykuto w odległym kraju Międzygórzem (Szwajcarią) zwanym ?

    Czy królowi można zaufać? Teraz zaczynam podejrzewać, że to król porzyczył pieniądze, ryzykując życie Welebora, po to by go na zamek sprowadzić dla własnych celów. Musiałby wiedzieć jednak, że Welebor był Pobogiem w momencie kiedy sam Wlebor.o tym jeszcze nie wiedział .. z drugiej strony mógł, król wiedzieć więcej jako król i jako potomek Bogów.

    "Ten, kogo szukasz
    Jest tym, kogo szukasz

    Pierwsze dwa zatem mogą znaczyć, że szukając tego kto zaciągnął pożyczkę znajdzie tego kogo szuka z innego powodu. Np. Króla, który jest w stanie udzielić mu informacji, ksiąg a tym samym umożliwić dopełnienie przeznaczenia; lub też Kościeja, który może, ale w sumie nie musi udzielić mu informacji o matce.

    Ten, kogo znajdziesz
    Jest tym, kto cię znajdzie"

    Druga część może wskazywać, że znajdzie kogoś kto jego już znalazł. Król mógł go szukać wcześniej, wiedząc, że istnieje, a pożyczka i perypetie były sprawdzianem.

    Czytam dalej ???
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Myślę, że przepowiednie mogą się spełniać na wiele sposobów, stanowią osnowę, którą wolna wola dopiero wypełnia wątkiem...
    Ja piszę trochę na czuja, bo ciężko świadomie kontrolować to wszystko, biorąc pod uwagę specyfikę mowy bogów.
    Pozdrawiam ?
  • Poncki dwa lata temu
    Welebor dobrego masz czują?
    Też ostatnio zacząłem pisać dłuższe opowiadanie (nie tak długie jak Twoje, ale nie wykluczone, że róznież się rozrośnie); mam już kilka odcinków ale jakoś jeszcze nie jestem pewien co do fabuły, jej przebiegu i zakończenia. Chyba napisze najpierw całość.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania