Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • rozwiazanie dwa lata temu
    Z cyklu powieści o Weleborze porządku zdarzeń należy się spodziewać, że będą zgodne z przeznaczeniem, jakie Grom synowi zapisał w magicznej Xiędze Wiecznego Istnienia. Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Tak, to na pewno ?
    Dzięki za te 30 odcinków. Następne pewnie już na papierze i e-booku, bo spodziewam się większej kasy, nie wiedzieć jednak kiedy. Welebor w zaświatach będzie pewnie osobnym opowiadaniem spisanym w pierwszej osobie, tam dużo o przeznaczeniu i mitologii ma być. A ciąg dalszy sam nie wiem jaki będzie, bo towarzysze w schronie, a całe królestwo teraz jest Kościejem, choć na pozór wszystko jest normalnie... Wyprawa ich czeka pewnie na poszukiwanie uwięzionej śmierci kościejowej...
    Pozdrawiam również ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pobóg Welebor↔Chociaż swoista nostalgia mnie ogarnąwszy, to jednak pozwoliła czytać dalej. Pewnych nawiązań do... teraz... oczywiście zoczyć można. Gdy ciąg dalszy nastąpi, to raczej czytać będę, bo pewności wszak nie ma... :)↔Pozdrawiam?:)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Bardzom rad, jeśli bogowie pozwolą, to ciąg dalszy będzie niezawodnie...
    Pozdrawiam również ?
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Pobóg, Twój bohater budzi ogromną sympatię. Czytając jego historie, trzyma się kciuki za powodzenie w spełnieniu planów, za to, żeby znowu odzyskał siły, gdy słabnie. Trudno się z nim, i z jego światem, rozstawać. Fajnie, że jak piszesz w komentarzu, to jeszcze nie jest koniec dziejów Welebora.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Strasznie się cieszę. W tej chwili poprawiam całość, i prawie każde zdanie o poprawki woła... Gdy skończę, sporządzę pdf, sto stron wyszło. Tę poprawioną wersję udostępnię przez maila, a odcinki stąd usunę. Ciąg dalszy będzie już pewnie w wersji papierowej, razem z tym co dotychczas powstało. Pieniądze na to będę miał, tylko nie wiadomo kiedy. No i czy bankructwo państwa polskiego nie przeszkodzi... W międzyczasie może jakieś wiersze ze świata Welebora, "Przestroga boga Pąta" jest taką próbą.
    Dziękuję, pozdrawiam ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania