Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • rozwiazanie dwa lata temu
    Podoba mi się historia Pobóg Welebora w fikcyjnym świecie jednocześnie podobnym do naszej rzeczywistości.5. Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Cieszę się, i doceniam, że dbasz o wpisanie się pod każdym odcinkiem ?
    Pozdrawiam również ?
  • Marek Żak dwa lata temu
    Z przyjemnością czytam. Z nowych słów - murołamacz. Mogę Ci pożyczyć moje wymyślone i ulubione powiedzenie do wykorzystania, bo jest w klimacie powieści:: co stać się mogło, a się nie stało, widać stać się nie miało.

    M
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Ha ha, dzięki. Myślę, że wykorzystam w swoim czasie ?
    Pozdrawiam ?
  • Grain dwa lata temu
    Nie tym razem. Kiedyś jako żołnierz pełniący służbę na biurze przepustek napisałem w raporcie, że samochód dostawczy po wyładowaniu margaryny, odjechał ulicą Elizy Orzeszkowej w nieznanym mi kierunku.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Nie rozumiem, o co chodzi, ale jak nie tym razem, to nie, trudno.
    Pozdrawiam ?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Grain, humor sytuacyjny przemawia do mnie :))
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    P.W↔Póki co, piąta część, najbardziej w guście mym treścią zaległa, co nie oznacza, że ta ciekawa nie jest. Inna.
    I jakoś łatwiej czytanie ze mnie wychodziło. Pytanie w sensie stylu↔Czy to jest zamierzone, iż raz piszesz współcześnie, a za chwilę, jak drzewiej bywało, z czasownikiem lub przymiotnikiem, na końcu. Mnie to nie wadzi.
    Jeno pytam↔?:)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    W domu to przebadam, i odpowiedź dam ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Wiesz, poczytałem teraz Kraszewskiego coś, i On rzadko kończył na czasownik; nie można tego robić stale. Piszę na czuja, żeby zdania fajne były i mi się podobały. Nie zakładam z góry, że zdanie skończy się tak, lub inaczej.
    Pozdrawiam ?
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Dobre imię dla kota - Brama.
    Historia wciąż zaciekawia.
    W tym zdaniu możesz pozbyć się ostatniego słowa. "O tych łotrzykach" i tak brzmi łagodnie i ciepło, bez "swoich" będzie OK:
    Miał na uwadze głównie to, aby pomóc SWOJEJ nowej rodzinie, bo tak myślał o tych łotrzykach SWOICH.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dziękuję, zaraz się tym zajmę.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Wiesz, jednak zostawię, jakoś tak jak jest wydaje mi się lepsze. Ale zawsze wysłucham sugestji i o nie proszę ?
  • Poncki dwa lata temu
    Odcięło mu moc po zburzeniu kamienicy? Czy zatem był tak silnie powiązany ze społecznością, że to właśnie od nich czerpał moc. Kurczę, ciekawie się robi ???

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania