Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Marek Żak dwa lata temu
    To fajne, jak człowiek, na pozór zwyczajny, nagle poczuje w sobie różnorakie moce i talenty, Zobaczymy, dokąd go poprowadzą. M
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Zaraz wrzucę następny odcinek, krótki, który odpowie na to pytanie ?
    Pozdrawiam ?
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Łagodny człowiek z kotką niesioną na rękach okazuje się mieć w sobie nie tylko zdrowe serce, nerki, itd., ale też - nadprzyrodzone siły. Fajne to odkrywanie siebie.
    Ze spraw technicznych, ten początek zdania jest słabszy:

    Zaszedł tak, nie wiedząc jak, w okolice dawnego swojego mieszkania...

    "Zaszedł tak, nie wiedząc jak" wyrywa z lektury, bo jest jak przyśpiewka. może zapisz inaczej?

    I drugie zdanie:

    Oświetleniem BYŁA u stropu żarówka mdła, ale BYŁA, zatem nazwa "ciemnica" z dawnych czasów pochodziła, podobnie jak "wieża", nazwa przybytku.

    Wiem, co chciałeś tu powiedzieć, mimo to przepracowałabym to zdanie. Jest trochę niezgrabne.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Masz rację, nie wiem, czemu sam nie dostrzegłem tego.
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Wierzę w to, że Brama odegra istotną rolę, w zajściach które przechodzi Welebor.5. Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Z pewnością, nie może być inaczej ?
    Pozdrawiam również ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    P.W↔Zapewne teksty owe, swój styl mają i należy je czytać, wolno i dokładnie. Wtedy zyskują.
    Akcja jest, aczkolwiek dialogi, uludziły by jeszcze bardziej, całą treść. Tu, chociażby w scenie ze zbirami.
    Krótki przerywnik ich konwersacji. Takie odczucia me. Tak czy inaczej, czytać dalej będę.
    Pozdrawiam?:)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Wiem, djalogów u mnie nie ma za bardzo, tylko tyle, ile to konieczne. Jednak jest wypowiedź zbira ?
    Dzięki za odczucia.
    Pozdrawiam również ?
  • Narrator dwa lata temu
    Twoją prozę, podobnie jak poezję, łatwo się czyta, bo jest napisana w prosty i obrazowy sposób, a mało komu ta sztuka się udaje. Nawet gatunek — fantastyka, mi nie przeszkadza: wszystko o czym piszesz jest wzięte z życia, chociaż owszem, nieco zniekształcone. ?

    Jeden detal:
    „Welebor nie darmo był synem boga gromu: prąd o wysokim napięciu tylko moc jego wzmocnił…”
    ->
    „Welebor nie darmo był synem boga gromu: wysokie napięcie tylko moc jego pomnożyło…”

    Cechą prądu jest natężenie, nie napięcie. Bez napięcia, czyli różnicy potencjału, prąd w ogóle by nie popłynął. Oczywiście natężenie zależy od napięcia i oporu elektrycznego. Prawo Ohma pamiętasz? ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Racja, zmienię to. Dziękuję ?
  • Poncki dwa lata temu
    Welebor trochę jak Conan ? pozamiatał.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Tak, zgadza się ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania