Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • rozwiazanie dwa lata temu
    Stracił bawiło ale jeszcze światowida uśpiona w kieszeni została. Smutne jest, że został ordynarnie potraktowany w swoim pokoju na poddaszu, w którym powinien czuć się bezpiecznie. Tak jak autor pisze „Położenie jego było na pozór beznadziejne.”, a więc niebawem dla Welebora zaświeci przysłowiowe słońce. Fajnie się czyta. Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    To bardzo się cieszę ?
    Pozdrawiam również ?
  • Marek Żak dwa lata temu
    Świetnie się rozwija, i te cudne uwagi, jak: bo czym życie stawało się łatwiejsze dzięki nowym darom bogów, ludzie mniej w tych bogów wierzyli, pozostając jednak przesądnymi.

    Pozdrawiam
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Super, dzięki ?
    Pozdrawiam również!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pobóg Welebor↔Nie złośliwie, lecz powtórzę. Gdyby tekst był podzielony na krótsze kawałki,
    to owe bogactwo słów, co niewątpliwie występuje, zyskałoby jeszcze bardziej.
    Gdyż w takim ściśnieniu, trochę się wszystko zlewa. Nie wiem, czy cudzysłów potrzebny.
    Jeżeli tak, to by można zamienić owe kwestie, na kursywę np.
    No ale. To jeno moje zdanie, gdyż mam odchyłkę z kawałkowaniem tekstu.
    Innym może w ogóle nie przeszkadzać↔Ogólnie na Tak!!
    Pozdrawiam:))?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dzięki, jutro będę miał konsultacje z pewną Panią na temat textu, zobaczymy, czy Ona powie podobnie.
    Dziękuję ?
  • Poncki dwa lata temu
    To się czyta jak steampunk, ale z drugiej strony wszystko jest tak jakby przekalkowane z rzeczywistości innymi kolorami niż w rzeczywistości.
    Z jednej strony mam świadomość, że to teraźniejszość albo nawet przyszłość a z drugiej ekipa, która tam weszła sprawia wrażenie oprychów rodem ze średniowiecza.

    Trzy karki to nie igraszki. Nóż i młotek zawsze powinien gdzieś przy wejściu być schowany.
    Chociaż powiadają, że mieczem wojujesz od miecza zginiesz, moim zdaniem warto jest zabrać przynajmniej jednego sqrwla ze sobą w piach. (a nóż, weźmiesz wszystkich).
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Tak, steampunk trochę to jest, widziałem wczoraj w necie spluwę steampunkową która naprawdę strzela. W klimacie Weleborowskim była. Dziękuję pięknie za czytanie ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania