Pokaż listęUkryj listę

Marudzenia Szalonego Królika (11) Wieczorne pytanie na niestrawne śniadanie

Ku uciesze coraz liczniejszej grupy wyborców o poglądach lewicowych Parlament Europejski podjął rezolucję, w której powszechny dostęp do bezpiecznej i legalnej aborcji dołączył do praw człowieka. Orędownicy takiego rozwiązania, w tym ci spod tęczowej flagi, nie kryli satysfakcji z tak dla nich wspaniałego rozwiązania. Robert Biedroń rozpływaj się w zachwytach, a pani Sylwia Spurek oczywiście dołączyła do niego. Konserwatyści natomiast zacisnęli zęby i nie mogą pojąć, dlaczego zabijanie nienarodzonych dzieci, jest jednym z praw człowieka.

 

W dosyć konserwatywnej Polsce jeszcze opierającej się europejskiej indoktrynacji, w ostatnim czasie zaostrzono prawo aborcyjne, co wywołało oburzenie zarówno feministek, ludzi spod znaku tęczy, jak i mediów zagranicznych, których całkiem sporo w naszej ojczyźnie. Reszta społeczeństwa też nie była jakoś specjalnie zachwycona, gdyż została wywołana kolejna niepotrzebna burza światopoglądowa. Po co było psuć coś, co się sprawdziło? A przecież można do problemu podejść inaczej. Jak wiadomo, osoby spod znaku LGBTI rodzą się ze swoimi skłonnościami i tak samo jest pewnie w przypadku feministek. A to daje nowe, nieodkryte jeszcze możliwości.

 

Wydaje się, że właściwym krokiem ponad podziałami, byłoby stworzenie projektu naukowego, którego celem stałaby się diagnoza przyszłych preferencji seksualnych nienarodzonych jeszcze dzieci. Gdy nastąpi przełom w tych jakże ważnych badaniach, kolejnym krokiem jest umożliwienie aborcji płodów spod znaku LGBTI, pozostałe zaś dzieci mogłoby być bezpieczne w łonie matki. Mam nadzieję, że nazewnictwo nikogo nie drażni, gdyż zwolennicy aborcji mówią o płodach, natomiast zwolennicy życia nazewnictwo mówią zgoła odmienne. Kompromis oczywiście mógłby być z biegiem czasu rozszerzany, co oczywiście byłoby skorelowane z postępami medycyny. Feministka, płód i możliwość aborcji. Konserwatysta, dziecko nienarodzone, życie. Po kilkudziesięciu latach mielibyśmy stosunkowo jednolite społeczeństwo z brakiem ciągotek do zabijania nienarodzonych dzieciaczków. Proste i sprawiedliwe rozwiązanie, które niestety ma znamiona ludobójstwa. A może stety?

 

Tak jest to ludobójstwo w czystej postaci, którego w żadnym razie nie proponowałbym i jestem jego zdecydowanym przeciwnikiem. Dlaczego jednak padła taka propozycja? Może, aby uświadomić, że dziecko nie powstaje w momencie wyjścia z brzucha, ale wiele wcześniej, w momencie zapłodnienia. To właśnie wtedy pojawia się nowa istota, która oczywiście może samoistnie zginąć na różnych etapach rozwoju, ale czy z naszym życiem nie jest podobnie? Na koniec może przytoczę zasłyszaną anegdotę.

 

Przychodzi kobieta do ginekologa z dwuletnim dziecku na ręku.

– Panie doktorze, chciałabym dokonać aborcji – powiedziała nieco onieśmielona.

– A dlaczego, jeżeli można spytać? – Ten spojrzał na nią uważnie.

– Nie mam dość pieniędzy, dodatkowo jestem strasznie zmęczona, mąż nie pomaga. Po prostu nie dam rady – odpowiedziała szczerze.

– To ja mam dla pani nawet lepsze rozwiązanie – odparł lekarz.

– Naprawdę? – ucieszyła się dziewczyna.

– Oczywiście – zaśmiał się ginekolog i niespodziewanie jego głos przybrał poważny ton. – Pani tego chłopczyka na kolanach zabije, drugiego zaś urodzi. Wyjdzie na to samo, a będzie pani miała kilka miesięcy spokoju.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (52)

  • Patriota 04.07.2021
    A co sądzisz o kwocie wolnej od podatku 30 tys. złotych i oddzielenia składki zdrowotnej od podatku?
  • Józef Kemilk 04.07.2021
    Mamienie ludzi, którzy stracą na pozornie korzystnym rozwiązaniu
  • Patriota 04.07.2021
    Józef Kemilk, emeryci i renciści z względnie niskimi dochodami zyskają, a nie stracą. Stracą ci co dostają na rękę powyżej 3000 tysięcy.
  • Józef Kemilk 04.07.2021
    Patriota Kiedyś widziałem wyliczenia, że próg opłacalności to 4800 zł brutto miesięcznie. Słabo, ale mamić można
  • Patriota 04.07.2021
    Przy 4800 wychodzi się chyba na zero. Bez strat i zysków.
  • Józef Kemilk 04.07.2021
    Czyli zmiana uderza w dosyć biednych ludzi.
  • Patriota 04.07.2021
    Józef Kemilk dwie pensje po 3,5 to nie jest tak mało, daje koło siedmiu.
  • Patriota 04.07.2021
    Chyba, że jesteś z Wawy, gdzie macie wygórowane żądania, gdzie każdy kradnie i jak ktoś pracuje za mniej niż sześć koła, to albo głupi, albo złodziej.
  • Patriota 04.07.2021
    Według klasyka Bieńkowskiej oczywiście ten cytat.
  • Józef Kemilk 04.07.2021
    Patriota średnia płaca 5900 brutto
  • Józef Kemilk 04.07.2021
    A mediana pewnie 4800
  • Patriota 04.07.2021
    Józef Kemilk ale ta średnia wychodzi z milionem ustawionych pierdzących w stołki z urzędach wojewódzkich, marszałkowskich, zusach, krusach, enefzetach, rodzin zatrudnionych w spółkach samorządowych, skarbu państwa i diabeł wie, gdzie jeszcze poumieszczane są te rodzinki. Wszystkie te wysokie pensje mają pracownicy nieprodukcyjni, tak faktycznie do niczego w gospodarce nieprzydatni. Kaczyński coś tam bredzi o ukróceniu nepotyzmu, ale tak faktycznie ten nepotyzm jest zawsze i we wszystkich rządach. Jakby tych darmozjadów odjąć to mediana byłaby niższa.
  • Józef Kemilk 04.07.2021
    Patriota czyli wszystkim po równo jak w komuniźmie. Super.
  • Patriota 04.07.2021
    Józef Kemilk a z jakiej racji gospodarczej, społecznej i każdej innej akurat ta grupa nierobów ma wyższe pensje i to dużo wyższe i w dodatku stabilne zatrudnienie, różne bonusy socjalne, a pracownik budowalny tyrający w ciężkich warunkach ma mieć mniej? Tylko z takiej, że urodziło się córką Tuska, a tatuś na germańskim szmalu dopchał się do władzy? Oczywiście że taka rozpiętość zarobków zakończy się kolejną rewolucją i nienawiścią.
  • Józef Kemilk 04.07.2021
    Patriota Bo także są zwolennikami socjalizmu, gdzie stołków do obsadzenia dostatek?
  • Patriota 04.07.2021
    Józef Kemilk wystarczy skorygować te pensje w dół i 3/4 urzędasów wywalić do gospodarki. I po inflacji by było, bo produkcja by zyskała dodatkowych pracowników i zwiększyłaby się oferta rynkowa w towarach i usługach. Bardzo prosto taką operację przeprowadzić. Tylko po co, jak to są rozmaite rodziny, znajomi, poustawiani do końca świata.
  • Patriota 04.07.2021
    Z nauczycielami to samo. Kto słyszał żeby w ciągu kariery zawodowej jakaś branża dostawała dwa półtoraroczne urlopy na poratowanie zdrowia. Oni wszyscy korzystają. Jakieś cherlaki idą do tego zawodu normalnie, które powinny normalnie już w grobach leżeć. I jeszcze ilu ich jest. Siedemset tysięcy w całej Polsce. A efektem ich edukacji są takie ..... ludzie bez żadnego kręgosłupa moralnego i z zerową albo niewielką wiedzą.
  • Józef Kemilk 04.07.2021
    Patriota To chyba trzeba wrócić do znienawidzonwgo dziewiętnastowiecznego kapitalizmu? Tam stołków nie było. Kończę i idę spać
  • Patriota 04.07.2021
    Józef Kemilk a fakt, tam nie było tylu stołków. Były, ale nie tyle co dziś. Dziś stołki rozmnażają się w postępie geometrycznym.
  • Patriota 04.07.2021
    Brutto oczywiście, co na łapę daje trzy z czymś, może 3,5.
  • Józef Kemilk 04.07.2021
    To chyba niefajnie biorąc pod uwagę jak PiS w spółce z RPP rozbujali inflację. Miesięczna płaca wystarczy na wymianę jednego okna, lub 0,2 m2 mieszkania w Warszawie. W innych miastach to nawet 0,6m2. To i tak za duże zarobki, więc trzeba przyciąć. Nie jestem z Wawy, ale mam dzieci.
  • Patriota 04.07.2021
    A w takie Francji za ile najniższych pensji można kupić metr mieszkania? Sądząc po intensywnych protestach żółtych kamizelek, gdzie zginęło kilkanaście osób i tysiąc zostało poważnie rannych też nie jest różowo. Wolny rynek to wyzysk człowieka przez człowieka, kto sprytniejszy, bardziej ustawiony i bezwzględniejszy jest na wierzchu. Wróciliśmy do czasów z dziewiętnastego wieku.
  • pansowa 04.07.2021
    No i co na twój guru Adolf?
  • pansowa 04.07.2021
    to*
  • Józef Kemilk 04.07.2021
    Patriota To samo mówił Lenin, Stalin w wprowadzili sprawiedliwy system, którego wielu nie przeżyło
  • Patriota 04.07.2021
    Józef Kemilk można to wprowadzić bez rewolucji i zniszczeń. Ja wiem, że ci bogatsi będą ryczeć, że tym biedniejszym nie należy się, ale nie należy się tym przejmować.
  • Józef Kemilk 04.07.2021
    Patriota Tak zrobiono w Korei Północnej. Wszystko wyszło cacy?
  • pansowa 04.07.2021
    Józef Kemilk :)))
  • Patriota 04.07.2021
    Józef Kemilk wystarczyłoby większość tych poustawianych nierobów z administracji, z tych dziedzin o których pisałem, siłą przekierować do produkcji i ceny materiałów i usług by od razu spadły. Bo oni tworzą presję cenową i inflacyjną zarabiając kilkukrotnie więcej od zwykłych pracowników zniekształcając rynek. W tej chwili koło się zamyka, administracja różnych stopni puchnie i nie ma brak jest ludzi do pracy w gospodarce, produkcji, uslugach.
  • Patriota 04.07.2021
    Józef Kemilk raczej patrz na Koreę Południową, albo Japonię, Tajwan czy Singapur.
  • Józef Kemilk 04.07.2021
    Patriota A jak nie siłą, to do więzienia, a jak nie pomoże to kulka w łeb? Ludzkość już to przerobiła
  • Patriota 04.07.2021
    Józef Kemilk kapitalizm dziewiętnastowieczny też przerobiła. Widzę szwalnię z kilkudziesięcioma szwaczkami, które może i biorą na rękę cztery tysiące za kilkanaście godzin ciężkiej pracy w kurzu hałasie i widzę urząd z kilkudziesięcioma bezproduktywnymi biurwami zarabiającymi po sześć, siedem na rękę, dodatkowo trzynastki, czternastki z moich podatków, bony do marketów dopłaty do wczasów i inne. Te szwaczki tego nie mają. Kto jest odpowiedzialny za presje inflacyjną? Nie te biedne szwaczki, tylko te biurwy które bez żadnej racji zarabiają dwa razy więcej przekładając bezmyślnie papiery z miejsca na miejsce.
  • Patriota 04.07.2021
    A więzieniem nie strasz, bo dziś też wsadzają za niepłacenie podatków i się nie patyczkują, czy masz dzieci, czy nie masz.
  • Józef Kemilk 04.07.2021
    Patriota W tej chwili inflację wywołał rząd poprzez wzrost długu publicznego finansowanego w części przez NBP oraz RPP utrzymując stopy procentowe na poziomie 0,1% przy inflacki ok 5% (oficjalnej). Ludzie ratują kasę i mamy sztuczny bum budowlany, hossę na giełdzie itp
  • Patriota 04.07.2021
    Józef Kemilk no to jeśli masz rację, po jakimś czasie będzie korekta, działki które kupują za wielkie pieniądze stracą na wartości, mieszkania potanieją. No ale oczywiści tak nie będzie. To mrzonka.
  • Józef Kemilk 04.07.2021
    Patriota na razie czekamy na chleb za dychę, a korekta może poprzez denominację. Nieodpowiedzialna polityka monetarna (zresztą nie tylko nasza) raczej dobrze się nie kończy.
  • pansowa 04.07.2021
    Patriota Wzruszyłeś nas jak "Ziemia obiecana:
  • Patriota 04.07.2021
    Józef Kemilk tak szczególnie jak się nauczyło wielkie grupy zawodowe nierobów strajkować o bezustanne podwyżki, policjantów, nauczycieli, prawników i podobnych. Oni ciągle nienasyceni, wciąż im mało.
  • Shogun 04.07.2021
    XD, to niezły komunizm tu szerzony w komentarzach XD
  • Józef Kemilk 04.07.2021
    Noo? wciąż ustrój jest trendy ?
  • Shogun 04.07.2021
    Józef Kemilk jednemu widzę tęskno ?
  • Józef Kemilk 04.07.2021
    Shogun i to bardzo
  • Józef Kemilk Ile komentarzy, a wszystkie nie na temat! ?
  • laura123 04.07.2021
    Bardzo dobry tekst, Józefie, podsumowanie straszne, jednak masz rację dużo, bardzo dużo jest bezmyślności. W tej gonitwie za byle czym, traci się podstawy, a bez nich zmierza wszystko do destrukcji. Wierzę jednak, że ta karuzela sama się wykolei, wtedy wróci normalność.
    Pozdrawiam. 5
  • Józef Kemilk 04.07.2021
    Dzięki Lauro
  • Całkiem ciekawy felieton. Jednak twój pomysł w cale nie jest rewolucyjny. Takie kliniki już istnieją w USA. Nawet były impulsem dla powstania ruchu LGBT PRO LIFE https://www.plagal.org/ . Pozdrawiam 5
  • Józef Kemilk 05.07.2021
    Strzeżmy się takich pomysłów, bo jak zaczną być realizowane będzie źle.
    pozdr.
  • Józef Kemilk Oni (w USA) już to realizują.
  • Józef Kemilk 05.07.2021
    Marek Adam Grabowski Oni usuwają chyba wszystkie dzieci jak leci (w części stanów). Tak mi się wydaje. Moralnie się staczamy, chyba przez wygodę.
  • Józef Kemilk Tak, ale mi chodziło, że w kilku stanach kliniki dają ofertę - sprawdzimy orientację, geja usuniemy.
  • Gdyby co na jesień Sąd Najwyższy ma zadecydować czy prawo do legalnej aborcjo ma być potrzymane.
  • Józef Kemilk 05.07.2021
    Marek Adam Grabowski nie wiedziałem. Czyli czeka nas produkcja ludzi na zamówienie. Edycje genów też już ćwiczymy

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania