Pokaż listęUkryj listę

Marudzenia Szalonego Królika (1) Zadowolimy wszystkich (Wku...imy wszystkich)

Ostatnie tygodnie to pojawienie się ostrego antyPiS-u w PiS-ie. Opozycja oniemiała, a partia rządząca rozwinęła skrzydła, zawłaszczając całą scenę polityczną.

 

Zaczęło się od uderzenia w rolników. Pojawiła się "piątka dla zwierząt". Wyborcy Lewicy, KO nie mogli uwierzyć i ręce same złożyły się im do oklasków. Innego zdania byli rolnicy tłumnie wychodzący na ulicę, w obronie swoich miejsc pracy. W większości głosowali na PiS i to właśnie od nich otrzymali największe uderzenie. No normalnie mogłoby się wydawać, że PiS skręcił światopoglądowo w lewo.

 

Nic bardziej mylnego. Rzekłbym "fałszywa flaga". Trybunał Konstytucyjny ogłosił, że aborcja eugeniczna nie jest zgodna z konstytucją. PiS pokazał, a właściwie jego ludzie z TK, że są bardzo, a to bardzo na prawo w kwestii światopoglądowej. I już nie tylko rolnicy protestowali, a także kobiety, które wyszły na ulicę. Pojawiły się ponownie wpisy w Internecie. Kolejna grupa została wku...iona.

Udało się zrobić szpagat, tylko jak to przeżyją jajka znajdujące się pośrodku? Czy centryści jeszcze kiedykolwiek zagłosują na szaloną partię, która raz spełnia postulaty skrajnej lewicy, a raz skrajnej prawicy, resztę Polaków mając w dupie?

 

Musiało się także oberwać wolnościowcom, ale to był najbardziej spodziewany cios. Zamknięto kluby fitness, Aquaparki, restauracje, bary, szkoły, ograniczono wielkość spotkań do pięciu osób. Trzeba było także tych ludzi wku..ić. Niby dla naszego dobra, by ograniczyć pandemię Covid. Tylko dlaczego wciąż nie zrobiono kroku najskuteczniejszego? Przecież wciąż osoba dzwoniąca do lekarza pierwszego kontaktu z podejrzeniem Covid, czeka na wizytę kilka dni, następnie na test kolejne dwa i na wynik znowu z dwa dni. Jednym słowem cały tydzień może chodzić i zarażać, byle był w masce. Idzie do pracy, do sklepu i zaraża, bo on może. On nie jest groźny przecież. Osoby, z którymi miał kontakt także nie są przecież groźne, byle nie chodziły na baseny, do siłowni i były w masce. A przecież kwarantanna powinna być automatyczna od momentu wykonania telefonu przez osobę podejrzewającą u siebie Covid-19. Kwarantanna dla niego i osób, z którymi miał kontakt i trwająca do momentu otrzymania wyniku. Wiele skuteczniejsze, a ograniczenia dla reszty znacznie mniejsze.

 

I tak oto w króciutkim czasie udało się zmobilizować różne grupy ludzi, które przez kolejne miesiące będę pluć na siebie. To właśnie ci kłócący się ludzie, organizujący nielegalne manifestancie, będą winni epidemii i upadku gospodarki. Tak to było najlepsze wyjście.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Tjeri 24.10.2020
    Rzadko kiedy zgadzam się z Tobą, jeśli chodzi o ocenę rzeczywistości. Ale tu, po prostu w punkt. Celne obserwacje.
  • Józef Kemilk 24.10.2020
    Musisz jednak przyznać, że różnica zdań jest ciekawsza i bardziej twórcza:)
  • Tjeri 24.10.2020
    Józef Kemilk - nie, na opowi to tylko okazja by obrzucić się błotem. I sama tu również bez winy nie jestem. Ale nie zawsze tu tak było.
  • SwanSong 24.10.2020
    Ja również powiem, że faktycznie dobrze napisałeś. Niedługo wszyscy się w tej Polsce pozabijamy i wtedy dopiero Polska padnie. Z powodu kłótni o polskość.
  • Shogun 24.10.2020
    Jak to się mówi "Polak Polakowi Polakiem", niestety.
  • Pan Buczybór 24.10.2020
    Taka już ich strategia polityczna. Dzielić ludzi, rządzić, niech się rzucają sobie do gardeł, bo tak się odciągnie uwagę.
  • Józef Kemilk 24.10.2020
    Dzięki za komentarz
  • Bajkopisarz 24.10.2020
    Dobrze napisane. Jeśli ktoś się zastanawia, czemu partia rządząca wywołuje właśnie kolejne konflikty, rolników, przedsiębiorców, kobiet, to możę wyjaśnieniem będzie to zdanie, które napisałeś:

    "Udało się zrobić szpagat, tylko jak to przeżyją jajka znajdujące się pośrodku?"

    Z tą różnicą, że partia rządząca nie ma jajec a cipeczkę. I ta cipeczka, wskutek szpagatu nadziewa się właśnie na duży, twardy bolec robiąc sobie dobrze.
  • Józef Kemilk 24.10.2020
    Dzięki za komentarz.
  • Puchacz 24.10.2020
    Dołączam się do zdziwienia tym tekstem.
  • Józef Kemilk 24.10.2020
    Nie ma się co dziwić, piątkę dla zwierząt i dokonania ekonomiczne Pisu już tu opisywałem. A pewnych spraw lepiej nie ruszać, bo przy zmianie władzy znowu będzie się w tym grzebać. Kompromis aborcyjny nie był dobry, a nic lepszego nie dało się zrobić.
  • Puchacz 24.10.2020
    Teraz mamy europejski islam.
    Biedny kraj i biedne baby.
  • Józef Kemilk 24.10.2020
    We Francji mamy. Nauczyciel za naukę o wolności słowa, zabity przez islamistę.
  • Jarema 24.10.2020
    Józef Kemilk za mówienie prawdy o celach tęczowej zarazy pakują w Eur. zach. Ado więzień i ograbiają ludzi z kasy. Więc nie traktuj zbyt poważnie Józefie tej francuskiej wolności słowa.
  • Józef Kemilk 24.10.2020
    Jarema W tym przypadku nauczyciel pokazał karykatury Machometa. Co do wolności słowa, to jest jej coraz mniej w świecie zachodnim.
  • Jarema 24.10.2020
    Józef Kemilk tam praktycznie w ogóle nie ma wolności słowa. Tylko z religii wolno żabojadom kpić, jak w Rosji wolno było z USA.
  • Józef Kemilk 24.10.2020
    Jarema Tak kończą się cywilizacje, ogłupiali ludzie, głupie rządy. Ale tak na marginesie Europa Zachodnia zasłużyła sobie na niechlubny koniec.
  • Targówek 25.10.2020
    Jarema nic dziwnego, Francja to kraj zlaicyzowany. Na szczęście poparcie dla Macrona w ostatnim czasie mocno się uszczupliło.
  • Puchacz 24.10.2020
    Zasłużyliśmy na to.
    Taka jest kolej historii.
    Cywilizacje upadają i nic tego nie zmieni.
  • Napiszę ci trochę na przekór, jak rząd ma odwadze wydawać niepopularne decyzje to obrywa. Pozdrawiam! Ps. Dla jasności nie popieram PIS-u.
  • Józef Kemilk 17.11.2020
    Marku, ale po co podpalać kraj. I tak ludzie mają więcej niż zwykle problemów i mniej niż zwykle możliwości wyżycia się. Jednoczmy się, a nie dzielmy.
  • Józef Kemilk czy jednoczenie ma polegać na konformizmie? Lincoln był wielkim nonkonformistą, ale też człowiekiem jednoczenia.
  • Józef Kemilk 17.11.2020
    Marek Adam Grabowski Marku pewne rzeczy należy zostawić, do czasu aż ludzie będą gotowi. Tak działa współczesna lewica i mają kolejne sukcesy. Tak powina działać prawica. Jak chcemy zakazywać aborcji, to opiekujemy się dziećmi niechcianymi, edukujemy itp. A nie dowalić. To samo tyczy się większości spraw. Ewolucja jest skuteczniejsza niż rewolucja, bo nawet nie zauważasz zmian. Trzeba przejmować media, powoli (a nie gwałtownie) zmieniać profil, wprowadzać swoich ludzi do opiniotwórczych instytucji, jednym słowem brać przykład z lewicy.
  • Józef Kemilk z Lincolnem i z niewolnictwem można by było napisać podobnie, chociaż to temat na dłuższą rozmowę. Oczywiście zgadza się z tobą, iż prawo trzeba wprowadzać stopniowo, pamiętasz, że chwaliłem propozycją Dudy i Gowina?
  • Józef Kemilk 17.11.2020
    Marek Adam Grabowski Tak, tylko nic nie zrobiono wcześniej, więc dla większości nie do przyjęcia. Kobiety zostają same z olbrzymim problemem, a ja jako facet nie mam prawa ich oceniać.
  • Józef Kemilk Czy dla większości jest to do przyjęcia, to trzeba zrobić konkretne badania żeby to sprawdzić. Natomiast całkowicie zgadzam się z tobą, iż zupełnie zawiedliśmy na polu profilaktyki, o czym już też nieraz tutaj pisałem.
  • Józef Kemilk 17.11.2020
    Marek Adam Grabowski są sondaże gdzie chyba z 70% jest za przywróceniem kompromisu. Nie wiem czy propozycja Gowina byłaby akceptowalna przez większość.
  • Józef Kemilk Sondaż powinien pytać czy aborcja powinna być dozwolona kiedy dziecko urodzi się niepełnosprawne, ale przeżyje. Z tego co wiem takiego sondażu nie było.
  • Józef Kemilk 17.11.2020
    Marek Adam Grabowski Nie jestem przekonany.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania