Pokaż listęUkryj listę

Marudzenia Szalonego Królika (20) Covid - Fakty i mity

Pandemia zwojowała świat, demolując dotychczasowy stan rzeczy zarówno na polu społecznym, jak i ekonomicznym. Izolacja społeczna stała się cnotą, a dodruk pustego pieniądza (tzn. „luzowanie ilościowe") drogą do bogactwa. Zdemoralizowana władza, ogłupiła społeczeństwa, prowadząc je do nieciekawego (niewolniczego) końca.

 

Wrogiem publicznym stał się tzn. „antyszczepionkowiec", a jest nim każdy, który nie chce się zaszczepić covidowymi preparatami. To oni odpowiedzialni są za pandemię, zgony, zabieranie miejsca w szpitalach innym ludziom. Stali się złem, które za wszelką cenę należy zwalczyć. A jakie są fakty? Do dupy z faktami, można by rzec, bo to my – władza" mamy rację.

Podam jednak nieco faktów.

 

Pamiętacie "fake news" Konfederacji z września 2021 roku dotyczący Covida? Podano, że już trzydzieści procent zmarłych na koronawirusa to niezaszczepieni. "Prawda" pana Niedzielskiego mówiła o niecałych dwóch procentach. "Prawda" - była kiedyś taka rosyjska, słynąca z wiarygodności gazeta. Zresztą nieważne. Troszkę czasu musiałem poświęcić na wyszukanie danych, ale w końcu mi się udało i się z wami nimi podzielę (https://basiw.mz.gov.pl/index.html#/visualization?id=3761).

 

A więc od początku października do 28 grudnia 2021 roku 27% zgonów (6.185 osób) dotyczy osób zaszczepionych. Co gorsza, aż 1.500 osób nie miało chorób towarzyszących. Pozostała część zgonów to osoby niezaszczepione lub zaszczepione jedną dawką. Co z tego wynika? Ano to, że szczepionki nie są tak skuteczne, jak się powszechnie uważa. A jaki był jeden z podnoszonych argumentów antyszczepionkowców? Nieważne...

 

A jak wygląda sytuacja z zarażaniem się koronawirusem? Czterdzieści procent to osoby zaszczepione, a sześćdziesiąt to niezaszczepieni. A jakie wątpliwości mieli antyszczepionkowcy? Ciekawe, co nie? Pewnie zastanawia was średnia wieku zgonów. Dla zaszczepionych wynosi siedemdziesiąt siedem lat, dla niezaszczepionych siedemdziesiąt pięć lat. Cóż nie jest to istotna różnica.

 

Tak czy siak, szczepionka ponad dwukrotnie ogranicza ryzyko zgonów, a to jest już coś. Tylko, czy te dane pozwalają wprowadzać przymus szczepienia? Zdecydowanie nie, tym bardziej że istnieje całkiem realne ryzyko, że szczepienia nie przeżyjemy. Do 15 grudnia w Polsce dotyczyło to 89 osób (https://www.pzh.gov.pl/wp-content/uploads/2021/12/Raport-NOP-do-15.12.2021.pdf - trzeba sobie policzyć).

 

Inna kwestią jest ochrona po szczepieniu, która wynosi około pięć miesięcy. A o czym mówili antyszczepionkowcy? Po tym terminie nie jesteś chroniony, a więc czas na kolejną dawkę przedłużającą ochronę i ... paszport covidowy. Niemal jak abonament telefoniczny z cyklicznymi opłatami. A może jesteśmy traktowani jak bydło? Zresztą nieważne... Jesteśmy przecież ludźmi, myślimy, nie pozwolimy na dyskryminowanie kogokolwiek. Równość! Wolność! E, coś mi się pomieszało.

 

Narracja jest zupełnie inna i w coraz większej grupie państw wprowadza się mniejszą lub większą dyskryminację osób niezaszczepionych. Wydaje się, że my ludzie musimy dyskryminować jakąś grupę społeczną. Raz jesteśmy rasistami, antysemitami, antypolakami, innym razem homofobami, to znowu zmieniamy się w radykałów religijnych. Teraz czas na dyskryminację medyczną i wygląda na to, że będziemy równie gorliwie tępić niezaszczepionych, jak wcześniej innych pechowców. W końcu powiedzieli w telewizji, na facebooku i tweeterze, że tak trzeba.

 

Kina – tylko dla zaszczepionych.

Praca – tylko dla zaszczepionych.

Sklepy – tylko dla zaszczepionych.

Leczenie – tylko dla zaszczepionych.

Świat – tylko dla zaszczepionych.

 

Nowak Diokovic, najlepszy tenisista świata nie może zagrać w Australian Open. Nie zaszczepił się, a Australia jest przodownikiem wprowadzenia rozwiązań "faszystowskich". Tym razem dotyczą one osób niezaszczepionych. Na Węgrzech pracodawca może osobę niezaszczepioną wysłać na bezpłatny urlop. We Włoszech wprowadzono przepustkę sanitarną. W Berlinie i Brandenburgii ludzie w opaskach (siet!), a więc zaszczepieni bez problemu mogą robić zakupy. Reszta, to ludzie drugiej kategorii (coś mi to przypomina). Również i w Polsce raz za razem wracają pomysły dotyczące obowiązku szczepień. Na tweeterze, facebooku blokuje się antyszczepionków. Dla nich nie istnieje wolność słowa.

 

Gdyby szczepionka była tak skuteczna, jak mówią, miałoby to sens. A tak? Stajemy twarzą w twarz z kolejnym totalitaryzmem, którego nawet nie widzimy. Teraz łatwiej mi zrozumieć, dlaczego Niemcy nie dostrzegali zła w czasach Hitlera. Po prostu patrzyli i nie widzieli, słuchali i nie słyszeli. Bardziej zastanawiające jest, że po czasie tak szybko zapomnieli o zbrodniach swoich ojców i dziadków i ponownie wydaje im się, że powinni nas Polaków pouczać. Nie tylko nas. Cóż, tak to już jest na tym świecie.

 

A co będzie, jeżeli Covid nie zniknie? Będziemy się przymusowo szczepić dwa, trzy razy w roku? A co z osobami, które nie chcą się zaszczepić? Nie pozwolimy im pracować, nie będą mieli środków do życia, zostaną wykluczeni ze społeczeństwa i będą ścigani przez aparat państwowy? Będą osadzani w więzieniach? A może po prostu czapa w łeb? Naprawdę tego chcemy? Taki chcemy mieć świat?

 

Od początku pandemii, czyli w ciągu dwóch lat na świecie na Covid zmarło pięć i pół miliona ludzi. Na raka rocznie umiera dziesięć milionów. Nikt nie ma jednak pomysłu, by nie leczyć chorych na raka, bo sami są sobie winni. Palenia, picie, niezdrowe odżywianie i brak sportu przyczynia się do rozwoju raka. Jednak nikogo nie chcemy karać za jego beztroskę i uniemożliwić leczenia.

 

Jednak antyszczepionkowom chcemy odebrać możliwość darmowego leczenia. Dlaczego? Bo propaganda nam wyprała mózgi? Czy zawsze musimy ulegać kolejnym dyskryminacyjnym modom?

 

Naprawdę tacy jesteśmy?

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (97)

  • SwanSong 09.01.2022
    Kolejny antyszczep gada od rzeczy. Myślisz, że ten cyniczno-prześmiewczy ton na kogoś podziała? Nie chcesz, to się nie szczep. Z radością dołączę do protestów przeciwko przymusowi szczepień. Codziennie mniej antyszczepów. Mówią, że to zakażenie wąglikiem, infekcja bakteryjna i tak dalej, po czym padają w szpitalach na covid. Ale spoko, szczepionka nie działa. Spoko.
  • Józef Kemilk 09.01.2022
    Tam są fakty, ale rozumiem, że jesteś wrogiem faktów.
  • Szpilka 09.01.2022
    Swan, a galopującej inflacji nie zauważyłeś? W Polsce przekroczyła 8%, zaś w Szwecji tylko 3%, optymalna dla gosdpodarki to ta pomiędzy 2-4%. A wiesz, skąd się wzięła? Z lockdownów i zamykania gospodarki m.in., na tarcze osłonowe rząd dodrukował pustych pieniędzy. Zaś szczucie jednych na drugich ma odwrócić uwagę od pewnych działań, ale Tobie pewnie wszystko jedno, że staniemy się prekariuszami, bo do tego te działania zmierzają. Szkoda, że ślepy jak kret nigdy tęczy nie zobaczy ?
  • Szpilka 09.01.2022
    Józef, ode mnie piątak, sama prawda ?
  • Józef Kemilk 09.01.2022
    Szpilka Dzięki, Niestety ludzie są ślepi i nie widzą, że stają się niewolnikami. Może tak po prostu chcą.
  • SwanSong 09.01.2022
    Józef Kemilk
    Każdy gada, że ma wyłączność na fakty. Nie, nie masz. I w necie fakty znajdziesz takie, które pasują ci pod tezę.
  • SwanSong 09.01.2022
    Szpilka
    Ślepa to ty już od dawna jesteś, na dodatek ze słabą pamięcią. Już dawno pisałem, żebyś odróżniała działania gospodarcze i polityczne od samej choroby, ale ty jak zdarta płyta wciąż grasz tę samą melodię.
  • SwanSong 09.01.2022
    Józef Kemilk
    Typowa narracja szurów. Ludzie są ślepi, tylko ja znam prawdę, i tak dalej. Znamy to, znamy. Tymczasem ja się spokojnie zaszczepiłem i się z was śmieję :-)
  • Józef Kemilk 09.01.2022
    SwanSong Zerknij sobie na linki jakie podłączyłem. Dane z Ministerstwa Zdrowia. Rozumiem, nieco niewygodne dla twojego postrzegania świata. Tak na marginesie pisałem też, że szczepionka zmniejsza ryzyko zgonu dwukrotnie. Pominąłeś? Czy to fakt, który cię tak rozczarował, że wolisz go nie znać. Bo przecież każdy kto neguje główną narrację, to antyszczepionkowiec. A oni to wiadomo...
  • poco 09.01.2022
    SwanSong
    łabędzi śmiech?
  • Szpilka 09.01.2022
    Swan

    Tak, tak, orędowniku powrotu do komuny, bo tylko czerwony może takie pierdamony wygadywać.
  • SwanSong 09.01.2022
    Józef Kemilk
    Zauważyłem i co? Wydźwięk całości jest oczywisty. Rozdziel dwie kwestie - samą chorobę od działań rządu. Jeśli uważasz, że ludzie nie powinni się szczepić to jesteś dla mnie szurem. Jeśli uważasz, że działania rządu są często głupie i nieadekwatne do sytuacji, to się z tobą zgodzę. Gadanie, że szczepionki powodują zgony oraz nie ma różnicy wśród niezaszczepionymi a zaszczepionymi, kłóci się również z informacjami rządowymi, więc nie mów mi o danych z ministerstwa.
  • SwanSong 09.01.2022
    Szpilka
    Komuna? Co jeszcze ci głupota na język przyniesie? Chociaż nawet komuna miała więcej sensu niż wasza prehistoryczna wiedza.
  • Szpilka 09.01.2022
    Józef

    Manipulacja, tłum rzadko bywa zdroworozsądkowy ?
  • Szpilka 09.01.2022
    Swan

    Totalitaryzm już jest, mimo wyszczepienia nadal obostrzenia, ślepy znowu czy udaje?
  • Józef Kemilk 09.01.2022
    Co to "szur"?.
    Sprecyzuję, jestem za wolnością. Kto się chce szczepić to się szczepi, kto nie chce, się nie szczepi. Jestem przeciw jakiejkolwiek dyskryminacji. W Polsce w tym zakresie (tj. dyskryminacji) nie jest jeszcze tak źle. Gorzej z działaniami dot. wydruku pustego pieniądza i niskich stóp procentowych. Tu działamy równie głupio jak FED i EBC.
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    Józef Kemilk przy szczepieniach na ospę, różyczkę, tężec, WZW, polio czy choroby tropikalne przy wyjazdach do niektórych krajów też chcesz zostawić dobrowolność?
  • Józef Kemilk 10.01.2022
    cos_ci_opowiem to są szczepionki sprawdzone i skuteczne. Ta ani nie sprawdzona długoterminowo ani przesadnie skuteczna. Na anginę się nie szczepimy, a jednak opanowalimy ją (antybiotyki).
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    Józef Kemilk Ciekawe, czy tyle by było jęku o to, że szczepionki są nowe i dopuszczone warunkowo, gdyby covid przy tej samej zaraźliwości miał śmiertelność chociaż pierwszego SARS (10%) zamiast tego 1-2%. Największe szury ustawiłyby się grzecznie w kolejeczkę.
    Ty szurem nie jesteś, masz wątpliwości, i tu niespodzianka, bo ja też je mam. Trzeciej dawki na razie nie biorę, póki mam ważny certyfikat. Wchodzą właśnie nowe, lepiej dopracowane szczepionki. Zobaczymy, co dalej. Natomiast nie ma sensu karmić foliarstwa, bo nic dobrego tym się nie osiągnie.
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    Józef Kemilk Choroby bakteryjne to chyba jednak inna para kaloszy, bo antybiotyki okazują się dość uniwersalne, leczy się nimi i kiłę i anginę :)
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    A odra ma mniejszą śmiertelność, a też się na nią szczepi.
  • Józef Kemilk 10.01.2022
    cos_ci_opowiem Tutaj tak naprawdę chodzi o wolność i tyle. O tym też pisałem. Jak coś jest sprawdzone skuteczne to nie mam problemu z przymusem (w Polsce jest kalendarz szczepień). Jak coś jest mocno wątpliwe to protestuję
  • cos_ci_opowiem 11.01.2022
    Józef Kemilk Co tu jest wątpliwe?
  • Józef Kemilk 11.01.2022
    cos_ci_opowiem skuteczność, długofalowe skutki uboczne, długość ochrony (chociaż tutaj już się wyjaśniło ok 5 miesięcy)
  • cos_ci_opowiem 11.01.2022
    Józef Kemilk długofalowe skutki uboczne mogą wystąpić przy łykaniu głupich tabletek na ból głowy, wystarczy przeczytać ulotkę i człowiek woli jednak przeboleć.
  • Józef Kemilk 11.01.2022
    cos_ci_opowiem róźnica taka, że leczysz a nie zapobiegasz i nikt cię nie zmusza
  • cos_ci_opowiem 12.01.2022
    Józef Kemilk Na odrę też zapobiegasz zamiast leczyć, a odra jest mniej śmiertelna. I też musisz się na nią zaszczepić, chyba jeszcze jako dziecko, więc nikt szczepionego o zdanie nie pyta. Co łączy covid i odrę? Że przy takiej zakaźności złapie to każdy, jeśli się nie zaszczepi. A w Polsce obowiązek raczej nie wejdzie, bo Partia nie chce drażnić swojego niezbyt rozgarniętego elektoratu podatnego na teorie spiskowe.
  • Szpilka 12.01.2022
    cos_ci_opowiem

    A słyszałeś, że rząd Włoch prosi się suspendowanych lekarzy i personel pomocniczy o powrót do pracy, bo nie ma komu ludzi leczyć? Medycy pokazali rządzącym środkowe palce i prawidłowo, oni to też szuria? Naturalnie nie słyszałeś, bo takich wiadomości nie zamieszcza się w tubach propagandowych, nie słyszałeś też o denuncjantach /tfu, najgorszy sort człowieka/ w landach niemieckich, którzy donoszą na lekarzy - przeciwników plandemii, medyków nie tylko pozbawia się prawa wykonywania zawodu, ale nakłada potężne grzywny. Czy to jest normalne, skoro szczepionka jest taka dobroczynna niby?

    Aha, skoro wątpiący to szuria, a wątpić ludzką rzeczą jest, to łykający wszystko z TV mienią się lemingami, zatem nie szafujt tak etykietkami ?
  • cos_ci_opowiem 12.01.2022
    Szpilka będę sobie szafował czym chcę, to wy wyskakujecie z owcami i innymi głupimi tekstami, żeby się wtryniać w decyzje innych, do których wam wielkie, okrągłe 0.
  • Szpilka 12.01.2022
    cos_ci_opowiem

    Wy, to znaczy kto? Gdzieś napisałam, że szczepionki są szkodliwe albo straszyłam, że umrzesz?
    Odnoszę się do szczepionek z rezerwą, i tyle. Szczep się do woli i pozwól innym się nie szczepić, skoro nie chcę, proste.
  • cos_ci_opowiem 12.01.2022
    Szpilka Nie wiem, foliarskie posty już mi się zlewają w jedno i nie wiem, kto mnie straszy rychłą śmiercią, kto wyzywa od owiec, a kto ostrzega przed tym, że katar będę przechodził jak turbogrypę. Co do pozwalania innym się nie szczepić, jeśli nie będziecie zatykać OIOM-ów z powodu swojej mądrej decyzji, to w porządku. O odrze już pisałem, nie jest tak zjadliwa, a szczepi się od dawna. Ciekawe dlaczego?
  • Szpilka 12.01.2022
    cos_ci_opowiem

    No widzisz, to mnie Ant straszył, że umrę przez Deltę, a mam się dobrze ?
    OIOM-ów nie będzie się zatykać, bo są tabletki, które można łykać w domu, nawet nie trzeba w kroplówce leku zapodawać. Stawiam na mój mocny system immunologiczny, a mocny jest, bo się zdrowo odżywiam, od lat nawet banalnej infekcji nie złapałam.
    Odnośnie do Odry, to niebezpieczna choroba, rzuca się na płuca, dorośli zakażenie przechodzą ciężej, jako nastolatka przechodziłam - gorączka 40 stopni, wysypka i żadnych powikłań.
    Korona wbrew opiniom ekspertów nie jest mocno zjadliwa, zdrowy organizm doskonale sobie z wirusem poradzi, schorowani i seniorzy powinni się zaszczepić. Tak ja to widzę, aczkolwiek mogę się mylić i jeśli się mylę, to poniosę konsekwencje ?
  • Józef Kemilk 12.01.2022
    cos_ci_opowiem A różnica taka, że na Odrę szczepisz masz odporność i zapominasz, na covid szczepisz, szczepisz, szczepisz, szczepisz a efekt mizerny
  • Józef Kemilk Gdyby zaszczepiło się 100% ludzi, covid zniknąłby dość szybko, ponieważ jego przenoszenie pomiędzy zaszczepionymi jest wolne. Ale ponieważ ludzie się nie szczepią, podróżują za granicę Covid ZAWSZE już będzie z nami. CAŁKOWITA izolacja wszystkich w dwóch miesiącach letnich pozwoliłaby na wygaszenie tej choroby. Ale jak w Polsce lato to w Australii zima i wirus będzie jak pingpong latał wraz z turystami do końca świata i jeden dzień dłużej.
  • *CAŁKOWITA izolacja wszystkich krajów.

    Ale ludzie są łasi na kasę i będą puszczać ich w miesiącach letnich. A zaszczepienie nie eliminuje wirusa w organizmie, lecz uczy nasz organizm bardzo szybko z nim walczyć.
  • Józef Kemilk 12.01.2022
    Edward Handscissors to takie nieco paranaukowe stwierdzienie. Zerknij na dane i odsuń w cień mit o skuteczności szczepionek przeciwko covid.
  • Józef Kemilk Co jest paranaukowe? jakie stwierdzenie? Że mamy już czwartą falę, zapowiadają kolejną , a fal będzie z trzysta co roku na jesień?
    "Kononka" będzie mutować ciągle, nikt jej nie zabroni.
    Skuteczność szczepionek jest wysoka, dużo młodych niezaszczepionych umiera a mało młodych zaszczepionych - to są twarde dane.
  • Józef Kemilk 12.01.2022
    Edward Handscissors że gdyby się wszyscy zaszczepili, to covid by zniknął. To jest paranaukowe stwierdzenie
  • Józef Kemilk Paranaukowe, ponieważ nie odwołuje się do danych eksperymentalnych? Rozumiem, że w takim razie powinniśmy wycofać się z obowiązkowych szczepień przeciw
    gruźlicy,
    zakażeniom pneumokokowym,
    błonicy,
    krztuścowi,
    polio (poliomyelitis),
    odrze,
    śwince,
    różyczce,
    tężcowi,
    wirusowemu zapaleniu wątroby typu B,
    zakażeniom przeciwko Haemophilus influenzae typu B.
    ponieważ szczepionki nie eradykowały tej choroby z planety. ?
  • cos_ci_opowiem 13.01.2022
    Szpilka
    "Korona wbrew opiniom ekspertów nie jest mocno zjadliwa, zdrowy organizm doskonale sobie z wirusem poradzi, schorowani i seniorzy powinni się zaszczepić. "

    Ale jak to, popierasz wstrzykiwanie śmiercionek komukolwiek???
  • cos_ci_opowiem 13.01.2022
    Józef Kemilk ale piękne robienie pani lekkich obyczajów z logiki <3, po pierwsze szczepionka na odrę jest też więcej niż jednodawkowa, po drugie póki co stoimy na trzeciej dawce i nie wiadomo zbytnio, co dalej. Jeśli zostaniemy przy tych preparatach, które mamy, to nie wiadomo, czy nie będzie jak z grypą, czyli raz do roku szczepienie, a może trzecia czy czwarta dawka okaże się być wystarczająca. Na pewno nie jest to "szczepisz, szczepisz, szczepisz", chyba że masz szklaną kulę.
  • Józef Kemilk 13.01.2022
    Edward Handscissors a ty znowu to samo. Czy te szczepionki są równie nieskuteczne, jak ta na covid? No nie, one są skuteczne.
  • Józef Kemilk 13.01.2022
    Edward Handscissors a o paranauce to było w związku z eliminacją covid dzięki zaszczepieniu 100% ludzi. Sam się z tego wycofałeś, więc ok.
  • Szpilka 13.01.2022
    cos_ci_opowiem

    Internauci różne śmieszne nazwy wymyślają /koronaświrus, śmiercionka/, podczytuję czasem komentarze pod artykułami o koronawirusie. W 2020 większość popierała szczepienia, przeciwników wyzywano od płaskoziemców, dziś proporcje diametralnie się odwróciły, dlatego nie ma się co spinać, tylko wrzucić na luz. O! ?

    medoik
    8 min. temu

    za zgodzenie się na plandemie w Polsce winny jest jeden i jest nim premier a zarazem bankier na rozkazach rodschilda i jego kolesi

    złodzieje
    10 min. temu

    Karter farmaceutyczny nie odpuszcza .

    nobody
    1 godzinę temu

    Witt: Koronawirus został sfabrykowany sztucznie w Wuhan jako broń – tak twierdzi francuski lekarz

    https://wiadomosci.wp.pl/co-decyduje-o-ciezkim-przebiegu-covid-19-konferencja-adama-niedzielskiego-6725913194777440a
  • cos_ci_opowiem 13.01.2022
    Szpilka komcie z wp ♥️
  • Józef Kemilk 100% dotyczy całej populacji ludzkiej. To że 100 % Polaków się zaszczepi nie znaczy że gdzieś w innych krajach ten wirus dalej będzie swobodnie się przemieszczał.

    Wirus nie wybiera i dotrze do wszystkich, czy zaszczepionych czy nie. A ci nieszczepieni umierają dużo częściej.
  • Józef Kemilk 13.01.2022
    Edward Handscissors co ci to da, jak zaszczepieni chorują i umierają? Jedyny model który się sprawdził, to model chiński. Kwestia czy chcemy taki świat. Ja nie chcę.
  • Józef Kemilk O modelu chińskim nie wiemy nic. Czy Chińczyków jest 1500 milionów czy 1200 milionów czy 1700 milionów tego nie wie nikt dokładnie. Tak samo jak z prawdziwymi liczbami ich ofiar. Depopulacja się udała. Czy zamierzona? Śledztwa nie ma, a jakby było, wszyscy z tego laboratorium biologicznego Wuhan zostaliby rozpuszczeni w kwasie i zastąpieni przez podobnych im naukowców z innych prowincji. Nauczyliby się na pamięć nazwisk, formułek, więc nawet po torturach nie dowiemy się prawdy.
  • Józef Kemilk 13.01.2022
    Edward Handscissors w Chinach dokładniej liczą mieszkańców od krajów Europy Zach (imigranci poza statystykami), a ich model był prosty. Jest covid w mieście, zamykamy je i testujemy wszystkich. Model się sprawdził, kwestia czy tak chcemy ( ja nie)
  • Józef Kemilk 13.01.2022
    cos_ci_opowiem przykład Prezydenta A. Dudy. Covid, szczepionka, szczepionka, szczepionka, covid. Co dalej?
  • poco 09.01.2022
    5
    wyznawcy kowida tego nie zakumają i tak
  • Józef Kemilk 09.01.2022
    wiem
  • SwanSong 09.01.2022
    Przeciwnicy covida też tego nie zakumają, bo lezą pod respiratorami.
  • Józef Kemilk 09.01.2022
    SwanSong I zaszczepieni nie kumają leżąc pod respiratorem. Byli przecież chronieni. Tak im mówiono.
  • SwanSong 09.01.2022
    Józef Kemilk
    Może tobie tak mówiono. Ilu zaszczepionych bez innych obciążeń zdrowotnych leży pod respiratorami? Żadna szczepionka nie daje 100% gwarancji, to oczywiste, ale najwyraźniej nie dla wszystkich.
  • Józef Kemilk 09.01.2022
    SwanSong Szczepionki te nie dają żadnej gwarancji (niemal bubel). Częściowo działają około pięć miesięcy i przez wmawianie ludziom, że są bezpieczni, ci zaszczepieni umierają i roznoszą Covid.
  • MartynaM 09.01.2022
    Ciekawe kiedy ta bańka pęknie... zaszczepieni żyją w strachu przed skutkami ubocznymi, bo dali się zaszczepić preparatem, który jest eksperymentem. Ja też. Na szczęście albo nie, jedną dawką, po której myślałam że zejdę.
    Fajnie to opisał Sumlinski w swojej książce.

    Bardzo dobry tekst. 6
  • SwanSong 09.01.2022
    Sumliński myśli tylko o kasie ze sprzedaży książek szurom.
    A ja i nikt z zaszczepionych, kogo znam, nie myśli o skutkach ubocznych, bo żadnych nie mieliśmy.
  • Józef Kemilk 09.01.2022
    Dzięki. Ludzie niestety przestają myśleć, a odesłanie do danych czasem działa jak płachta na byka. Też się zaszczepiłem, ale przymuszać kogoś do tego? Obłęd.
  • MartynaM 09.01.2022
    SwanSong to dopiero przed tobą. Przede mną też. Nie ciesz się jeszcze.
  • MartynaM 09.01.2022
    Odporność po tej "szczepionce" siada, jakby ktoś nie wiedział.
  • satyrekrol 10.01.2022
    Nie mieliście, na razie. Tam, gdzie zgony są prawdopodobne, to może to jest potrzebne, ale trzeba zaznaczyć, że może jest potrzebne, np. po 50 roku życia, bo to są prawy trudne do wyliczenia i rzeczywistego odpowiedzenia, czy to jest rzeczywiście potrzebne. Ludziom w średnim wieku chyba nie — bo ja np. nigdy jeszcze nie szczepiłem się na grypę i nie umarłem jakoś, chociaż tak samo zgony występują, po te jest układ odpornościowy w organizmie. Obie strony bredzą 24 h na dobę, tj. i zaszczepieni i niezaszczepieni. Jedyna metoda rozsądna, to się odciąć od czubków i żyć w spokoju ducha świętym. Ja w jestem w wieku średnim, wiem, że umrę kiedyś i nie umieram ze strachu, tylko podchodzę do tego racjonalnie.
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    satyrekrol Mnie przekonuje jedno - że masowo szczepią się obywatele Izraela, włącznie z młodzieżą. A Izraelowi nie zależy na pewno na depopulacji swojego państwa. :)
  • poco 09.01.2022
    szkoda dyskutować
    niech każdy zostanie przy swoim
  • Józef Kemilk 09.01.2022
    Niby tak. Jest to jednak jakaś forma sprzeciwu przeciwko odbieraniu wolności. Żeby nie było, że nikt nie prostował.
  • poco 09.01.2022
    nie chcę być pesymistą
    ale "oni, elyty tego świata"
    i tak zrobią co chcą z nami
    szkoda tylko że niektórzy jak swangsong
    jeszcze temu biją brawo
  • Szpilka 09.01.2022
    Trzeba mieć nadzieję, są ludzie, którzy walczą o wolność, nie tylko swangosongi:

    https://www.youtube.com/watch?v=82D8ETQndEg

    Protesty w Amsterdamie - 02.01.2022.
  • poco 09.01.2022
    Prawdopodobnie ten eksperyment miał dać odpowiedź na ważną kwestię : Jaki procent ludzkości jest kompletnymi kretynami.
  • Józef Kemilk 09.01.2022
    Myślę że chcieli się tylko upewnić, że propaganda może wszystko.
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    Sądząc po aktywności szurii, to całkiem spory. Odejmując tych, którzy robią to za hajs, ale tych raczej próżno szukać w tak nieruchliwym miejscu jak Opowi.
  • nerwinka 09.01.2022
    Dyskusja o szczepieniu zawsze jest bezowocna. W tej kwestii nigdy nie będzie jednomyśności i prędzej skończy się pandemia aniżeli ten spór.
  • Józef Kemilk 09.01.2022
    Tutaj raczej chodzi o wolność jednostki. Właśnie we Włoszech wprowadzono obowiązek szczepienia osób 50+. Skuteczność szczepionek taka sobie, ryzyko długofalowych skutków nieznane, ale obowiązek jest. Pojawia się pytanie, co dalej?
  • satyrekrol 10.01.2022
    Tutaj to nie te szczepionki są najgorsze w tym wszystkim, tylko to co powoli na horyzoncie już widać, czyli np. wprowadzenie wszędzie bankowości elektronicznej będzie prowadziło do zdławienia wolności i takiej kontroli nad ludźmi, o jakiej na ten moment nam się nie śniło. I to wszystko już się zapowiada.
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    Tak, bo pani w knajpie popatrzy sobie na twój certyfikat szczepienia - normalnie Korea Północna skrzyżowana z Erytreą.
  • satyrekrol 10.01.2022
    cos_ci_opowiem Nie mam siły na taką dyskusję, bo to są za skomplikowane sprawy, żebym chciał na nie czas tracić. Dzisiaj jeszcze wiele rzeczy nie jest skatalogowane, a kiedyś po urodzeniu wszystko będzie natychmiast wprowadzane do komputerów.
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    satyrekrol Już jest.
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    Najpierw miało nam odłączać zasilanie po pierwszej dawce, później po drugiej, później po miesiącu, pół roku, mija pół roku i spokój, to teraz po trzeciej na pewno nas wyłączy, prawda, szury?
  • MartynaM 10.01.2022
    Pfizer na dziesięć lat podpisał umowę odnośnie dostawy szczepionek, które są w fazie badań. To jeszcze tych szczepień multum przed nami. Co już dzisiaj mówią badania, ano że szczepionki mogą powodować bezpłodność, czyli chodzi o to, że jest nas za dużo. Kiedyś wojny robiły czystki, teraz trzeba wirusa.
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    MartynaM Aha, bo szczepionki robi tylko Pfizer?
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    MartynaM No bo jest ludzi za dużo, nie wiem tylko, jaki to ma związek z obowiązkowymi szczepieniami? Tych jest od dawna mnóstwo i bynajmniej nie to jest powodem niżu demograficznego w Europie.
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    I poproszę te badania o powodowaniu bezpłodności przez szczepionki. Nie, szurskie wysrywy się nie liczą.
  • MartynaM 10.01.2022
    cos_ci_opowiem to sobie poszukaj info w necie. Uczyć dobrze pisać ci się nie chce, jakieś wysrywy tylko produkujesz i jeszcze trzeba ci dowody pod nos podstawić, bo kaleka umyslowa.
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    MartynaM A to mam to w dupie, ty zaczęłaś o dowodach, których nie potrafisz nawet przedstawić. To do ciebie należy to zadanie, skoro powołujesz się na badania w obronie swoich racji. Mnie to prawdę mówiąc i tak gówno obchodzi.
  • MartynaM 10.01.2022
    cos_ci_opowiem, no szukać w necie nawet toto nie umie, a wystarczy hasło wpisać... i jak toto ma dobrze pisać, kiedy to ciemnogród?
    Jest taka książka, no podrecznik można powiedzieć edukacyjny na temat dobrego pisania. Tam są nawet wzory listów czy podań o pracę, nie mówiąc o literaturze. Tytul, to chyba "jak pisać ", taka niebieska okładka, no są różne, niebieska akurat najlepsza. Niby wypuszczona dla ciała pedagogicznego, ale dla aspirujacych do publikacji swoich wypocin w przestrzeni publicznej - to skarb. Zainwestuj w siebie!
  • Opalony Ernest 12.01.2022
    Gdy kupujesz produkt w sklepie, czy to majonez czy napój sprawdzasz skład. Sprawdziłeś skład tego, co dałeś sobie wstrzyknąć?
    To, że ktoś nie chce zaszczepić się na srowid, nie czyni go antyszczepionkowcem. Po prostu nie chce narażać swego organizmu na załadowanie mu czegoś, czego skład utajniono na siedemdziesiąt pięć lat.
    Pierwsza dawka wystarczy, by zniszczyć układ odpornościowy.
    Już zwykły katar będziesz przechodzić strasznie.
    Co rusz skracane terminy ważności paszportów srowidowych, już szósta dawka, zaraz siedemnasta.
    Pretensje miejcie do siebie, poszczepienni.
    A o grypie ani słowa.
    Wymarła.
  • cos_ci_opowiem 12.01.2022
    Opalony Ernest Tak, sprawdziłem skład, nawet wklejałem kiedyś odnośnik w Pitoleniu. Se sprawdź, jak lubisz mawiać/pisać.
  • cos_ci_opowiem 12.01.2022
    Opalony Ernest A katar właśnie przechodzę, wku/wia jak zawsze, ale żadna masakra. :)
  • MartynaM Z tego co pamiętam, to bezpłodność powoduje czasem przejście dorosłego świnki lub ospy wietrznej. Tu jest trochę o mitach na temat szczepionek https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szczepionka-na-covid-19,naukowcy--szczepionki-na-covid-19-nie-powoduja-nieplodnosci-ani-poronien,artykul,73283247.html

    Jak znajdziesz jakieś doniesienie na temat bezpłodnosci po szczepionkach, podaj źródło proszę.
  • Opalony Ernest 13.01.2022
    cos_ci_opowiem Biorę widły i poprzerzucam stertę spamu.
  • Alienator 12.01.2022
    Zwolennikom obowiązkowych szczepień i paszportów Covidowych chciałbym powiedzieć, że prawa obywatelskie zapewnia konstytucja, a nie certyfikat od Pfizera.
    Jeśli zgodzimy się, żeby nasze prawa były odnawiane co pół roku poprzez przyjęcie szczepienia, to co powstrzyma rządy i korporacje przed dalszym przykręcaniem śruby? Co powstrzyma ich przed dalszą segregacją? Myślicie, że jesteście bezpieczni, bo przyjmujecie szczepionki? Korporacja ma dla was nowe zasady i nową promocję: Prawa obywatelskie za jedyne 10000 Euro rocznie!*
    * dwie dawki szczepionki included.
    Dopiero wtedy dotrze, że poprzez poświęcenie wolności dla pozornego bezpieczeństwa nie ma już ani jednego, ani drugiego. Niestety za późno...
  • Józef Kemilk 12.01.2022
    W punkt?
  • cos_ci_opowiem 13.01.2022
    Ufff, certyfikat od Moderny już jest cacy.
  • Alienator 13.01.2022
    cos_ci_opowiem Po komentarzu rozumiem, że nie masz problemu z oddaniem swojej suwerenności i prywatności za poczucie bezpieczeństwa i stabilność? Wystarczy Ci, że certyfikat wystawiła Moderna i już nie ma problemu, i można się rozejść?
  • cos_ci_opowiem 13.01.2022
    Alienator po komentarzu rozumiem, że zmarnowałeś kilka minut życia z powodu nierozumienia ironii. ?
  • Alienator 13.01.2022
    cos_ci_opowiem czyli jednak nie ma problemu i można się rozejść. No jak tak, to nawet nie żałuję tych kilku minut...
  • Narrator 01.02.2022
    Zapomniałeś wspomnieć o najważniejszym: każda katastrofa w skali globalnej to przede wszystkim znakomita sposobność do zbijania fortuny.

    Co dla jednych jest życiową klęską, innym może przynieść niebotyczne zyski. Ile farmakologiczne firmy zarobiły dotychczas na sprzedaży szczepionek? Ile kosztowały pakiety do testów, aplikacje śledzenia kontaktów? A specjaliści, konsultanci, różnego rodzaju eksperci i doradcy sporządzający na zamówienie rządu nierealistyczne plany i drogie raporty, których i tak nikt nie czyta. Okazja czyni biznesmena. Nawet zwykli ludzie, moi koledzy i znajomi porobili kokosy pracując z domu, inwestując w nieruchomości (których ceny podskoczyły na skutek covida jak słupek rtęci), nabywając zwyżkujące akcje, bądź kupując krypto waluty. Doprawdy grzechem jest nie wykorzystać tej pandemii w celu zarobkowym. Nawet gdzieś w biblii jest napisane, że nie należy pieniędzy chować w sienniku, ale puszczać w obieg, pomnażać, bo mamona lubi zmieniać ręce.

    Szczepieni kontra niezaszczepieni to tylko zasłona dymna. Większość zdaje sobie z tego sprawę, a pozostali tkwią uparcie przy swoich poglądach, dlatego pisanie na ten temat mija się z celem.

    Zapytujesz, co dalej? Na to pytanie odpowiedziano ponad trzy tysiące lat temu:

    „To, co było, znowu będzie,
    a co się stało, znowu się stanie:
    nie ma nic nowego pod słońcem.”
    (Kazn. 3, 15)
  • Józef Kemilk 04.02.2022
    Historia lubi się rymować. Zarabianie zarabianiem, zawsze na czymś robi się biznesy. Gorzej że ponownie wchodzimy na obszar dyskryminacyjny. Tym razem to osoby niezaszczepione na covid (tylko covid). Co będziemy robić niepokornym? W czasie wojny było hasło "tylko świnie siedzą w kinie". Wielki powrót zamordyzmu idzie wielkimi krokami. A my go nie widzimy, bo go przypudrowano hasłami.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania