JagVetInte jako kobieta nie mieszam się w Wasze przepychanki słowne. Odniosłam się do samego wiersza … ja tu...
to raczej skrypt naukowy. coś takiego. NO!
Bernadetta12345 otóż tak... Mówisz że słabe jest to, że Absens napisał o Irku krótką myśl. Ma prawo do...
"Apsik!", Dziękuję bardzo
JagVetInte tym bardziej nie rozumiem… Ty chyba sam siebie również 🤭
Absens Debilu, jeśli tak uważasz to po co ripostujesz. Ja robię to (ripostowanie nawet na bełkot) z wiarą, że...
Fascynacja pornusami. Ale cię ciotki wychowały. NO!
Bernadetta12345 ja mówię o Irku.
JagVetInte jakiej ja rodzinie niby ubliżam?🤭może wznieś się na wyższy poziom prowokacji😉
Absens znasz moje zdanie na ten temat …nie rozumiem po co pytasz?
Bernadetta12345 słabe to jest Bernadetko ubliżanie użytkownikom, czy też zmarłej rodzinie ich xD
Bernadetta12345 wolisz jak obrzucamy się wyzwiskami?
ireneo a ty jesteś aż tak bardzo ograniczony czy tylko udajesz że nie rozumiesz riposty
Absens Koronko, czyli wciąż czytanie ze zrozumieniem jest dla ciebie młyńskim kamieniem
Absens ja rozumiem, ze facet z facetem to dwa samce 😉ale żeby aż wiersz o tym tworzyć… słabe