Pokaż listęUkryj listę

Drabblle→Odmienna wersja aborcji

Na podstawie dłuższego tekstu→Aborcjoland

https://www.opowi.pl/a-a66457/

 

Rozczłonkowanie siekierką ludzkiego płodu wyciągniętego z łona matki, w większości przypadków nie stanowiło problemu. Prawo działało od jakiegoś czasu i można było przywyknąć. Stanowiło jedyną możliwość w owej krainie, by dokonać legalnej aborcji, bez żadnych skutków prawno karnych i bez podania przyczyny. Warunkiem koniecznym, było roztrzaskanie płodu na kobiercu kwiatów przy nastrojowej muzyce, gdzie krwawe stukanie, współgrało z rytmiczną perkusją, symbolizującą serduszko. Oczywiście bywały wyjątki, kiedy to matka, pomimo wcześniejszej deklaracji, nie chciała poszatkować ostrym narzędziem cząstkę siebie, na zakrwawione kawałki. Prawo dotyczyło także płodów zdrowych, niezagrażających życiu kobiety, zarówno w sensie fizycznym jak i psychicznym. A zatem, bywało różnie.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Szkoda, że nie napisałeś, iż za ciążę odpowiedzialny jest też facet, to bardzo wygodne zrzucać winę za aborcję na kobietę, a szczególnie wyrachowane, gdy czyn potępiają faceci w kieckach, którzy żyją sobie w zamkniętej enklawie i często pieprzą się jak króliki i nie tylko hetero, o czym świadczą niedawne doniesienia prasowe o orgii homosiów na plebanii.

    Jakiś czas temu oglądałam film dokumentalny o jePliwym agencie Stasi, stale brzuchacił żonę, ale dzieci nie chciał mieć więcej niż troje, więc nakazywał ciężarnej żonie, coś zrobić ze swoim brzuchem. Zmaltretowana kobieta wynajmowała pokój, odbywała poród i dusiła noworodka poduszką, trupki zaś zagrzebywała w donicach i rosły na nich rośliny. W sądzie ten bezduszny sadysta tłumaczył się, że o niczym nie wiedział, tjaaaaaa, rasowy tatuś, c'nie? Kobieta dostała kilka lat odsiadki, bo noworodek to nie zarodek, tatuś się wykpił i nic nie dostał, baaaaaaaa, znalazł sobie nową kobitę.
    Jaki morał się nasuwa?
    Dla mnie jednoznaczny, ale nie będę już przeklinać.
  • Dekaos Dondi 5 miesięcy temu
    Szpilko↔Dzięki:)↔Miło Cię widzieć pod moim tekstem, bo dawno Cię nie było↔Pozdrawiam🙂:)
  • Dekaos Dondi 5 miesięcy temu
    P.S↔Szpilko→Właśnie zerkłem, iż poprzedni tekst, też skomentowałaś. O to mi szczególnie chodziło, co napisałaś wtedy w pierwszym zdaniu. O kwestię "jaroszy" 🙂:)
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Dekaos

    Kacza zupa, nie pamiętam już, co napisałam, co to za kwestia jaroszy? 😉
  • Dekaos Dondi 5 miesięcy temu
    Szpilka↔Nad tekstem jest→link😉:)
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Dekaos

    Ahaaaaa, tak, zdecydowanie kwestia jaroszy 😉
  • Marek Adam Grabowski 5 miesięcy temu
    Szpilka Ale wiesz, że w Polsce nie ma kary dla kobiety, a jest kara dla chłopa za "pomoc"?
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Marek Adam Grabowski

    Coś podobnego i słusznie! 😁
  • il cuore 5 miesięcy temu
    Właśnie te tzw. zdrowe płody budzą mój szczególny niepokój. Wszystko wygląda niby normalnie, ale jako dorośli ludzie... sprawiają wrażenie, jakby ich zdrowie mocno szwankowało, zwłaszcza w kontekście mentalnym.
    cul8r
  • Dekaos Dondi 5 miesięcy temu
    Il cuore↔Dzięki:)↔Bo człek, to skomplikowana istota. Często we wszelakich regułach, nie ma żadnej reguły:)↔Pozdrawiam🙂:)
  • Józef Kemilk 5 miesięcy temu
    Przeczytałem oba. Wydaje mi się, że odwróciłeś (nie do końca) przysłowie: "czego oczy nie widzą, to sercu nie żal" i dodałeś do tego tematy poboczne zaciemniające obraz. Czyli jak łatwo zmanipulować. Bardzo mocne i przemawiające
    5 za oba
    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 5 miesięcy temu
    Józef Kemilk↔Dzięki:)↔Masz racje z tym przysłowiem. Tak samo, jak z niejedzeniem mięsa przez niektórych, gdyby trza własnoręcznie... :)↔Pozdrawiam🙂:)
  • Marek Adam Grabowski 5 miesięcy temu
    Mocne! Pozdrawiam 5 ps. Tutaj jest aukcyjna o mojej książce. Recenzentka porusza motyw aborcji w mojej twórczości https://wetransfer.com/downloads/bfb4b59c3fe3b4b947d43608efbd2d4820231117105306/bf8857
  • Dekaos Dondi 5 miesięcy temu
    Marek Adam Grabowski↔Dzięki:)↔A nie lepiej bezpośredni link, do tekstu recenzentki?
    Pozdrawiam🙂:)
  • Marek Adam Grabowski 5 miesięcy temu
    Dekaos Dondi To audycja radiowa. Można ją odsłuchać pod tym linkiem. Inaczej chyba się nie da.
  • piliery 5 miesięcy temu
    Toż to szook! Horrorek jak się opatrzy. Jednak celny, bardzo celny. Obnaża zakłamanie i wygodnictwo. "Przecież to nie ja." Ja bym jeszcze dodał propozycję kary śmierci dla niechcących być wykonawcami.
  • Dekaos Dondi 5 miesięcy temu
    Piliery↔Dzięki:)↔Sądzę, iż pewne niedopowiedzenia, powinny mieć miejsce. To takie "suche fakty" raczej, w sensie tekstu↔Pozdrawiam🙂:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania