Pokaż listęUkryj listę

Drabblle ↔LBnD↔44↔Ukochana Wstąrzeczka Drabble

W krainie, gdzie mieszkała mała Zuzia, susza dawała się we znaki. Dziecku było smutno, że roślinki marnieją, a Płynąca, wyschnięta. Pewnego razu, znalazła niebiesko–brudną, pogniecioną wstąrzeczkę. Zbliżyła ją do ust i wyszeptała: „W moim pokoju ułożyłam z klocków miasto. Jesteś najładniejsza na świecie. Tak strasznie brakowało mi ciebie, płynącej przez środek.”

 

–– A gdzie rzeczka? –– zapytała mama.

–– Wyrzuciłam przez okno. –– odpowiedziała zapłakana. –– Pofrunęła do nieba.

–– Dlaczego?

–– Wróżek mnie poprosił.

–– Wróżek?

–– Ten co tu fruwa.

–– Aha. I co powiedział?

–– Że jak wyrzucę, choć bardzo kocham…

–– To?

–– Nie zrozumiałam dokładnie.

 

Kiedy Zuzia zasypiała, miała wrażenie, że wokół słyszy tajemnicze, niepokojące odgłosy.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • LBnDrabble dwa lata temu
    Witamy w Bitwie!

    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Rozpoczynamy głosowanie. Osiem drabble i tylko 800 słówek do zaczytania.
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 24 wrzesień /sobota/ godz. 23.59
    Literkowa
  • Pasja dwa lata temu
    Dwie rzeczki> Jedna z pragnienia umarła i pofrunęła do nieba, druga odnaleziona i brudna uratowała miasto od suszy.
    Dziecięcy świat marzeń bywa nieraz zaskakujący w swojej wymowie.

    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pasjo↔Słusznie prawisz. Psychika dziecka i postrzeganie świata, bywa zaskakujące.
    Jeszcze "nie skażone" tak bardzo:)↔Pozdrawiam?:)
  • Margerita dwa lata temu
    Piękna historia
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Margerita↔Dzięki:)↔ Zatem miło mi, skoro tak:)↔Pozdrawiam?:)
  • Poncki dwa lata temu
    Czy ta wstążeczka zmieniła się w rzekę, która zalała okolicę?
    Katastroficzny drabelek, ale całkowicie przyjazny w czytaniu?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncki↔Dzięki:)↔Dlatego takie właśnie niejednoznaczne zakończenie:)↔W zależności, jak kto pomyśli.
    Pozdrawiam?:)
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Wielowymiarowość Twojego drabble zaskakuje.
    Gratuluję, dobra robota :)
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Urszula Pieńkowska↔Dzięki:)↔ Fakt. Raczej nie jest jednoznacznie:)↔Pozdrawiam?:)
  • Atriskel dwa lata temu
    Dekaos Dondi Aż usłyszałam jej słodki głosik ..

    Przypomniała mi się scena z filmu "W pustyni i w puszczy", gdy Stasio niósł na rękach małą Nel, a ona mówiła do niego resztkami sił... oboje spragnieni usychali...i jej główka upadła .. w Twoim stapiającym opowiadaniu zobaczyłam tę scenę :)

    I dopowiem tu:
    Wstążeczka otworzyła bramy deszczu ...
    ;-))
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Atriskel↔Masz ciekawe skojarzenia. Faktycznie, coś w tym jest. No i raczej... otworzyła bramy deszczu,
    aczkolwiek odgłosy mogły oznaczać cokolwiek. Dlatego nie rzekłem, jednoznacznie:)
    Pozdrawiam☺️:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania