Pokaż listęUkryj listę

Drabblle ↔ Bajki o Szpilce i Paluszku

Żyła kiedyś Szpilka coraz bardziej zniechęcona. Trudności z tzw: chodzeniem i nie tylko, by wbić ciało, wyskoczyć i tak dalej, uprzykrzały egzystencję. Marzyła o łatwiejszym przemieszczaniu.

 

Pewnego razu napotkała Igłę ze Stogu Siana. Też miała problem, ale z nawleczeniem nici przez Ucho Igielne. Nasza Bohaterka, w odruchu dobroci, pomogła nawlec.

 

Wspomożona, w ramach wdzięczności, wskazała samotną główkę, odpadniętą od właścicielki, która znalazła wieczne spoczywanie w miękkiej poduszce.

 

Poinformowana, nadziała drugą główkę, bez możliwości zmiany decyzji. O czym uczciwie uprzedziła Igła.

 

Szpilka była teraz ośką z kółkami. Zyskała łatwość poruszania, jednak kosztem utraty tożsamości.

 

Pomyślała kiedyś „I bądź tu Szpilko dobrą”

    

   

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

  

  

Paluszek Wskazujący musiał często dłubać w nosie, chociaż nie chciał w ciemnej glajdzie.

Lecz cóż mógł biedny poradzić, będąc narzędziem doczepionym do człowieka.

 

Nagle Środkowy wyjawił, że pomoże. Kiedy PW został górnikiem wydobywczym,

jakaś siła, zwiększyła jego rozmiar.

 

Rozpierdzielił dziurkę i w odgłosie rozdarcia, powrócił do macierzystego wymiaru, słysząc→„Cholera, a łaj.”

 

To Środkowy zastosował paznokieć Tłustego Kciuka, jako czarodziejską różdżkę.

Uparty człowiek miał drugą dziurkę, lecz też została rozdarta.

 

PW, zyskał święty spokój, tudzież satysfakcję.

Poza tym, nie musiał „chodzić do pracy”

 

Tylko pośrednikowi zszedł paznokieć, gdyż mu Środkowy, wyeksponował magię.

 

E tam. Szpon odrośnie→pocieszyli płaczącego Kciuka→Paluszek Serdeczny z Małym.

 

   

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Szpilka 3 miesiące temu
    Hahahahaha, ale fajniackie, piątal się należy za polot. Też sobie czasem tak myślę, że dobry to znaczy frajer, bo kto dziś dobro ceni? Dobry, bo głupi, i tyle (¬_¬)
  • Dekaos Dondi 3 miesiące temu
    Szpilko↔Dzięki:)→Nie popadajmy jednak w skrajność. Zapewne są tacy, którzy cenią, aczkolwiek świat jest jaki jest i zmiennym też, a ludki, jakby nie patrzeć, istotnym elementem, co swoje mogą. Lecz zło, bardziej medialne bywa:)↔Pozdrawiam😀:)
  • Pasja 3 miesiące temu
    Z humorem i przesłaniem bajeczki. Szpilkowe i paluszkowe rozsterki. Dobro bez zła nie istnieje, dlatego trzeba umieć się znaleźć po właściwej stronie.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Dekaos Dondi 3 miesiące temu
    Pasja↔Dzięki:)↔Otóż to. Chociaż bywa, że właściwa strona jest problematyczna:)↔Pozdrawiam😀:)
  • Piotrek P. 1988 2 miesiące temu
    Utwory takie jak dwie powyższe bajki, czyli pozytywnie zaskakujące i poprawiające humor, to chyba we wszystkich epokach oraz cywilizacjach ludzkości bardzo dobra sprawa 🤯 😄

    5, pozdrawiam 😀
  • Dekaos Dondi 2 miesiące temu
    Piotrek P.1988↔Dzięki:)↔Tak mnie wtedy nagle napadło:)↔Pozdrawiam🤯:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania