Drabblle ↔LBnD ↔ 45↔ Prezent

Na motywach dawnego opka. 

-----------------------------------

  

  

Dziecko radośnie mruga. Siódma rocznica początku. Czeka. Nie ma dziś problemu ze słuchem. Naciska. Za chwilę widzi. Mama idzie ciężkim krokiem. Tak. To ona. Lśniąca powierzchnia odbija promień słońca. Prowadzi zabawkę. Fajna mama. Obiecała i kupiła. Dziecko będzie miało towarzystwo.

  

*

–– Zabawko. Pobawimy się?

–– Chcę do strefy.

–– Jesteś moją własnością. To ja decyduję!

–– ...

–– Znam spoko grę. Odczepianki – doczepianki.

–– ...

–– Masz polubić! Wzajemny demontaż i montaż części jest fajny.

   

*

–– Przyznaję. Złamałam zasadę. Nie przeczytałam instrukcji obsługi. Odczepiłam wszystko. Coś z tego obrzydliwie sikało. Nie mogę przyczepić ponownie. Popsułam prezent.

–– Nie smutaj! Kupimy nową. A ten bajzel, tatuś wyrzuci do odpadków biologicznych.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Małe dziewczynki są niebezpieczne dla Ufoludków :(
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    TrzyCztery↔Tu raczej o nie, ufoludków chodziło, w sensie opka :)↔Pozdrawiam?:)
  • szopciuszek dwa lata temu
    Roboty kontra ludzie. Kolejna przegrana wojna ;) Ale jednak mają w sobie coś ludzkiego, bo popełniają błędy.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Szopciuszku↔Dzięki:)↔Ano właśnie. Popełniają:)↔Jakaś nadzieja, jest:)↔Pozdrawiam?:)
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Witam w Bitwie i życzę dobrej zabawy! W kategorii wstaw bitwy.

    Literkowa
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Literkowa↔Dzięki:)↔Pozdrawiam?:)
  • Szpilka dwa lata temu
    Ale wreda z tej dziewczynki, popsuć gadającego robocika. No!

    Fajoskie ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Szpilko↔Dzięki:)↔Mama dziewczynki miała lśniącą powierzchnie, a jej dziecko nie miało... urodzin:)
    Pozdrawiam?:)
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Rozpoczynamy głosowanie.
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Osiem drabble i tylko 700 słówek do zaczytania.
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego? Komentujemy i zostawiamy ślad - Autorze obowiązkowo!
    Głosujemy do 21 pażdziernika /piątek/ godz. 23.59
    Dziękuję Wszystkim za dobrą zabawę
    Literkowa
  • Magda1906 dwa lata temu
    Fajne
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Magda1906↔Dzięki, że fajne:)↔Pozdrawiam?:)
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Horrorem mi tu zajechało. Czy chodziło o krew? Skoro odpady biologiczne...
    Cieszę się, że moja córka jest już dorosła :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Urszula Pieńkowska↔Dzięki:)↔Tak. To krew... i świat robotów. Ale to skrót jeno:)↔Pozdrawiam?:)
  • Pasja dwa lata temu
    Rozpieszczanie dzieci bywa niekiedy zgubnym zabiegiem wychowawczym. Jednak takie zabaweczki uczą segregowania śmieci i poniekąd asertywności. Żeby poznać pewne struktury, trzeba najpierw rozebrać na części.

    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pasjo↔Dzięki:)↔Ludzkie dziecko, nie miało szczęścia. Źle trafiło. A dziewczę robocik,
    sądziła według własnych możliwości:)↔Pozdrawiam?:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania