Pokaż listęUkryj listę

Drabblle →Wilk Wyklęty

Pełnia Księżyca zakwita okrągło na ciemnym niebie, budząc uśpionego wilka. Instynktownie wyczuwa, iż został wyklęty czarem z watahy, za sprawą wpływowej wilczycy. Wiedźmy nad wiedźmy. Zapewne z zemsty za to, że pogardził rozkosznymi wdziękami. Ale to już jej problem. Nie jego.

On ma teraz inną zagrychę, która może być związana z powstrzymywaniem wilczych instynktów. Aczkolwiek z tego co wie, owe stworzenia bywają groźniejszymi drapieżnikami. Wilk żywi nadzieje, że jakoś wytrwa w obcym świecie, będąc już na zawsze jednym z nich. Przynajmniej tak mu obiecała po zaklęciu, tuż przed uśpieniem. Kto wie. Może wiedźma pożałuje, gdy ją kiedyś spotka, będąc Człowiekołakiem.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Poncki 8 miesięcy temu
    Wiedziałem, że chodzi o człowiekołaka, niemniej zabawne.
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Poncki↔Dzięki:)↔Też byłem cwany i wiedziałem:)↔Pozdrawiam😄:)
  • Poncki 8 miesięcy temu
    Dekaos Dondi zdziwiłbym się jak byś nie wiedział 🤣
  • LaurazjanWolf 8 miesięcy temu
    Wilki to akurat mój klimat. Bardzo ciekawy tekst. 5.0 😄
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    LaurazjanWolf↔Dzięki:)↔Wiem, że Twój:))↔Pozdrawiam😄:)
  • droga_we_mgle 8 miesięcy temu
    Też dość szybko domyśliłam się, o co chodzi, ale i tak dobre :)
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Droga_we_mgle↔Dzięki:)↔Tu chyba nie myślałem o zaskoczeniu. Nawet chciałem dać taki tytuł:)
    Pozdrawiam😄:)
  • Marian 8 miesięcy temu
    "wyklęty czarem, z watahy, za sprawą wpływowej wilczycy." -> "wyklęty czarem z watahy za sprawą wpływowej wilczycy."
    "Wiedźmy nad wiedźmy." -> "Wiedźmy nad wiedźmami."
    "zagrychę, co może być związana, z powstrzymywaniem wilczych instynktów." -> "zagrychę, która może być związana z powstrzymywaniem wilczych instynktów."
    "z tego co wie, owe stworzenia, bywają groźniejszymi drapieżnikami. " -> "z tego co wie, owe stworzenia bywają groźniejszymi drapieżnikami."
    Trochę nabałaganiłeś interpunkcyjnie, ale tekst fajny.
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Marian↔Dzięki:)↔Poprawiłem według Twoich wskazań. Jeno wiedźmy zostawiłem:)
    Pozdrawiam😄:)
  • Angela 8 miesięcy temu
    Człowiekołak, myślę, że to musi być przerażające stworzenie.
    Pozdrowionka
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Angela↔Dzięki:)↔Ciut trudno rzec, trza by spotkanie mieć:)↔Pozdrawiam😀:)
  • Piotrek P. 1988 8 miesięcy temu
    Ciekawe, tajemnicze i klimatyczne opowiadanie 😀

    5, pozdrawiam 🙂
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Piotrek P.1988↔Dzięki:)↔Takie trochę miało być:)↔Pozdrawiam😆.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania