Pokaż listęUkryj listę

Drabblle→Pytanie na Łące

Wciąż pamiętam, jak stałem na zielonej łące, pośród różnokolorowych kwiatów, a ich odmienne barwy, kryły wiele odpowiedzi, których tak naprawdę, delikatne płatki, nie zawierały. Możliwe, że pszczołom, dane było wiedzieć coś więcej, poprzez wciągany nektar, będąc bliżej sensu kwiatu.

 

Spojrzałem wtedy w niebo i zadałem pytanie. Chwilę później, gdzieś na horyzoncie, coś spadło, jakby z przebłyskami literek. Pomyślałem wtedy, że zapewne jest to odpowiedź, którą chciałbym nie tylko poznać, ale także pojąć i zaakceptować.

 

Błądziłem długo zaniedbując wiele, aż wreszcie będąc starym człowiekiem, ową kartkę odnalazłem. Przeczytałem upragnioną odpowiedź, lecz nie wszystko zrozumiałem, gdyż po tak długim czasie, zapomniałem pytania.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Piotrek P. 1988 8 miesięcy temu
    Czym bliżej końca, opowiadanie jest coraz ciekawsze. A zakończenie nadchodzi bardzo szybko i jest: zaskakujące 🤯

    5, pozdrawiam 🙂
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Piotrek P.1988↔Dzięki:)↔ W pewnym sensie, meritum tego tekstu, to początek i koniec. Pamiętał, o rzeczach nieistotnych:)↔Pozdrawiam🙂:)
  • Poncki 8 miesięcy temu
    Skleroza nie boli😃 zdąża mi się czasem, że szukam odpowiedzi na dręczące mnie pytanie ta długo, że muszę później szukać odpowiedzi na dręczące mnie pytanie.... 😉
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Poncki↔Dzięki:)↔Słusznie prawisz. Pytanie, może rodzić następne. I tak do usranej śmieci:)
    Pozdrawiam🙂:)
  • Bettina 8 miesięcy temu
    Widzę, że fascynujesz się Trzy Cztery?
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Betina↔Bardzo cenię teksty Trzy Cztery, ale akurat w tym przypadku, nie miałem ich na myśli:)
    Pozdrawiam🙂:)
  • Bettina 8 miesięcy temu
    Dekaos Dondi
    Nieszkodzi, najważniejsze, zdjęli mnie z Głównej :)
  • sturecki 8 miesięcy temu
    Wychodzi na to, że życie to nieustająca wędrówka po wspomnieniach, marzeniach, pytaniach o sens i wyborach, które niekiedy podejmujemy zbyt późno. Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Sturecki↔Dzięki:)↔Tak to bywa czasem, choć nie cały czas, bo czas ucieka↔Pozdrawiam🙂:)
  • Marek Adam Grabowski 8 miesięcy temu
    Znakomity wiersz. Pozdrawiam 5
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Marek Adam Grabowski↔Dzięki:)↔Pozdrawiam😃
  • rozwiazanie 8 miesięcy temu
    Końcówka jest zabójcza, jak już dostaniemy ODPOWIEDŹ tylko nie wiemy na jakie pytanie. Super konkluzja. Pozdrawiam.5.🙂:)
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Rozwiazanie↔Dzięki:)↔Ano o to mi właśnie szło:)→Ale chyba, aż zabójcza, nie?↔Pozdrawiam🙂:)
  • Justyska 8 miesięcy temu
    Świetne drabble i pewnie padło kolejne pytanie... Czy warto było tyle (pewnie ważnych spraw) zaniedbywać, z powodu jednego pytnia? Może zbyt często patrzymy w niebo w oczekiwaniu na oświecenie, a życie plącze się nam pod nogami zapomniane? Poniosło mnie :)
    Pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Justyska↔Dzięki:)↔Słusznie rzekłaś z tym "plątaniem" I zapewne padło kolejne pytanie. Aczkolwiek, jak to w życiu bywa, mogło za późno, już poza drabble, w jakimś sensie:)↔Pozdrawiam🙂:)
  • droga_we_mgle 8 miesięcy temu
    Jednym słowem - pyrrusowe zwycięstwo!
    Pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Droga_we_mgle↔Dzięki:)↔Można by tak rzec. Jak najbardziej↔Pozdrawiam🙂:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania