Pokaż listęUkryj listę

Drabblle - LBnD↔61↔Przesunięty

Pomimo, że wygrał sporą sumkę i taszczył nieroztropnie, w odblaskowej teczce pourazowej, to zarazem był człowiekiem na wskroś myślącym, o rozważnej strukturze umysłu, aczkolwiek przesądnym.

W nocy miał proroczy sen. Zmartwiony urzędnik skarbowy, obiecał solennie, że aktualnie śpiący, zginie o siedemnastej, na ulubionej zebrze po przejściach.

Zatem nie w smak mu było zmienić plan i podążyć inną drogą. Jeszcze czego!

A że rozum w czaszce, ziewał rozkosznie przebudzony, to kroczący jak umiał, cwanie zareagował.

Wszedł na pasy przesunięty na osiemnastą, radośnie patrząc przed siebie, czyli w świetlaną przyszłość.

Zginał zgodnie z przepowiednią.

Przeznaczenie nie pamiętało, by przejść na czas letni.

Następne częściDrabblle↔Mroczki przed oczami

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • LBnDrabble 3 tygodnie temu
    Witamy Drabbelek w Bitwie. Dobrej zabawy!

    Literkowa
  • Pasja 3 tygodnie temu
    Przeznaczenia nie oszukamy. Bardzo zabawna opowiastka mimo śmierci.
    Mój znajomy nie rozwiódł się przez czas, bo żona nie przesunęła zegara. Do dzisiaj są szczęśliwym malżeństwem.

    Pozdarwiam
  • Dekaos Dondi 3 tygodnie temu
    Pasja↔Dzięki:)↔Czasami trudno stwierdzić, jakie zdarzenie było korzystne, a jakie, przeciwnie.
    Szczególnie, jeżeli początek "łańcuszka przyczynowo - skutkowego, był dawno.
    Pozdrawiam🤠:)
  • Joan Tiger 3 tygodnie temu
    Ha, ha, jak w filmie. Też kombinowali. Fajne zakończenie... nieoczywiste na samym początku, no bo jak mógł zginąć, skoro wyprzedził przeznaczenie. Śmierć nie śpi i zawsze znajdzie wyjście z patowej sytuacji. Szkoda, że żaden złodziej nie zwrócił na niego uwagi. Może by jeszcze żył. Pozdrawiam. :)
  • Dekaos Dondi 3 tygodnie temu
    Joan Tiger↔Dzięki:)↔Słuszna uwaga z tym złodziejem. Może by stracił, ale by żył,
    bo byłby po 18 - tej→dla przeznaczenia po 17- tej. Ale cóż:)↔Pozdrawiam🤠:)
  • droga_we_mgle 3 tygodnie temu
    Dobre drabble. Z tego co widzę, zmiana czasu to nieskończone źródło inspiracji 😄
    Pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 3 tygodnie temu
    Droga_we_mgle↔Dzięki:)↔Faktycznie. Można różnie pokombinować:)↔Pozdrawiam🤠:)
  • LBnDrabble 3 tygodnie temu
    Rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy!

    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego? Komentujemy i zostawiamy ślad.

    Głosujemy do 18 kwietnia /czwartek/ godz. 23.59

    Dziękujemy wszystkim za udział i zapraszamy Autorów do zagłosowania.

    Literkowa
  • Margerita 3 tygodnie temu
    Proroczy tekst
  • Vee 3 tygodnie temu
    Lubisz, przecinki, prawda, Dekaosie? ;) Trudno czytało mi się początek, ale muszę przyznać, że zakończenie prawdziwie zaskakujące (satysfakcjonujące!)
  • Dekaos Dondi 3 tygodnie temu
    Vee↔Dzięki:)↔Przecinki→ani tak, ani nie. Interpunkcja nie jest mi bliska:~)↔Za to od jakiegoś czasu, przestałem używać zaimka→się:)↔Pozdrawiam🤠:)
  • Piotrek P. 1988 6 dni temu
    Zabawna i zaskakująca historia, lecz bohater pechowy 😆.

    5, pozdrawiam 🤯
  • Dekaos Dondi 6 dni temu
    Piotrek P.1988↔Dzięki:)↔No raczej miał pecha:)↔Pozdrawiam🤠:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania