Pokaż listęUkryj listę

Drabblle – LBnD↔49↔Ɓɑᴊƙɑ o Smoku, Zielarce i Szewczyku

Leniwy smok kombinator, ziewnął trzema głowami, gdy u wylotu pieczary ujrzał Szewczyka. Barana niesie wypchanego laskami dynamitu – pomyślał pewny swego. –– Głupek nie wie, że wypiłem ziółka, co zmieniają owe, w mięso baranie, w żołądkowych trzewiach.

 

Zielarka w chałupie też ziewnęła. Głupi gad leniwiec. Zapłacił złotem, lecz nie doczytał do końca umowy, gdzie drobnym druczkiem stoi, iż w trzech pyskach, to w sumie nie wiadomo.

 

Smok rozszarpał barana, do każdej gęby kładąc po trochu, by za chwilę połknąć.

Nie zdążył, gdyż wesoło beknął ogniem, myśląc o smakowitym posiłku.

Części pokryły królestwo krwawymi strzępkami.

Uszkodziły Zielarkę i Szewczyka, oraz.

Taki mamy morał.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Trzy Cztery ponad rok temu
    Bajka i morał, oraz.
    Słowo "oraz" tak tu ostro wybrzmiewa, egzotycznie wręcz i jakoś muzycznie, że staje się wszystkim, co najważniejsze w tej miniaturze. Zapomina się o podstępnych "małych literach" w umowie, o karmie, która ponoć wraca, a słyszy się tylko to "ORAZ".

    Oraz.
    Taki mamy morał!
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Trzy Cztery↔Dzięki:)↔Owego↔oraz↔nie miałem w planie, lecz coś mnie piknęło, że tak będzie bardziej... opcjonalnie:)↔Pozdrawiam?:)
  • EllVik ponad rok temu
    Smok płacący złotem... musiał się wyzbyć smoczej chciwości ? Lub był aż tak chciwy na mięcho... ale głupi smok, z baraniego mięsa to mógł sobie kebaba zrobić ?
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    EllVik↔Dzięki:)↔Tak czy inaczej, musiałby bezpośrednio do żołądka wsadzić:)↔Pozdrawiam?:)
  • LBnDrabble ponad rok temu
    Witam w Bitwie i życzę dobrej zabawy ze stusłowkami. Dodaj kategorię Bitwy'

    Literkowa
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Literkowa↔Dzięki:)↔Zaraz dodam:)↔Pozdrawiam?:)
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    100 słów to zdecydowanie zbyt krótko dla Ciebie. Szkoda smoka, po Sapkowskim mam wstręt do szewczyków, dobrze, że mu się oberwało.
    Pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Pobóg Welebor↔Dzięki:)↔Ale czasami dobrze w 100 się zmieścić. Jeno prawie meritum:)↔Pozdrawiam?:)
  • Poncki ponad rok temu
    Syjamskie trojaczki przerośniętej jaszczurki. Zawsze byłem ciekaw czy jak taki stwór ma trzy otwory gębowe to czy ma też trzy ....

    Wesoła historyja :)
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Poncki↔Dzięki:)↔Trza by spojrzeć od tyłu. Może by się nie skapnął, że inwigilowany)↔Pozdrawiam?:)
  • 00.00 ponad rok temu
    Nowa historia, pomyślna tylko oraz uszkodzony zmorał.
    Pokrętny jesteś w swojej przebiegłości intelektualnej. ? Idzie jeszcze zrozumieć co nie co. ?
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Zerka↔Dzięki:)↔Ojejek!↔To prawie że komplement. Jam rad:)↔Pozdrawiam?:)
  • Piotrek P. 1988 ponad rok temu
    Fantazyjnie przebojowa komedia! Pełna akcji, klimatu i elementów (albo może raczej w tym przypadku: strzępków) horroru.

    5, pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Piotrek P.1988↔Dzięki za przebojową i resztę:)↔Pozdrawiam?:)
  • Agrafka ponad rok temu
    Dobrze Ci w takim bajkowym przebranku, lubię takie opowiastki.
    Kolejne drabble, Zielarka walczy nadal jak lew, by pozostać Zielarką, ale wydaje mi się, że już niewiele jej brakuje do zatonięcia..
    Pozdr. :-)
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Agrafka↔Dzięki:)↔W sensie nieskończoności, niewiele, to bardzo długo. Przeto Zielarka zapewne z łebkiem ponad łanami szybujących ziółek, pływa. Do zatonięcia to ho ho ho:)↔Pozdrawiam?:)
  • ania_marzycielka ponad rok temu
    Ciekawa bajeczka, fajnie przemyślana:)
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Ania_marzycielka↔Dzięki:)↔To fajnie, że fajne:)↔Pozdrawiam?:)
  • Tjeri ponad rok temu
    O! Bardzo to zmyślne.
    I głębokie.
    Wywraca nieco utarte schematy dotyczące dobra i zła, powierzchownych ocen i w ogóle kryteriom tychże ostatnich.
    Finałowe "oraz" jak gwoźdź w stopie.
    Podoba się.
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Tjeri↔Dzięki:)↔Przyznam, że o te kwestie, co rzekłaś, też mi chodziło. Jak wspomniałem wyżej, te↔oraz, to tak nagle mnie napadło:)↔Pozdrawiam?:)
  • Monia ponad rok temu
    Przyjemna bajeczka z lekkim przymrużeniem oka pozdrawiam ?.
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Monia↔Dzięki:)↔Ano. Zapewne, z nutką humoru:)↔Pozdrawiam?:)
  • LBnDrabble rok temu
    Zapraszamy do zagłosowania na najlepsze drabble.
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego? Komentujemy i zostawiamy ślad.
    Głosujemy do 23 /czwartek/ godz. 23.59
    Dziękuję i liczę na czytanie i pozostawienie komentarzy.
    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania