Dziewczyna z piłką - PROLOG

Niesamowita dziewczyna, niebywały talent, Niemka która zachwyciła swoją grą.

To kilka z niektórych określeń, jakimi opisywały ją media. To miłe, lecz nie przepadała za takimi przydomkami. Piłka nożna to jej pasja, jej życie. Kiedy ma piłkę ,zapomina o wszystkich problemach, zmartwieniach, liczy się tylko ona. Mimo, że to już 2 lata, odkąd gra w reprezentacji Niemiec oraz w damskiej sekcji Borussi Dortmund, to nie może w to uwierzyć. To, w jaki sposób się tu dostała jest niewiarygodny.

 

Wyjeżdżając do Dortmundu spotkałam się z ogromną krytyką, do której byłam przyzwyczajona, ponieważ mama, gdy tata odszedł zawsze wytykała mi mój każdy najmniejszy błąd. Nie potrafiła powiedzieć mi czegoś miłego. W ogóle we mnie nie wierzyła. Od tego czasu nie utrzymuję z nią aż tak dużego kontaktu. Jednak mam brata, który zawsze mnie wspierał. I nadszedł wreszcie czas, że wyjeżdżam do niego już na stałe ukrywając to, że gram w piłkę.

 

 

 

-------------------------------------------------------------

Zapraszam do czytania kolejnych rozdziałów! :) Mile widziane wszelkiego typu rady i uzasadniona krytyka.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Mrocznyumysł 28.07.2016
    „To, w jaki sposób się tu dostała jest niewiarygodny”. — niewiarygodne
    „ponieważ mama, gdy tata odszedł zawsze wytykała mi mój każdy najmniejszy błąd.” — czepiam się szczegółów, ale według mnie bardziej pasuje — ponieważ mama, po tym jak tata odszedł zawsze wytykała mi mój każdy najmniejszy błąd.

    Ogólnie dobrze napisane. Trochę krótkie, ale może zaciekawić.
  • Mrocznyumysł 28.07.2016
    W sumie to z tym niewygodnym, to nie jestem pewien jak powinno być porwanie.
  • littleplayer19 28.07.2016
    Bardzo dziękuję :) Następnym razem postaram się zwrócić na to uwagę.
  • Chris 29.07.2016
    Najpierw w trzeciej osobie, później w pierwszej... Powinnaś utrzymać stałą formę dla całego prologu. Mam wrażenie, że ostatni akapit jest już początkiem pierwszego rozdziału. Zobaczę jak tam same rozdziały :)
  • littleplayer19 29.07.2016
    Tak jak wspomniałam w innych komach to moje pierwsze opowiadanie :) i nadal pracuje aby bylo wszystko dobrze .
  • Tina12 11.08.2016
    Fajna historia sie szykuje. Chyba musze nadrobić saerie opowiadania.
    5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania